ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU?

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU?

Anotace: Co by se asi přihodilo, kdybychom dopředu věděli, že letos 12.12.2022 nastane konec světa podle zmiňovaných biblických proroctví? Propukla by snad anarchie a totální chaos spojený s bezvládím? Možná, ale na druhou stranu nelze vyloučit, že lidé v nouzi mo

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU?


Co je smyslem života? Touto otázkou jsem se často zabýval, dokonce jsem na toto téma napsal několik kontroverzních článků, z nichž vyplynulo, že náš život je během svého vývoje nasměrován k poznání, k němuž musíme po dobu krátké své pouti pozemské, dospět. Všechny ostatní preference, jež jsou výsledkem pomíjivých materiálních potřeb, představují pouhou příležitost jak sejít z cesty odhalení, která končí v domnělém středu vesmírného mystéria, čímž je hvězdný chrám pravdy a osvícení.

Těžko tomu uvěřit, ale na ničem jiném v našem životě nezáleží! Vskutku, stejnou otázku si mohou s nadsázkou položit i zvířata, jež nad svým životem nepřemýšlejí, protože nemají potřebu pátrat po smyslu života, zvlášť když se v jejich genetickém předurčení nenalézá přístup k pochopení, což nás od fauny a flóry očividně odlišuje.

Člověk toho o sobě ví velmi málo, takřka nic podstatného, proto náš živočišný druh od nepaměti pátrá po příčině svého tajemného stvoření. Zrod života se odehrál ve vesmíru, nad nímž stojí jediný možný činitel, jímž není nikdo jiný, než je STVOŘITEL, BŮH, PÁN ČASU anebo VELKÝ ARCHITEKT VŠEHOMÍRA. Vyberte si podle vlastního uvážení a sympatičnosti.

Ať už byl kosmos stvořen Bohem nebo náhodou, jisté je jen jedno, byl stvořen dokonale! Jde o to, že kosmické prostředí není neměnným prostorem, které jen přetrvává, neboť v proměnlivosti tkví síla dokonalosti. V tomto směru, vše podléhá zákonům očisty, což je hvězdná katarze, po níž se znovu rodí dokonalejší vesmír, který z perspektivy naší existence zaniká, protože je od minulosti očištěn. Otázkou tedy zůstává, jestli nežijeme právě v době VELKÉ VESMÍRNÉ OČISTY? Na to vám poskytne odpověď, tahle níže otištěná úvaha...



HVĚZDNÁ SÍŤ - CESTA K SPÁSE

Jestli za naším zrodem nestála často zmiňovaná náhoda, na kterou se dnes odvolává hlavní vědecký proud, tak kromě mimozemských entit a vesmírného Stvořitele, není jiného vysvětlení, s nímž lze zrod lidského života objasnit. Kdo věří na náhodu? Nejspíš nikdo, proto nemůžeme za Stvořitele člověka považovat vyspělé mimozemšťany, navzdory tomu, že účast nepozemšťanů na našem stvoření, se jeví jako nejpravděpodobnější.

Ať už za naším vznikem stálo cokoliv, jisté je jen jedno, taktéž mimozemšťané byli někým stvořeni, proto náhodu musíme vytěsnit Stvořitelem, jiné eso v rukávu ani nemáme. Vesmír byl nepochybně zažehnut tvůrčí myšlenkou a silou slova, jenž na materiální úrovni usvědčuje kosmické vědomí z toho, že se zhostilo úlohy BOHA! S tímto neortodoxním postojem můžeme boží stopu docela snadno identifikovat, aniž by takové tvrzení bylo podpořeno důkazy, zejména těmi vědeckými.

Jde o to, že náš vesmír je ve své podstatě jakási Petriho miska, kde se odehrává geneze nejrůznějšího života. Takováto NÁDOBA – VESMÍR, je z jiného úhlu pohledu, digitální sběrnice s vymezenou datovou kapacitou, jejíž obsah se musí z důvodu funkčnosti pravidelně vyprazdňovat. Vzhledem k tomu, že ve vesmíru dochází k častým explozím a destrukcím kosmického prostředí, tak právě tohle naznačuje, že digitální model vesmíru, je funkční simulací, která v tomto kosmickém prostředí úspěšně funguje.

