Anotace: Prosím pomozte. Velmi se omlouvám za chyby, psal jsem to v rychlosti. Je to možná trošičku delší, ale prosím všechny, kteří si to přečtou a mají k tomu co zanechat, ať napíší komentář. Snažím se pochopit, jak to vlastně chodí v této zemi.
Oprava- Mladí jsou ochotni....
a ještě přidám teď po stávce odborářů, že i starší, kterých se to týká již dnes, raděj jedou na chaty, tak ať si pak nestěžují!Jsme národ Poserů a Sobečků:-(
24.06.2011 08:47:00 | Jeněcovevzduchukrásného
Mladí nejsou ochotni jít do stávky jen kvůli sobě a to svědčí o jejich Sobeckosti, Lhostejnosti a Hlouposti.Nechápou asi, že to všechno nakonec odnesou nejvíce oni sami.Jako národ jsme tací, jací jsme, to už tak je:-(.Jsme jako maličcí ratlíčci, opklopeni neustále velkýma dogama(Rusko, Německo),(kapitalismus, socialismus) a dokážeme jen celá desetiletí potichu štěkat a občas po desetiletí naštvanosti zacinkat jen klíčkama.Myslím, že to jde s námi pěkně z kopce a to s lidma na celém světě.No a ty počítače, ty to zblbnutí jen posilní:-(.Tak ahoj, nebo zblbnu taky:-)
23.06.2011 20:28:00 | Jeněcovevzduchukrásného
My češi neradi střílíme... A když nejde o život, jde o h...., jak říkával Werich. Máš pravdu, dějí se dost nepěkné věci, ale ještě pořád nejde o život.
Neboj se, jednou to přeteče i u nás, ale ještě to nenastalo. Češi nemají rádi násilí. Ještě se bude muset stát hodně nepříjemností, aby se násilí stalo oprávněnou reakcí na naše elity. A o to horší to pak bude.
Nemysli si, že jsou češi flegmatičtí, to nejsou. Spíš hodně vydrží. Podívej se jen na spratky ve škole, tak moc vydrží rodiče od svých dětí. My češi vydržíme hodně i od vlády. Ale jednou to bude moc.
Na jednom anarchistickém webu jsem si přečetl moc pěkné heslo: Na záchranu systému už je pozdě, na postřílení těch hajzlů, co to způsobili, je ještě moc brzo.
21.01.2011 12:05:00 | Daniel S.