radio je mor, neposlouchám ho, doma žádné nemáme. Sláva kapely je pro mě výstražné znamení, že něco není v pořádku. Konzum. Přeju si aby všechny dobré kapely zůstaly v undergroundu a nespadly do mainstreamu. Tak se jedině zachová identita. Howgh
07.09.2008 13:11:00 | ABC
Pravda. Nejlepší to bylo v minulosti. Občas se sice zpívalo, ale jinak byla víceméně hudba určena ke slavnostním příležitostem. V našem životě je to spíše automatika. Pustím rádio a nechám tunu muziky, které ani pořádně nerozumím, aby se na mě vyvalila
18.02.2007 10:43:00 | Hippy
Hippy: právě že mě se nelíbí, že je hudba fakticky všude :) Leze mi na nervy, že už je pro plno lidí jenom kulisou
17.02.2007 15:47:00 | Boscai
Gospel forever!:-)
Hudba je dar. Je to lék. Ale jak píše Andy, v rámci možností. Nevěřím, že když někdo do sebe hustí hudbu ráno, když vstane, MP3 když jde do školy, doma, když se učí, večer, než jde psát...., že mu to něco dává. Hudba se má podle mě poslouchat, když to člověk cítí. Srdce...buch, buch...když srdce říká, že teď je ten pravý čas. Když si člověk zapne CD a ono mu to rve žíly, to je pak ten správný mazec. Hudba se má užívat, ne zneužívat, jako ostatně většina věcí:-)
Některý druh hudby má určitý náboj, ale naprosto se shoduji s tím, že gospel nebo vůbec kvalitní křesťanská muzika má do sebe asi nejvíc. Protože nejde jen o hudbu, ale o srdce, které je do toho vložené. A ono je to v té hudbě cítit.
JInak pěkná úvaha. Jsem rád, že nejdeš s proudem, ale děláš si svůj vlastní názor.
S požehnáním
17.02.2007 15:14:00 | Hippy
souhlasím ;)hudba je potřebná k všeličemus a to, že jde o metal, punk.. To je fuk ;). Mně se prostě zdá, že je všechno strašně zkomercionalizované (uff, hnusný slovo :D)
16.02.2007 18:37:00 | Boscai
Hudba je vyjádřením múzického fenoménu a jako prostředek něčeho, čímž naše duše "měkne" a stává se jemnější a v tomto světě je to právě potřeba i přesto že námět hudby může být např. hard rock, punk, metal, či jiné...Ale v podstatě je hudba jemností pro duši, stejně jako tělesné cvičení ji činí hrubou...A co se týče fenoménu MP3, je docela dobře možné, že se na tuto éru čekalo již delší dobu, kdy každý bude stimulovat svoje myšlení, svoje nálady a pocity hudbou...hudba má pohopitelně léčivé účinky, ale v mezích možností...Jiank zajímavé...
16.02.2007 09:41:00 | A.N.D.Y.