Může to být prosperující koncept, ale to neznamená, že vesmírné schéma musí být založené na těchto uvedených principech, o nichž nemáme ani potuchy. V tomto případě se držme hesla: „Je lepší alespoň nějaká představa než vůbec žádná.“

Každopádně, pokud se hvězdný svět chová podle výše nastíněných zásad, v tom případě nelze vyloučit, že čištění kosmického disku zapříčiní zánik současného vesmíru, potažmo našeho světa.

Pokud dojde k vymazání fundamentálních informací, z nichž je vesmír poskládán jak domeček z karet, pak můžeme počítat s tím, že náš svět vinou hvězdné obnovy zanikne. Velice se obávám toho, že doba hvězdného resetu už je dávno tady, akorát, než se k nám zničující tsunami z nekonečných dálav vesmírného prostoru dostane, může to trvat ještě nějaký ten pátek, než se to v těchto kosmických končinách projeví.

Je nepochybné, že naše podnebí již teď čelí různým negativním meteorologickým úkazům, kupříkladu tornádům, povodním, anebo spalujícím suchům atd., až nakonec přijde skutečný Soudný den. Musím však připustit, že Soudný den lze moderními slovy interpretovat jako Velký reset, o němž z nějaké příčiny po covidu-19 stále častěji slýcháme. Náhoda to nejspíš nebude, že?

Buď jak buď, vesmír je jako neřízená střela, proto musíme počítat se vším. O to víc, se musíme přiblížit k hvězdné síti, v níž se skrývá napojení na Stvořitele kosmu, který nás může před jakoukoli hvězdnou apokalypsou ochránit, což se zřejmě podle historických pramenů nepřihodilo poprvé.

Vzpomeňme na biblický příběh o potopě světa. Potopa, neboli povodeň je „vyprávění“, vyskytující se v mnoha různých kulturách po celém světě. Boží zásah proti lidské zkaženosti zapříčinil, že trvale pršelo 40 dní a nocí. Celá planeta byla zaplavena, a trvalo dalších 335 dní, než vody opadly. Podle Bible se Bůh rozhodl zničit tehdejší lidskou společnost, protože byla zkažená a plná násilí.

Chtěl však, aby přežil spravedlivý Noe a jeho rodina. Proto mu o potopě řekl mnoho let dopředu a dal mu pokyny ke stavbě archy. V arše měl Noe uchovat také zvířata, která by ve vodě nepřežila. Potopu přežili Noe a jeho manželka a jejich tři synové (Sem, Cham a Jáfet) se svými manželkami.

Tito lidé se stali praotci nové lidské společnosti. Ať už Bibli věříte, či nikoli, do budoucna s ní počítat musíme, zejména když se v této knize píše: O VELKÉM KOSMICKÉM OHNI, jenž rezonuje z výše uvedenou zničující silou, která vymaže nepotřebná hvězdná data a informace, jimiž je paměť vesmíru doslova přehlcená.

Kdy přesně tohle nastane, to se neví, a i kdyby se to vědělo, v mainstreamu se to jistě nedozvíme. Ať tak či onak, kosmický RESET je z historického pohledu neodkladný! Jakmile si přečtete níže uvedené biblické pasáže, dovtípíte se, že v tomto popisu se odráží moderní astronomický model, který se shoduje se simulací VELKÉHO TŘESKU. Ostatně posuďte sami následující řádky a udělejte si objektivní názor...


Pasáž: 2 Petrův 3,10-13

10. Den Páně přijde jako přichází zloděj. Tehdy nebesa s rachotem zaniknou, vesmír se žárem roztaví a země se všemi lidskými činy bude postavena před soud.

11. Když tedy se toto vše rozplyne, jak svatě a zbožně musíte žít vy,

12. kteří dychtivě očekáváte příchod Božího dne! V něm se nebesa roztaví v ohni a živly se rozpustí žárem.

