Internetové viry

Internetové viry

Anotace: Proč jsou Internetové viry?!

Internetové viry

(Tuhle úvahu jsem začal psát na WC v době, když jsem se dozvěděl, že mám v počítači nějaký spyware, který zabraňuje správnou funkčnost portu 80. Prosím, neptejte se mě kde to je, protože to je pro mě španělská vesnice. A teď mám pomalejší internet a musel jsem přeinstalovat „bezchybný“ systém firmy Microsoft.)

Proč lidi vytvářejí tyto viry a spyware? Co s toho mají? Dobře, dejme tomu, že když pošlou vir do banky, pojišťovny, úřadu a dalších podobných institucí, tak z toho mohou vytěžit nějaké peníze nebo důležité informace, po případě dokumenty. Lidská blbost je totiž velká, ba přímo obrovská a tak se nedá divit, že tato možnost existuje.

Ale proč ty viry posílají obyčejným lidem? Od nich přece nemohou nic získat. Ani nemohou vidět, jak se rozčilují ty poškozený (odedneška patřím i já mezi ně), takže vylučuji možnost, že by to byly nějací uchyláci, kteří se vyžívají vtom, když ostatní trpí. Ale psychicky zdravé osoby to taky určitě nebudou.

Jednou jsem viděl nějaký dokument BBC (kde jinde než na ČT2) a tam byl rozhovor právě s těmito tak zvanými „hackery“, kde vysvětlovali proč dělají to co dělají. Musel jsem se smát. Prý proto, aby ukázali, jak je jednoduché se dostat do osobných dat, a aby teda proti tomu ta která firma pracovala. Jenže, vážení páni hackeři, jediným kdo je tohoto schopný jste vy. Takže, kdybyste to neděli, tak to nebude!!!!!!! Nechápu Vás.
Autor James Tony, 27.07.2006
Přečteno 336x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Viri se dělají pouze pro prachy... funguje to tak, že programátor udělá vir, vypustí ho do éteru, internetu, na disketu, nebo kam chceš. K němu má samozřejmě antivir... a právě tenhle antivir prodá antivirovým společnostem. Nikdo mu nedokáže, že ten vir je jeho práce, a on shrábne odměnu...
A hackeři... jsou 3 druhy: 1. pro osobní pocit (takový to "ANO, dokážu to!!!"), 2. pro zjištění informací... takovéhle chlapíky si obvykle někdo najme, aby mu vyšťourali na netu "něco o něčem nebo někom", a 3. pro prachy... málo peněz na účtu? no tak si hackneme banku a trochu těch peněz si ukradnem...

A v-v-v-vo tom to je...

02.08.2006 22:51:00 | dark_stuff

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí