Inspirace antických myslitelů, tedy nejvíce filosofů, ale také básníků, dramatiků, válečníků, vynálezců, politiků, a dalších je dána touhou a opbjevováním starých moudrostí, které zasahují až do současné doby právě svou nadčasovostí. Přečtěte si díla středověkých a novověkých autorů. Jsou to jen variace a interpretace textů antických filosofů. Vše je dáno přirozeným vývojem a náhledem myšlení.
25.12.2006 20:11:00 | A.N.D.Y.
Prečítal som viacero tvojich úvah, a naozaj sú inšpirujúce a žiariace, ale trochu ma zaráža že sa tak moc odkazuješ na antických myslitelov.
Inač ďakujem za komentáre a hodnotenia a skúsim vniesť tvoje rady skúsenejšie do svojich diel.
25.12.2006 19:25:00 | RoSzomak
Ač by se to nemuselo zdát, za 20 let o životě leccos vím, hlavně proto že jsem prožil jeho stránky pěkné, ale i ty velmi ošklivé a nenabádám lidi jen tak, nýbrž proto, že nechci aby byli uvedeni do podobných situací, jako já, ze kterých jsem se poučil. Proto.
12.12.2006 23:14:00 | A.N.D.Y.
už jsem tu toho přečetl celkem dost, většinou si jen v duchu říkám: "ty toho o životě moc nevíš, tak proč poučuješ?", abych neurazil, narazil jsem i na dílka která měla opravdovou podstatu, a i já jsem v nich našel inspiraci, však...po přečtení dvou tvých úvah jsem si uvědomil mnohem víc...máš v sobě velkou sílu! Tak se o ni dobře starej a dále rozvíjej. Lidí s duší je málo, a jen málo z nich si ji opravdu uvědomí...
Piš dál, těším se na další objasnění toho, co někde v sobě cítím...
12.12.2006 22:29:00 | kEEp sM:!Le)