Anotace: Podle nejnovějšího Bulletinu amerických jaderných vědců, zbývá lidstvu pouhých 100 vteřin do Posledního soudu, což je jinými slovy řečeno - KONEC SVĚTA! Proč bychom si ale měli myslet, že to bude právě naše generace, která se stane vůbec tou poslední civi
Žij, jak nejlíp umíš, asi tak...a když zmiňujes i Bibli, tak nezapomeň, že království nebeské je v tobě, jinak se musím připojit k Martenovi, že jsou to spíš blbinky...
05.08.2022 22:51:31 | paradoxy
...to je snůška zajímavostí a pitomostí...;-)a to jsem pacifista a duchovní taky dost...
ps:víš co znamenal symbol hippies? ten v kruhu co se mu říká peace? přece zkratku písmen ND=nuclear disarmament...takže jsi nevymyslel nic nového...a esoterika znamená, že je to tajné učení pro zasvěcené, nic veřejného...atd, atd. víc nekomentuji.
05.08.2022 19:47:08 | Marten
...díky, ale raději to nebudeme rozvádět...jak se říká "cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly"...
06.08.2022 09:12:44 | Marten
Sdílím s tebou.* Jen snůška teorií a plků o ničem. Vše je zřejmé, vše dané! Téma větvit jen zákrsek!
05.08.2022 22:27:55 | šerý
...díky, ale raději to nebudeme rozvádět...jak se říká "cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly"...
06.08.2022 09:27:40 | Marten
Děkuji za názor. Od pacifisty bych očekával větší pacifismus, ten mi však v agresivním tónu odpovědi nějak chybí. Jinak esoterika je tajné učení v tom smyslu, že se nevyučuje na školách. Tajné v tomto směru neznamená - zakázané! Stále jsem v této diskusi nezaznamenal to hlavní, čímž je zavržení zbraní. A to je dost smutný!
05.08.2022 21:17:49 | Ciconia
...nejde přece jen o zbraně, ale o ty, kdo je používají...zakázat verbovat vojáky, zrušit jejich výcvik a zakázat financování jakýchkoliv armád, zneužívání vědy pro vojenské účely a znemožnit moderní masové ozbrojování, to je o lidech...ti o tom rozhodují. A zapomenout militantní nesmysl, který propagují vojáci, aby ospravedlnili své horentní ekonomické výdaje, že "nejlepší obrana je vždy zastrašování a útok"...a až pak se jedná...
06.08.2022 09:26:50 | Marten
Jde jen o to se veřejně vyjádřit. Všechny odpovědi co jsem zde četl, jsou jen o výmluvě. Tak chcete ty zbraně, anebo ne? Pokud se tu někdo z vás vyjádří proti zbraním, tak tím posiluje kolektivní vědomí proti zkáze. Jak známo kolektivní vědomí či nevědomí existuje, to potvrdil Carl Gustav Jung. Ostatní názory, pakliže se nevyjádříte, jsou nicotná slovíčka bez obsahu. Tak tedy ještě jednou...jste pro zákaz zbraní, ano či ne? Myslím si, že v USA řeší podobnou problematiku. Co ale zůstává, jsou vraždící zbraně. Zamyslete se trošku nad sebou!
06.08.2022 13:41:12 | Ciconia
Není možné, že jsi Junga špatně pochopil? Kolektivní nevědomí je to, co v sobě máme všichni, na tom těžko zapracujeme. A přestože jsem proti zbraním, tvůj příklad s Hitlerem jasně ukazuje, že co se má stát, to se stane...Že bychom mohli jako lidstvo odložit zbraně, by bylo fajn...
06.08.2022 15:08:38 | paradoxy
Chvála Bohu, že alespoň někdo ty zbraně odsoudil. Já myslím, že to tak těžké napsat nebylo, že by bylo fajn, kdyby ty zbraně nebyly. Ze všech diskutujících tohle jediné odsouzení je dost málo, přesto vám patří velký dík. DĚKUJI.
Jinak příklad s Hitlerem byl odpovědí na to, že tam, kde je strach, není láska. Nicméně, kde nejsou zbraně, nejsou války, ani malé, ani velké. Kdyby Hitler neměl zbraně a spojenci požadovali dodržování Versaillské smlouvy, tedy že Německo bude zbraňově omezené, nikdy by druhá světová válka nenastala. Ten příklad s Hitlerem není špatný, i když se zde militantním diskutujícím nelíbí.
