Anotace: Přesný význam tohoto slova znamená - nový začátek, anebo opětovné spuštění. Jenže v útrobách slova RESTART se skrývá mystika, kterou jsem náhodně objevil. Ano, v tomto slůvku je zašifrován návrat staroegyptského boha-Re!
Ahoj, z toho, co jsem si přečetl mám smíšené pocity. Ať už z tvého nicku, fota, až po formu psaní. Svět je plný nejrůznějších věcí, manipulací. Právě tohle ve mně vzbuzuje jisté rozpaky, co si z toho vzít, jak se prezentuješ a proč píšeš. Krátce, protože stejně člověk tímto způsobem moc nesdělí, nepřijme, nepochopí. Pro informaci, vše, cos napsal, toto "poznání" dekóduji delší dobu, problém je to, zdali je to pravda a není to fikce někoho jiného, tedy další forma manipulace, či příprava k "něčemu". Člověk musí být skeptický nejen kvůli sobě, ale kvůli ostatním, protože co je to pravda? Sci-fi o vesmíru, bytostech, bytí nebo technokratické společnosti? Kdo ví, skeptik to nikdy nepochopí, nepřijme, věřící už vůbec ne, jsme tedy skutečně schopni prohlédnout závoj lží a spatřit "pravdu"? A jsme ji schopni spravovat ve svém chybném mozku a myšlení, když nejsme "čistí"? Doslova? Bytí je komplexní téma, co se nedá rozvést ani do 50 takových úvah, článků nebo tak. Každopádně zdravím.
07.08.2022 14:38:22 | Constantine
Zdravím...tento dotaz si vyžaduje víc než jednu odpověď. Zavítal jsem do dosud neprobádaných vod korektnosti, kde téma o světelných bytostech moc nerezonuje, protože cosi takového z materialistického pohledu vlastně neexistuje.
K Tvému dotazu, není to fikce, je to pravda, ale důkazy podložené materialistickou vědou, takové Ti nemohu poskytnout. Ano, v těchto vodách jsem již vyslyšel slovo manipulace, někdo tomu říká dezinformace, ale co tyto dvě slova vlastně znamenají?
Každý si může ověřit, zda uvedené informace existují, nebo byly záměrně smyšlené, navzdory tomu, že objevená pravda nemusí být pro někoho příjemná.
Skeptik to nikdy nepochopí, nepřijme, věřící už vůbec ne!? Tady jsem to nějak nepochopil, jako že věřící nevěří v Boha? Skeptici jsou snad ti lidé, co v Boha nevěří, a ještě Ho navíc hlasitě popírají!
Napsal jsi, že bytí je komplexní téma, co se nedá rozvést ani do 50 takových úvah. S tím souhlasím, ale i kdyby takových bylo milion, tak proč se těmto úvahám nevěnovat, proč by se o nich nemělo psát?
Taktéž zdravím!
08.08.2022 11:34:40 | Ciconia
Myslel jsem, že toto takový člověk nepřijme, protože dnešní společnost a to, jak byla utvořena toto nikdy nepřípustí, ať už to je nebo ne. Blíží se to totiž až moc k tématům zakázaným.
Chtěl jsem poukázat hlavně na to, že i to, co zde píšeš a tvrdíš, že to je "pravda, pravda být nemusí.) všechny "důkazy" mohou být záměrně podvrženy nebo vykonstruovány pro svůj účel, kdo ví. Člověk musí být velmi obezřetný a mít dostatek opravdu ověřených informacích. Což u těchto témat může být problém.
08.08.2022 18:08:42 | Constantine
Díky za reakci. Co je pravda, a co není? Kdyby to bylo takto jasné, tak už bychom nemohli ničemu věřit.
Zbraně hromadného ničení se v Iráku také nenašly, přesto byla v této zemi vláda svržena a diktátor Saddám Husajn později popraven. A to vše na základě čeho - pravdy, anebo šlo o dezinformaci?
V tomto mém článku jednoznačně upozorňuji, že tahle úvaha byla napsána na základě nepodložených informací, což znamená, že je nutné k tomuto textu takto přistupovat, tedy s nadsázkou, ale kdo je ochoten přemýšlet, nemusí tak činit.
Napsal jsi: Blíží se to totiž až moc k tématům zakázaným. Nejde o tvrzení, ale o úvahu a upozornění, a pokud bychom se nemohli k esoterickým tématům svobodně vyjadřovat, tak v tom případě jsme na úrovni Severní Koreje, kde se snad ještě nenalézáme? „Nechci už žádné války. Ani velké, ani malé. Žádné. Války by nikdy nebyly, kdyby nebyly zbraně.“ Můžete se svobodně pod tohle podepsat...?
08.08.2022 23:33:33 | Ciconia
Někde jsi psal, že je to pravda, nemyslím tu poslední část, jak píšeš pod tou ukrajinou. Nicméně dokud bude existovat násilná mysl v člověku, zbraně vždy budou a budou se používat a to, že to nechceme nic neznamená :( Protože zbraň je naprogramovaná lidská mysl, nikoliv zbraň jako taková. Pacifismus v takové společnosti nemá smysl ani význam, vždy tu bude někdo, kdo bude chtít víc, vliv, moc, sílu atd. Takže vše by se mělo zaměřit na změnu systému, což se nikdy nestane, po dlouhou, opravdu dlouhou dobu to tu takto funguje a nic se nezmění, bohužel ;(
09.08.2022 09:47:32 | Constantine
Promiň, s tímto názorem nemohu absolutně souhlasit. Za 50 let zemřelo v důsledku střelby více Američanů, než ve všech válkách. V důsledku střelby zemřelo v USA více lidí, než kolik jich padlo za oběť válkám, terorismu, AIDS a užívání drog dohromady. Násilná mysl člověka neexistuje! Násilná mysl člověka se teprve vyvíjí, proto se říká, že je dětská duše nevinná. Zlo k nám přichází z venku, to ovšem neznamená, že ho nemůžeme odmítnout, když zavrhneme zbraně. Ano, je zapotřebí změnit systém, proto jsem vypracoval koncept, který jsem pojmenoval jako Asterismus. Ještě dnes ho tu představím. Tak zatím
10.08.2022 16:15:22 | Ciconia