Anotace: Možná se vám to bude zdát divné, ale je to tak.
Moc těm věcem nerozumím i když jsem Grygarem
bývala nadšena /jeho pořady/ ,
ale mám radost, když se lecos dozvím přes básně.
26.10.2011 17:59:39 | s.e.n
...
mně by se zase teď hodilo narodit se o pár let později po mém narození :-)))
...
ale díky za tip na zajímavé počteníčko
24.10.2011 21:44:32 | Lota
Tak jsem to konečně přelouskal a fakt jsem se celou dobu pousmíval jak jsou někteří lidé i tak přesní, Kepler a další:-)Zkrátka víme přesně H...., ale jedno vím jistě!, Ježíš žije!:-), Stořitel JE!:-)
Dobře jsem se pobavil, bodík si zasloužíš:-)
18.10.2011 12:59:00 | Jeněcovevzduchukrásného
Pan Grygar se v tv přiznal, že v tv za komančů vyprávěl o vesmíru hrozný bludy a myslel tím prý zásadní věci.
Nejhorší zjištění po více letech pro něj samotného bylo, že těm hloupostem opravdu věřil.Po letech tedy zjistil, že všechno bylo a je jinak.Tenkrát, tedy již po revoluci se tomu v tv Hodně smál a já si ho za To velmi vážím, ještě více nežli před léty.Prý je snad i věřící, ale v každém pádě je upřímný.A my lidé?-umíme, ale i tak jsme Všechno jen okopírovali z přírody, kterou stvořil Stvořitel:-)
Zas. romantik-blbne mi počítač a nebo mi to nějak nejde.
Večer příjde soused, tak snad pomůže, rád se na to podívám.
Bodík doufám bude později:-)
16.10.2011 12:00:00 | Jeněcovevzduchukrásného
No jasně - Souček, Otazníky nad hroby. Vřele doporučuji. Jen pozor, těch otazníků je opravdu hodně :-)
15.10.2011 18:12:00 | G.P.