13. Podle jeho slibu čekáme nové nebe a novou zemi, ve kterých přebývá spravedlnost.

Pozn. Podle teorie velkého třesku vznikl vesmír z nekonečně husté singularity. Vesmír se s postupem času rozpíná, čímž se objekty od sebe vzdalují.

Již teď se na zemi potýkáme s různými anomáliemi, s nimiž si současná věda často neví rady. Vědci z Tasmánské univerzity, přišli s překvapivou informací, jež se týká prodlužujících se dnů, které by na základě pozorování Zemské osy (za posledních zhruba 50 let) měly být kratší, ale nejsou, protože se rotace Země kolem své osy – která určuje, jak dlouhý je den – zrychlovala.

Aby toho nebylo málo, tak se nám začíná propadat půda pod nohama. Ano, jde o fenomén obřích černých děr, které se začaly objevovat od konce 80. let 20. století, a to ve Spojených státech, v Rusku i ve Guatemale. Tyto díry většinou vznikají v neprostupných lesích a nikdo neví, co je jich příčinou. Jenže za posledních pět let, se na silnicích celého světa objevilo několik obřích děr, ve kterých mizely celé automobily.

Můžeme z toho usoudit, že na naši planetu působí skryté kosmické síly, které se negativně promítají do běžného života, například tím, že UV záření je oproti minulosti, kdy se u nás měří, nejsilnější.

Požár v Českém Švýcarsku je pak z tohoto úhlu pohledu jen třešničkou na dortu, protože rozhlédneme-li se po světě, zjistíme, že neúprosná sucha a lesní požáry jdou s tímto negativním trendem ruku v ruce. Vskutku, to co se odehrává na Slunci, se okamžitě projeví na Zemi.

Ještě doplním, že naše Slunce podléhá vlivům z okolních hvězd, což znamená, pokud se něco děje v sousedních vesmírech, nepříznivě se to projeví na našem slunci, například zesílenou sluneční aktivitou. Navíc vědci z americké agentury NASA přiznávají, že aktivita slunečních skvrn výrazně překonává dřívější předpovědi.


Dochází snad k zmiňovanému resetu (?), o němž se trochu jinými slovy zmiňuje Bible? Ještě jednou uvádím, co je psáno v Písmu svatém: „Vesmír se žárem roztaví!“ Naše planeta z nějakého důvodu vysychá, nelze vyloučit, že za sto let bude povrch Země připomínat Mars. Dokáže těmto výzvám lidstvo čelit?


ENERGETICKÁ KRIZE REFLEKTUJE BLÍŽÍCÍ SE KONEC


Obdobná zamyšlení nejsou čtenáři příliš dobře hodnocena, protože naše egoistická mysl je nastavena přijímat pouze pozitivní zprávy, zatímco ty špatné naše podvědomí potlačuje, a tím se připravujeme o prevenci, která nás může ochránit před nečekanými událostmi.

Je pravda, že v tuto chvíli nelze tvrdit, že vesmír resetuje, což je nebezpečí, které ohrožuje samotnou lidskou existenci a život na této planetě. Nicméně, určité vesmírné tendence nelze přehlédnout. Fyzikové z univerzity v Salamance a z Baskické univerzity přišli s tvrzením, že se vesmír, jak se doposud soudilo, nerozpíná. Podle nich se rozpínání vesmíru zpomaluje.

Navzdory tomu, že tuhle zásadní změnu nemusíme vůbec pociťovat, tak v kosmických rozměrech takovéto zpomalování může naznačovat, že se „srdce“ vesmíru zastavuje, a to lze klidně nazvat kosmickým koncem, neboli VELKOU VESMÍRNOU ZÁSTAVOU.

Až část našeho obývaného vesmíru dojde do bodu VELKÉHO KONCE, pak můžeme očekávat, že se vesmír žárem roztaví, což je stejná fráze, která je v Bibli několikrát uvedena. Jistě vás bude zajímat, jak souvisí současná energetická krize s blížícím se koncem světa? Než se dostaneme k nějakému vysvětlení, tak mi dovolte, abych vás poučil o tom, co je to energie (?), bez níž bychom nemohli topit a svítit apod.

