Měl jsem kamaráda Míru, byl jako můj starší brácha, stejný případ.Modlil jsem se za něj, ale i tak již odešel.Embólie, bylo to alespoň rychlé.ST.
24.06.2011 09:03:00 | Jeněcovevzduchukrásného
Tohle je život sám
a tohle je síla člověka
kdy pochopí a nečeká
a postaví sám v sobě chrám...
díky!
21.06.2011 10:13:00 | šuměnka
Krásně napsáno, smutně, ale pravdivě. Prošel jsem si tím s mámou a teď tím procházíme s tetou. Všechno se dá zvládnout s fajn lidičkama i když je to děsný, vidět co ta mrcha s člověkem dokáže ... Ale jediný mi vadilo, když jsem potom byl s mámou u posudkového lékaře a sebrali jí invalidní důchod se slovy "Když jste nezemřela doteď ..." asi jsem od toho doktora čekal víc...
Děkuji za krásné čtení ...
20.06.2011 10:27:00 | kasparoza
Úžasně lidsky napsaný příběh, jeho síla je v pravdivosti a jednoduchosti slov, jakou jsi toho dosáhla. Děkuji!
19.06.2011 01:45:00 | hloubavá
Ne, nemám depku... Je to tak, jak to napsal Milan... O to strašně moc jde. To je to nejdůležitější, o co by nám všem mělo jít... Díky, Katuš, je to vážně síla a je to úžasné! Lidskost by měla být nejvyhledávanější "značka" našich životů...
14.06.2011 07:25:00 | Levandule
Nechtěla jsem vyvolat žádné depky... kdybyste ho viděli... chlap jak cumel a k tomu naprosto jednoduché vidění toho přesného, co máme žít. Je to taky tím, že už ví, tak jako budeme asi vědět úplně všichni až na to dojde... možná je to tím, že na naději už nevěří a "Jen žije". Bylo mu s náma fajn a o to šlo. Dokázal si užít každou vteřinu, jediný chlap mezi ženskýma:-), možná měl i divoké sny:-) kéž by:-) nebrečí, směje se! A nebyla to maska. To se pozná. Moudrost stoletých v očích čtyřicátníka. Mám na tohle dost štěstí, dřív jsem taky hodně slzela, tak mě to asi vycvičilo se smát. A hodně. Jako on. Dokud nemám diagnózu na papíře.
Mějte milý večer.
13.06.2011 18:55:00 | Žqáry
Slzy. Nechci lítost, a stejně je tu. Mrcha. Říkejme tomu dojetí... Ale je to lítost. Lituju jej, sebe, nás... Je mi líto všech těchto situací... všech těchto lidí... Sorry, neumím víc... :-(
13.06.2011 17:11:00 | Levandule