Anotace: Pokud má někdo podobné zkušenosti napiště svůj názor. Děkuji.
Sbírka: Úvahy, fejetony a jiná próza
Dnes se ozvali z ČTÚ a podle nich Vodafon jednal správně, stačí, že se mi za vzniklou situaci omluvil. Ani jejich odpověď mě neuspokojila a podle mě je to celé podraz. Uvažuji ještě o sdružení obrany spotřebitele, ale už teď mám pochybnosti, že ještě něco vyřeším. V tomto státě je možné všechno.
20.05.2011 12:17:00 | Jarka
Dnes odpoledne se rozhýbali k odpovědi. Vodafon prý žádnou chybu neudělal, protože moje bývalé číslo bylo u nich anonymně (i když jsem k číslu měla svůj osobní kód ja přístupové heslo) a proto ho podstoupili jinému operátorovi, protože se někdo prokázal platným přístupovým heslem. Asi to heslo někdo zcizil někde z netu, jiné vysvětlení nemám...Nebo je to všechno podfuk.
19.05.2011 13:24:00 | Jarka
Tak uplynulo 30 dní, odpověď žádná ani ze sídla Vodafonu ani z ČTÚ, napsala jsem i dotaz na stránky Černých ovcí kam se můžu ještě obrátit, ale zatím taky žádná odpověď...Nevím, s problémy obyčejných lidí asi opravdu nikomu nestojí zato se zaobírat...Nemám co dodat.
19.05.2011 08:16:00 | Jarka
Jaruško, máš moju plnou podporu, držím palušky a určitě podej zprávu.
15.05.2011 17:37:00 | NikitaNikaT.
NikitaNikaT.Ne ne jemom 9 dnů. Blbě jsem se vyjádřila, vyprší to 19.5., takže za 9 dnů. Ale moc děkuji za podporu, jsem sama zvědavá jak to dopadne. Doporučené dopisy jsou odeslané na Český telekomunikační úřad a na sídlo Vodafonu. Pokud se neozve nikdo, tak asi jsou jim obyčejní lidé lhostejní. Ale ani v tom případě nekončím, kdybych to měla poslat někam na obchodní inspekci, případně do solidního pořadu v televizi, prostě kamkoliv to půjde.
10.05.2011 16:46:00 | Jarka
Tak schválně, Jaruš, budu čekat s Tebou... 19dnů, to je cca 3.6. a to nepočítám víkendy... tedy pokud jsem se nesekla...
09.05.2011 17:52:00 | NikitaNikaT.
Jaruš, to je dobře, žes to všecko sepsala, oceňuji Tvoju trpělivost, mě by z teho nejspíše trefilo... Jaruško, vydrž, oni jistě, kdybys tam zavolala, žes tam něco poslala, by Ti jenom řekli, že na to mají 30dnů, jak mají úřady zvykem... Jaruško, držím palušky, snad to nějak dopadne... věřím, že dle čísla SIM zjistí, že pravda je na Tvojí straně, protože každá SIM má číslo a každé SIM náleží telefonní číslo... alespoň takhle jsem to pochopila, když jsem se o tem bavila s kamarádkami. Tak jsme se na tem takhle nějak shodly...
09.05.2011 17:40:00 | NikitaNikaT.
Nikitko, smlouvu s nimi nemám, dobíjela jsem si kredit v bankomatu nebo na dobíjecí tiket. Manžel jim tam na operátorech vynadal, protože toto jednání nemá obdoby. V prodejně Vodafonu jsem taky byla, ale jen zjistili, že číslo bylo zrušeno a už se k němu prý nedostanu. Probírala jsem to s ostatními příbuznými, bratranec si myslí, že jde o nějaký podplacený podfuk. Každopádně jsem to všechno sepsala i s rozepsanými finančními náklady a poslala na sídlo Vodafonu i na Český telekomunikační úřad, ale do dneška žádná odpověď. Poslala jsem to v pondělí. Na operátory už volat nebudu, protože tam s nimi není domluva a chce to velkou trpělivost než se tam člověk dovolá. Pokud vůbec neodpoví, tak to asi svědčí o serióznosti jejich jednání. Nemám co dodat.
23.04.2011 08:59:00 | Jarka
Jaru, mám takový pocit, že se některý operátor uklepl, bo někdo prostě spltl číslo a vyťukal Tvoje, bo si to jináč neumím vysvětlit a ani si nedokážu představit, že by se to stalo mně... používám T-mobile.
22.04.2011 18:51:00 | NikitaNikaT.
Mno, tedy Jaruško, já koukám jako puk... jak pak to, že u toho čísla není jméno? Vždyť jej někdo musí používat??? Jaruško, to je fakt děs běs... a co faktury, jaké Ti chodily? Vysoké? Víš, to bys už musela poznat na tom výpise... Jaruško, každá SIM má na druhé straně číslo, obchodník operátor mi řekl, že to číslo SIM, má své číslo mobilní, takže když jim napíšeš údaje, resp. pokud máš s nimi nějakou smlouvu, pošli jim ju, ať to řeší... Jaruš, tohle by se stávat nemělo... lituji Tě, opravdu srdečně moc...
22.04.2011 18:49:00 | NikitaNikaT.
NikitaNikaT. - operátor vodafonu prý nedokáže zjistit kdo o přesměrování požádal a v O2 mi to prý říct nemůžou, protože nemají moje jméno u tohoto čísla uvedené...
13.04.2011 09:41:00 | Jarka
NikitaNikaT.-Nikitko, taky nevím co s tím. Je to k neuvěření, ale moje číslo bylo u vodafonu zrušeno, navíc toto číslo je prý v sítí O2 u jiného zákazníka a nikdo nedokáže vysvětlit jak je to možné. Chtěla jsem najít emailovou adresu na sídlo vodafonu, protože bydlím v Přerově a do Prahy daleko, ale zatím se mi to nepodařilo. Asi tam budu muset napsat dopis a zaslat klasickou poštou. Takové jednání opravdu nemá obdoby.
13.04.2011 08:39:00 | Jarka
Jaruško, su z teho úplně mimo... buď bych si nechala od operátora řéct, ať zjistí, kdo to číslo nechal přesměrovat, tedy jaká firma, bo pokud jsi někde blízko od Prahy, či přímno z ní, zašla bych si za vedením, bo zavoalala a nechala se přesměrovat přímo na vedení této společnosti a dala jim za úkol to nejen vyřešit, ale zároveň uhradit poplatky, resp. výdaje s tím spojené... tohle je prostě k neuvěření, aby někdo len tak... manipuloval s Tvým tel. číslem... věřím, že je tosilně nepříjemné a stát se to mě, tak bych z teho byla na hlavu. Jaruško, určitě nám napiš, jak to dopadlo.
13.04.2011 07:27:00 | NikitaNikaT.