Anotace: magie i bez magie, pro ty, kdo na kouzla nevěří .....starší dílko ze šuplíku
Na Tebe nezvykle pozitivní, i když oSTen vůči těm líným (neboť je to podle mne lenost, co mnohým brání vidět, ne se jen dívat), tam je taky - to bys ani nebyla Ty :-D
A na základě jedné Tvé poznámky v některém z Tvých nedávných komentářů jsem si i vybavil svou cestu ve čtrnácti s kamarádem na kolech z Jeseníků na Českomoravskou vrchovinu, která díky přetíženému nosiči kamarádova Favorita skončila neplánovaně v Uničově, takže jsme se ještě ten den večer vrátili vlakem. Třeba jsme jeli i přes to Tvé nádraží...? :-) Tenkrát se největší magie dostavila až přede dveřmi u kamarádova rodného domku - jeho máma, když ho viděla po zazvonění u dveří neskutečně špinavého (přeci jen jsme na těch kolech ujeli asi 90 km), tak si zcela vážně myslela, že to je jeho duch a on tu jízdu nepřežil - málem z toho měla sama smrt, omdlela a museli ji křísit... ;-)
03.11.2013 14:10:26 | Amonasr
:) pěkně :D no, aspoň, že to nebyla smrt pravá
podle mě to nebude ani lenost, ale spíš jakýsi druh letargie, do níž nás tahle rychlá a přetechnizovaná doba uvádí.
:) no, jestli jste jeli směrem na Olomouc, tak jste přes mé nádraží jeli určitě :)
pokud na Šumperk, tak jste to asi minuli
03.11.2013 14:20:31 | Anjesis
Spíš jsme jeli přes Zábřeh a dále na Jeseník, takže jsme těsně minuli i Šumperk ;-)) Stejnou trasou, jako jezdíval Alois Nebel ;-)
03.11.2013 14:37:25 | Amonasr
:D
přes Zábřeh? tak to jste jeli od nás na opačnou stranu :)
03.11.2013 14:44:36 | Anjesis
Jo, to už mi došlo :-D Až se příště narodím a budu si chtít tu cestu zopakovat, tak si udělám ze zvědavosti malou zajížďku podél trati z Uničova na Olomouc, jestli to nádraží podle Tvého popisu poznám. Akorát si předtím vygoogluju konipasa, páč nevím, jak vypadá ;-))
03.11.2013 14:56:58 | Amonasr
:-D
jo, a taky nám tam i nasomrovali solární panely :(
ale konipasy, strakapoudy, sojky.... ty tam máme pořád :)
03.11.2013 17:45:00 | Anjesis
No jo, solární baroni, ani nepřipomínej... Ti zasvinili celou republiku - to byl zatím asi největší podvod dosavadních porevolučních vlád, zákonem posvěcená celonárodní cynická loupež, která bude ještě řadu let beztrestně pokračovat... A pak se musí šetřit na důchodcích a nemocných... :-(
03.11.2013 21:17:14 | Amonasr
Nezbývá než souhlasit. :) Jen si myslím, že zarovnané do bloku by text působil líp. :D
03.11.2013 12:14:20 | v.t.v.h
no jo, já a rovnání do bloku :) (mořná zlozvyk, nebo jen to, že mi vždycky trvá přejít od něčeho k něčemu jinému... ale nějak mě to prostě k němu moc netáhne... teda aspoň zatím :) za týden to nebudu chtít možná zas jinak, než jen v blocích, jak se znám =)) ...s odsazenými odstavci, které tam mají být původně, to ale vypadá zase jinak :)
rozhodně ale moc děkuji, budu nad tím přemýšlet :)
a dík už i za přečtení ;)
03.11.2013 12:33:12 | Anjesis