Jaké budou naše děti?

Jaké budou naše děti?

Anotace: .

Podívejte, to je základní otázka, kterou si musíte položit, pokud máte někoho rádi, chcete s ním být a žít pod jedním přístřeškem. Mingles, stejně jako singles totiž neuznávám.

Zásada první, pokud Vaše partnerka kouří, tak Vaše děti podle nejnovějších průzkumů budou mít zvýšený krevní tlak! Chcete to riskovat? A to ještě nemluvím o rakovině, smradlavém dechu, takže partnerku nemůžete ani políbit, apod. Navíc, pokud Vaše partnerka kouří, tak je to důkaz toho, že neumí říct ne! Každý člověk by měl být schopen říct ne! Na počátku nebyla ani existence cigaret ani existence drog, veškerý alkoholismus byl neprojevenou energií, právě proto, že lidé neznali alkoholismus, protože žádný neexistoval.

Prvním pravidlem, které musí má vyvolená ovládat, je klid duše. Tím myslím klid duše za každých okolností. Pravidelně mně předbíhají lidí ve frontě, jak stojím na autobus. Ptáte se proč? Tak já Vám jednoduše odpovím. Protože já nejsem člověk, který by se někam cpal. A když mě někdo předběhne, tak si řeknu, že se prostě stalo to, co se mělo stát. A není to jenom ve frontě na autobus, je to i ve frontě, když čekám na oběd. Dojdu před hlavní dveře jídelny jako první, dveře se pak otevřou, a všichni hladoví studenti, kteří jsou pod tíhou davu, se mě snaží předběhnout. A když k tomu v té jídelně ještě není žádný dozor, tak je to pěkné harakiri. Takže to dopadne tak, že v řadě stojím jako dvanáctej. Pak se dovalí zezadu spolužačky a spolužáci těch jedenácti studentů, co stojí přede mnou, ti je pustí, a nakonec se dostanu na oběd jako dvacátej.

Tohle je názorný příklad toho, že vztekání a předbíhání vážně nic neřeší. Lidi pod tíhou davu se totiž chovají jinak, než jednotlivě. To vidíte dennodenně na demonstracích. To samé funguje na přechodech pro chodce, máte červenou, ale žádné auta už neprojíždějí. Tak tedy zkuste vykročit, a po Vás vykročí na červenou i ostatní. Prostě se Vámi nechají strhnout.
Autor saxjirka, 23.03.2011
Přečteno 562x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel