Anotace: Vypracování jednoho ze zadání zkušebních maturitních slohovek. Jedná se konkrétně o líčení. Doufám, že se to dá alespoň přečíst, vypracování mi trvalo asi 45 minut. ZADÁNÍ ZE ZKUŠEBNÍ STÁTNÍ MATURITY, VYŠŠÍ ÚROVEŇ
Ahoj. Už jsem ze školy dlouho venku, abych mohl říci jestli to líčení je nebo ne. Ale zamyslet se nad tím by většině lidí prospělo. Je tu ještě jedna možnost. Největším nepřítelem lidstva jsou neviditelné bakterie a plísně, kterým vytváříme ideální podmínky při neustále rostoucím používání chemikálií a obklopováním se odpadků. To si myslím , že je největší hrozba apokalypsy. Lidstvo aby vyhynulo nepotřebuje války a vesmírné nepřátele . Lidstvo si vystačí samo a ani o tom nebude vědět. :-)
15.04.2012 19:05:33 | korzar
Díky :) nicméně ... profesorka mi to jako líčení uznala. Líčení nemusí být jen popis vnitřního stavu. Je to prostě umělecký popis :D. Pravda... tomu se to úplně nerovná, ale uznali by mi to. Každopádně jsem ráda za jakoukoli kritiku :)
11.04.2011 21:37:00 | Santara
Rozhodně to líčení není. Líčení chápu jako popis vnitřního stavu člověka. Mimochodem líčení bylo i téma mé maturitní práce :-P
Myslím, že se to dá považovat za úvahu. 45 minut je slušný výkon. Ale ty žánry si raději před maturitou projeď, myslím, že je to tak, že když napíšeš špatný žánr, tak Ti to automaticky hodnotí nedostatečně ne? Ale s tou novou maturitou, kdo ví...
Přeju hodně štěstí
10.04.2011 23:48:00 | Maro Deives
DS: Na druhou stranu je to pravdivé. Lidstvo je pěkná sviňárna...
04.04.2011 20:23:00 | Trystan ap Tallwch
Tak tohle má do líčení hodně daleko. Není to ani úvaha, ani vyprávění, ani povídka, ani líčení.
11.03.2011 11:50:00 | Daniel S.