Energie je fyzikální veličina, která popisuje schopnost hmoty (látky) konat práci. Přesto, že jsme závislí na fosilních palivech, tedy na ropě, uhlí a zemním plynu, ale i jiných nefosilních zdrojích, např. na atomovém jádru, popřípadě na zelených energiích atd., ve skutečnosti je to tak, že zdánlivě neomezený zdroj energie, o němž uvažujeme v jiných souvislostech, nám začíná postupně docházet, a to se negativně projevuje ve všech oblastech lidského života.

Tahle nenápadná energie nepřímým způsobem, zásadně ovlivňuje cenotvorbu u jiných energetických komodit, proto ceny napříč Evropou přepisují historické rekordy. Inflační spirála se po celém světě rozjela z jiných důvodů, než o čem píší hlavní média, jimž záměrně či nezáměrně, unikly primární souvislosti.

Netvrdím, že konflikt na Ukrajině neposiluje inflační skoky, které očividně nepolevují, ovšem skutečnost bývá nakonec jiná! Proč asi selhává energetický trh, jak bezradně přiznávají politici? Každopádně, nazývejme věci pravými jmény, protože to, co se dnes děje, není z jiného úhlu pohledu energetická krize, ale nouze s nedostatkem vody, o níž se píše jen okrajově, navzdory tomu, že voda bude brzy cennější než zlato!

Ano, o vodě lze tvrdit, že je v ní víc energie, než ve fosilních palivech. Z vody můžeme levně získat dva plyny – vodík a kyslík. Na výrobu 1 kg vodíku elektrolýzou je zapotřebí 9 l vody a 60 kWh elektrické energie. Kromě toho, voda slouží k zavlažování, proto zemědělci bez vody nemají co pěstovat, a my lidé logicky co konzumovat. Bez vody to nejde!

A teď si představte, že z nějaké neznámé příčiny dochází k úbytku vody po celém světě. Je sice pravdou, že voda ve skutečností nemizí, pouze se mění na něco jiného, neboť v přírodě se vyskytuje ve třech skupenstvích: v pevném – led a sníh, v kapalném - voda, a v plynném – vodní pára.

Jenže samotná proměna vody, kdy se například H2O mění na páru a pak chybí pozemskému prostředí, ukazuje na kosmickou příčinu, která teplotně přehřívá planetu Zemi. Vliv člověka na globální oteplování nelze sice popřít, protože odlesňování jednoznačně přispívá k vysoušení krajiny, ale i nežádoucímu oteplování s nímž se nyní musíme potýkat, nicméně jsou i jiné vlivy, které nelze podceňovat.

Jádro problému hledejme proto ve vesmíru, neboť kosmická působení se prolínají s osudem naší mateřské planety. S tímto vším uvedeným koresponduje výzkum česko-amerických vědců, kteří dospěli k závěru, že na Měsíci zřejmě prší voda ze zemské atmosféry. Co tahle nová studie dokazuje?

Voda je základ pozemského života, ale i „nevyčerpatelný“ energetický zdroj budoucnosti, jež potřebuje průmysl a civilizace plně ke svému rozvoji, a ten končí kdesi ve vesmíru. Vskutku, voda se nám odpařuje a uniká do kosmického vzduchoprázdna. Kam tohle vše spěje?

Jakmile pohlédneme na Mars, okamžitě spatříme děsivý obraz naší budoucnosti, jíž se zřejmě nevyhneme. Země se stane druhým Marsem, tedy druhou rudou planetou bez vegetace a vody, a nevhodným místem k životu. Začínáte už chápat, oč v této energetické krizi běží? Nejde tu o ropu, ani o zemní plyn, popřípadě elektřinu, ale hlavně o vodu, o kterou se začíná skrytě válčit.