07.08.2022 12:18:36 | Ciconia
Není možné, že jsi Junga špatně pochopil? Kolektivní nevědomí je to, co v sobě máme všichni, na tom těžko zapracujeme. A přestože jsem proti zbraním, tvůj příklad s Hitlerem jasně ukazuje, že co se má stát, to se stane...Že bychom mohli jako lidstvo odložit zbraně, by bylo fajn...
06.08.2022 15:08:37 | paradoxy
hele, já na tebe byla hodná, záměrně jsem ignorovala to, co trefně pojmenoval Marten, říkala jsem si je novej, myslí to dobře...
řeknu ti to takhle - jdi se nad sebou někam zamyslet sám a to kázání si vem sebou;)
06.08.2022 14:03:58 | Sonador
Bože, něco odsoudit to je kázání??? Dobrá, už se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat. Ještě vám doporučím jedno, navštivte USA, navštivte ty zbytečně zastřelené lidi, co byli lehce dostupnými zbraněmi zabiti, a pak mi napište jestli vraždil člověk, nebo smrtící zbraň. Článek jste nepochopili, ani jeden. Možná ano, pokud pracujete pro zbrojní průmysl, ani to nemohu vyloučit?!
06.08.2022 14:24:14 | Ciconia
...a přitom to začalo jediným kamenem v ruce... zakázat kameny nic nevyřeší, dokud se nezmění srdce lidí...
hmotný svět je vrcholným dílem stvoření jen nefunguje jak má, a opět je za tím naše dílo, smrt je důsledek hříchu - pádu, což opět znamená, že cesta k nápravě vede skrze naše srdce, protože:
"Kdo nemiluje, nezná Boha – vždyť Bůh je láska." 1 Jan 4:8
"V lásce není žádný strach. Láska, jež došla naplnění, zahání strach pryč, neboť strach přináší muka. Kdo se však bojí, nedošel v lásce k naplnění." 1.list Janův 4:18
...změnit můžeme jen sami sebe, dost záleží na tom, čemu věnujeme pozornost;) dík za zamyšlení a ať se ti daří*
05.08.2022 13:39:32 | Sonador
Moc děkuji za reakci. V podstatě souhlasím, akorát se ptám - nemiloval snad Adolf Hitler? Nemyslím si, že 41 pokusů (atentátů) o život tohoto muže bylo neúspěšných vinou náhody. Cosi drželo ochranou ruku nad tímto diktátorem! Démoni? Černá magie? Anebo Bůh? Všichni se můžeme změnit, ale musíme mít podnět a podmínky ke změně, jinak skončíme jako Adolf Hitler, který klidně mohl být úspěšným malířem. Kamenem to začíná, to je pravda, ale atomovým Holokaustem to nemusí skončit, vyvrcholit? A přitom stačí tak málo! V jednoduchosti je síla. Stačí jen vyslovit souhlas, že jsme proti zbraním. Bohužel tato slova odnikud neslyším, jen výmluvy, že to nejde. Ale ono to jde, věřte mi, proto o tom píšu!
05.08.2022 16:48:57 | Ciconia
ajajaj... něco napíšu a už se k tomu nebudu víc vyjadřovat;)
situace v Německu mezi válkami byla velmi zlá a těžká... tam někde se jistě dají najít dobré úmysly - což je stejný způsob uvažování, který prezentujete... a dobré úmysly, jak už jsme mnohokrát viděli, jsou cesta do pekel...
a odpovím na opravdu nesmyslnou otázku - soudě podle toho, že život a dílo A. Hitlera bylo celé o strachu, o skutečné lásce těžko bude řeč...
kdykoli si někdo myslí, že našel řešení, lék a správnou cestu pro všechny a začne ji prosazovat - pro všechny - jsme na scestí...
ještě jednou, kde je strach, není láska - z takové pozice bychom se měli zdržet jednání...
tím se loučím, nerada vedu takovéto debaty, protože většinou, ne-li vždy, nikam nevedou...
05.08.2022 17:01:45 | Sonador
V lásce není žádný strach! S tím nelze polemizovat.
kdykoli si někdo myslí, že našel řešení, lék a správnou cestu pro všechny a začne ji prosazovat - pro všechny - jsme na scestí... Odsoudit výrobu zbraní představuje první krok k lásce a míru, kdo s tímto názorem nesouhlasí, není pacifista. To ale neznamená, že se nemůže změnit.
05.08.2022 21:33:51 | Ciconia