Anotace: nemohl jsem poznámku zařadit do komentářů jak by se slušelo, neboť autor si mě zablokoval..tímto faktem se omlouvám, že jsem ji vyslal do nových děl.**
ke K.K.
obávám se, že Tvá štědrá nabídka, aby se /někteří/ Literníci hlásili o možnost vyjít v Tvé "Tebou redigované" antologii textů, jíž budeš pečlivým editorem, je jen symptomem Tvé manipulátorské demagogické osobnosti...Tví básníčci by museli své texty pod Tvou přísnou taktovkou něco cizelovat, tříbit a učesávat/zdietňovat-mělnit/ dle Tvých směrodatných nesmlouvavě důsledných pokynů a rad...vždyť přece toužíš přísně vychovávat nezralé diletanty, aby jejich tvorba se stala literaturou "umravňující"-tedy rozvíjející v nich /odpradávna/ dřímající "etické aspekty"... inu ctižádostivému nímandovi bývá vždy ještě po ruce nějaká ušlechtilá ideovost, do níž se každá demagogie vděčně zahalí...
Psaní, třebas amatérské, je pro mne velkou láskou. Na komentáře a rady pana KK jsem tu už narazila. Obloučky obočí mi vyletěly vzhůru údivem, ale jinak mě ani jako autor a ani jako člověk nestojí pan KK za komentář. Fajn by bylo, kdyby si pan KK dělal legraci, to přece nemůže myslet vážně...
07.07.2019 20:15:32 | Iva Borecká
K.K., za čež jsem nesmirne ja osobne vděčna, Vytvoril nadhernou sbirku nasich basni :-)
A nevyžadoval žádné úpravy básní...
31.05.2019 00:20:13 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA
no nevím***
31.05.2019 00:22:15 | Frr
Ja spise myslim ze dulezitejsi je to,jak člověk žije...Jestli člověk dává svůj život dopořádku a tak...
31.05.2019 00:23:55 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA
to by jistě měl...
31.05.2019 00:24:47 | Frr
Každý z nás,hihi..
31.05.2019 00:27:08 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA
Hele, to se mi taky stalo...nic nového s kritikem pod sluncem...:-) A je příznačný, že když jsem mu svůj názor přímo napsal, ani slovem neodpověděl...:-)) No, už jsem tu konverzaci smazal a zapomněl...už mi dá pokoj doufám...
20.05.2019 12:44:13 | Marten
Tak já se do soukromého vzkazu slušně zeptala, zda bude pan K.K. též publikovat svá díla a taky mi neodpověl...-:)
20.05.2019 13:43:36 | básněnka
Další blokovaný? :-D K. K. ostatní kritizuje a poučuje, no o svých děl jen nesmyslně bučí. Co na to říct? :-D
20.05.2019 08:58:29 | Isabella Monvoisin