VODA – KREV NAŠÍ PLANETY A CIVILIZACE


Dočetl jsem se, že na jeden šálek čaje se spotřebuje 27 litrů vody. Na jeden kilogram papíru se spotřebuje 300 litrů vody, a to ještě není vrchol pomyslné pyramidy, jelikož energetický průmysl je doslova jako žíznivá pijavice, která vyčerpává veškeré vodní zdroje, jichž začíná být kritický nedostatek!

Nedivme se tomu, že ceny všech energií ve světě nehorázně vzrůstají, spíše hororově zdražují, když je nedostatek dříve všudypřítomné vody. Například v USA a v Evropě se vyrábí cca 70 procent elektrické energie termickým způsobem, jenž přímo závisí na dostupnosti a teplotě vodních zdrojů pro chlazení.

Termoelektricky generovanou elektřinu, především fosilní a jadernou, nelze bez vody produkovat, proto bychom neměli žasnout nad tím, že přichází prazvláštní doba, kdy bude elektřina na příděl, anebo vinou výpadků elektřiny nebude dostupná vůbec, nebo bude jen pro někoho.

Nechci se pasovat do role energetického znalce, ale všechno nasvědčuje tomu, že tu máme co do činění s globální krizí apokalyptického charakteru, která je záměrně zastíněna jinými ohnisky problémů a konfliktů, a díky tomu nám unikají potřebné souvislosti, jež mohou skončit zmiňovaným biblickým kataklyzmatem, v němž se vesmír žárem roztaví a země se všemi lidskými činy bude postavena před soud.

Benjamin Franklin prohlásil: „Vodu neoceníme, dokud nám nevyschne studna a to platí o všem v životě.“ Nalijme si čistého vína a připusťme, že nad tím, co se odehrává ve vesmíru, nemá lidstvo absolutně žádnou kontrolu, proto musíme komunikovat s vyšším vědomím, čímž je VESMÍR, jinak řečeno hvězdný Stvořitel.

Co by se asi přihodilo, kdybychom dopředu věděli, že letos 12.12.2022 nastane konec světa podle zmiňovaných biblických proroctví? Propukla by snad anarchie a totální chaos spojený s bezvládím? Možná, ale na druhou stranu nelze vyloučit, že lidé v nouzi mohou v sobě probudit svého altruistického ducha, který v podobě kolektivní prosby (modlitby) dokáže o pomoc oslovit onu sílu a moudrost, čímž je Duch a Tvůrce kosmu.

Tudy vede cesta k naší záchraně před cyklickou očistou vesmíru, která ohlašuje zrod nového kosmu, hvězd a planet v tomto nekonečném prostoru univerza s obsahem ducha věčnosti.

Proč bychom měli věřit tomu, že se lidstvo může zachránit? Písmo svaté nám v tomto ohledu dává naději, neboť na to navazují geologické a archeologické nálezy, které připouštějí, že velká potopa, katastrofa obřích rozměrů, se přihodit mohla. Důkazů je víc než dost!

Kromě toho, jak jsem uvedl výše, zvířata i rostliny se nezajímají o smysl života, což je dáno inteligencí, kterou jsme oproti ostatním živočišným formám dostali do vínku, snad proto, aby se náš rozum přiblížil k nejvyšší inteligenci vesmíru, z níž jsme se zrodili. Naše inteligence je tudíž tím pomyslným záchranným kruhem, který musíme v sobě odhalit, abychom se povznesli, k čemuž jsme byli předurčeni.


Jednu věc si uvědomme, kdyby tomu tak nebylo, pak by to všechno nedávalo žádný smysl, vyznělo by to jako: „Člověk bez duše, život bez smyslu!“




A CO SI O TOM MYSLÍTE VY...?
Autor Ciconia, 10.09.2022
Přečteno 368x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (37)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

závěr z 21. 9. bez toho, že bych to četl důkladně: voda může být problém (lokálně) i ta na chlazení elektráren, ale souvisí to s tím, že neprší - zhruba řekněme s cirkulací v atmosféře, ne s tím, že by vlhkost nějak více opouštěla planetu Zemi - to považuju za nesmysl - pokud se ti nepodaří mě přesvědčit o opaku.

