Anotace: ...
Víra je asi dar.Víra je Dar, a je jenom na nás zda ho příjmem a nebo ne.Máme svobodné myšlení, je to jen a jen na nás samotných, a tak je to jistě správné.
03.07.2022 15:12:26 | Jeněcovevzduchukrásného
Já mylsím, že je to pravdivě napsáno...vyplývá mi z textu, že někomu někdo říká obecně jaký je bůh, ale už tu není přesná myšlenka, kde takového boha hledat... a nástává pak rozčarování, že na falešných místech (mešita, kostel, vlasní srdce ...) není o co stát...
pěkné.
13.06.2016 21:58:36 | Robin Marnolli
Svým způsobem je to i nářek ztraceného, na ktereho se valí "pravda" ze všech stran. Ve finále jsme však tam, kde jsme začali.... v háji.... Otrok vlastních myšlenek
13.06.2016 22:40:48 | Klára Němcová
možná že hledal na špatných místech, zeptal se už někdy: co jsem našel v sobě? :-)
13.06.2016 19:37:44 | Malá mořská víla
To je dost možné, dokonce vysoce pravděbodobné. Kolik z nás však napadne hledat právě v našich srdcích, hledat tam, kde je to na snadě. Vždyť to je to jediné místo, o kterém můžeme mít jistotu.
13.06.2016 21:46:20 | Klára Němcová
a i zde je třeba rozlišovat :-), bible říká chraňte především svá srdce, neboť z něj vychází všechny myšlenky (dobro i zlo)...přesto právě uvnitř nás samotných se skrývá to, co do nás Bůh stvořitel či vesmír vdechl...vše co uvádí v pohyb, veškerá tvořivost a síla pohnutek... je jen na nás samotných, pro co se rozhodujeme, zda pro dobrotu (+) či pro sobeckost (-)..., ale ta samotná cesta objevování je úchvatná, alespoň pro mne :-)a možná, že právě ta cesta je naším jediným úkolem :-)
projít ji co nejšťastněji, jak pro sebe , tak pro všechny ostatní zúčastněné :-)
14.06.2016 11:40:42 | Malá mořská víla
https://www.youtube.com/watch?v=wRoiVdq0umU
13.06.2016 14:25:01 | Lighter
I u tohohle příspěvku je evidentní ten šílený rozptyl názorů a u žádného nemůžeme říct že je lživý.
13.06.2016 21:53:46 | Klára Němcová