Anotace: Scénář, který může nastat, a podle mého i nastane, pokud budou evropští politici nadále nerozhodní, nejednotní a naivní v otázce imigrantů a jejich snahách Všechny začlenit do Evropy.
Obávám se, že lidé nikdy nebudou rozumní.Kdyby bylo lidstvo poučitelné, k posledním válkám v dějinách by už nedošlo.Bohužel tomu tak není:-(.
Říkám to pořád,začněte s tím otužovàním a bojový sport,zbrojní průkaz,či kurz přežití v divočině taky nezaškodí.;-)
23.08.2015 00:07:50 | Malá mořská víla
Na pozitivní chlácholení dnes skutečně není vhodná doba. Jen ti imigranti jsou jaksi nedobrovolným důsledkem něčeho, co dnes není v Evropě (zvlášť té naší - západní) v módě pojmenovávat, a tak se to řeší strkáním hlavy do písku. Ono je snadné rozsévat chaos a být přitom na druhé straně světa, kam imigranti už nedoplují. A dokud se budeme tvářit, že to nevidíme, nebude nám asi pomoci. Každý ale má šanci se emancipovat, i ta naše momentálně zoufale a trapně bezradná Evropa - pokud ji ovšem nepromarní. Dnes už není nikdo, komu by se chtělo tahat kaštany z ohně za nás, a opravdovým světovým hráčům - USA, Číně a Rusku - jsme bohužel leda tak pro smích... ;-)
22.08.2015 21:34:06 | Amonasr
Z Tvého psaní mi vychází jen jediné, klid budeme mít až po "smrti".:-)
05.09.2015 13:31:54 | Jeněcovevzduchukrásného
Nebo realistou?
22.08.2015 21:21:10 | Isabella Monvoisin