21.09.2022 22:45:00 | ewon

líbí

"Jádro problému hledejme proto ve vesmíru, neboť kosmická působení se prolínají s osudem naší mateřské planety. S tímto vším uvedeným koresponduje výzkum česko-amerických vědců, kteří dospěli k závěru, že na Měsíci zřejmě prší voda ze zemské atmosféry. Co tahle nová studie dokazuje? "

opět zdroj? Na první pohled mi to přijde jako těžkej nesmysl.

21.09.2022 22:38:11 | ewon

líbí

Co tahle nová studie dokazuje? opět zdroj? Na první pohled mi to přijde jako těžkej nesmysl.

S tím souhlasím! Ovšem, kdybych napsal, že je vody nedostatek kvůli periodě sucha, kterou teď zažíváme, anebo že Matka Země pohlcuje vodu na základě škodlivosti člověka vůči životnímu prostředí, potom by mohl kdekdo prohlásit, že jsem dezinformátor. Takže se opírám o informace z mainstreamu, které jsou možná nesmyslem, ale z pohledu korektnosti je vše v pořádku. Taková je doba, pokud chce někdo kritizovat.

Pravdou zůstává, že je vody málo, a vinou toho nemohou elektrárny vyrábět elektřinu, proto ceny šplhají vzhůru, což ohrožuje ekonomiky všech zemí na světě. Neprší, to je pravda, ale situace s vodou se může změnit kdykoliv. Třeba přijdou záplavy! Nicméně, statistiky hovoří jasnou řečí, vody je rok od roku méně! Tudíž nejde o to, kam ta voda mizne, jestli na Měsíc nebo do podzemí, ale jde o to, že se nám této tekutiny nedostává, až tak moc, že je tím ohrožena celá naše civilizace, která tyto problémy očividně zanedbává. Nebo, je si toho moc dobře vědoma, proto jsme postupně připravováni na to, že elektřina bude na příděl.

22.09.2022 01:58:12 | Ciconia

líbí

Chytnu se jen jedné věci: mohl vesmír vzniknout samovolně?
Podle mě je na to těžké odpovědět. Když ale zmiňuješ myšlenku, že "Vyšší bytost" musela stvořit vesmír, co stvořilo tuto bytost? Ta mohla vzniknout samovolně?
Samozřejmě pokud začneme uvažovat, co bylo před vesmírem (což vlastně ani nedává moc smysl), nebo mimo vesmír... Pokud bychom vesmír definovali jako vše, co je. Tak mimo vesmír by bylo, to co není? :-)
Trošku se bojím, že bych si mohl zlomit mozek.
Bohužel problém ceny elektřiny je realističtější, ale nemyslím si, že šlo o nedostatek chladiva - to ještě přeci jenom je. Možná spíš paliva. Ale nechci kecat.

15.09.2022 16:46:43 | ewon

líbí

Bohužel problém ceny elektřiny je realističtější, ale nemyslím si, že šlo o nedostatek chladiva - to ještě přeci jenom je. Možná spíš paliva.

Pro tvou obrazotvornost zde uvádím odkaz na článek, který ti může pomoct změnit názor na tohle téma. Tím chci říct, vody je málo, proto nemají nejen jaderné elektrárny dostatek chladiva. Objektivní čtenář pochopí, že tu máme vážný problém s nedostatkem energií.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-jaderne-elektrarny-pridelavaji-francii-potize-kvuli-vedrum-jedou-na-minimum-210773

20.09.2022 12:58:55 | Ciconia

líbí

Tohle jsem skutečně nevěděl, takže souhlas, vody je zřejmě málo i na chlazení. Ale předpokládám, že to není principiální problém - je to prostě tím, že v západní Evropě nepršelo - a to problém je.
(Globálně samozřejmě problém s (pitnou) vodou existuje, to nepopírám; nepopírám ani to, že to částečně může způsobovat nyní dražší cenu elektřiny - ale dlouhodobě by to problém být neměl - dokud jednoduše nezaprší.)

21.09.2022 22:42:38 | ewon

líbí

Na tuhle otázku odpovím tímto citátem, který mluví za vše: Kdyby Bůh neexistoval, museli bychom si ho vymyslet. Ale on existuje! Celá příroda to přímo křičí.

16.09.2022 13:24:16 | Ciconia

líbí

Kde na zemi jsou černé díry?

14.09.2022 14:23:36 | paradoxy

líbí

V tomto případě se nejedná o vesmírnou černou díru, která vše do sebe pohlcuje,
ale o propadlinu v zemi, kterou můžeme nazvat - černou dírou. Jinak ty díry jsou již prakticky po celém světě! Je to zajímavý fenomén, že?

15.09.2022 13:16:31 | Ciconia

líbí

Nic o tom nevím, ale nebude to tím, že se v čase minulém vytvořila vzduchová kapsa, nad ní nějaký materiál a ten se rozpadl? Stejně jako kdy ž se propadne střecha starého domu?

15.09.2022 13:35:11 | paradoxy

líbí

nechci to googlit, ale patrně jde o konspirační teorii. Prostě vymyslím nějaký nesmysl a pak o tom začnu šířit mýtická videa na netu. Je to furt dokola dokola, dokolečka.
https://www.youtube.com/watch?v=-NJixKfml4k

(nebaví mě to ani poslouchat...)

15.09.2022 16:36:48 | ewon

líbí

To, že se země propadá, to není žádná konspirační teorie, ale holý fakt. Nejhůře je na tom asi Čína. Proč k tomu dochází? Příčin může být více. V tomto případě se domnívám, že nelze vyloučit přicházející tlaky z vesmíru. Samozřejmě, je to jen hypotéza, ale kdo z nás ví, co se ve vesmírných dálavách děje nebo neděje?

16.09.2022 13:38:30 | Ciconia

líbí

Uveď nějakej zdroj. Něco málo jsem našel, ale neřek bych, že to stojí za zmínku.
Tj. chceš tvrdit, že to nelze vysvětlit tím, že tam např. byla spodní voda, že tam rubali horníci a podobně? Pak podle čeho soudíš, že to má jinou příčinu?

18.09.2022 23:23:57 | ewon

líbí

Že se někde propadne půda nemusí být nutně konspirační. Jak jsem napsala výše, existuje jednoduché vysvětlení viz. můj příklad s domem...Jinak máme každý svou míru rozumu na zkoumání. Mě by třeba zajímalo, jaký vliv budou mít do budoucna geotermální vrty...

15.09.2022 16:42:56 | paradoxy

líbí

asi máme úroveň konspirace, které jsme ještě ochotni věřit. Tj. ano, že se někde něco propadne patrně možné je, ale nestojí to za to aby o tom bylo spoustu videí a textů. CO myslíš s geotermálními vrty? Jako tepelná čerpadla?

15.09.2022 16:49:09 | ewon

líbí

Ano geotermální čerpadla. Je to ode mě asi jen hloupost, ale učili mě ve škole o horkém magmatu ve středu země. Logicky chápu, že tím vrtem stoupá teplo nahoru a přeměníme ho na elektřinu. Moje otázka je, pokud by těch vrtů bylo hodně, nebude to mít vliv na rychlejší vychládání magmatu? Nebo to žádný vliv nemá?

15.09.2022 17:30:08 | paradoxy

líbí

1) nikdy jsem nebyl moc technickej, takže doporučuju hledat. Předně jedna věc jsou tepelný čerpadla - což je lednička naruby, tj. potřebuju zdroj elektřiny a pak něco, co budu ochlazovat a dům, co budu oteplovat. To se asi relativně používá víc než kdysi.
2) geotermální elektrárna - o tom vím mnohem méně. Tj. tepla je tolik, že může vyrobit páru; nebo řekněme přímo může vytápět - to se možná používá na Islandu.

Kdyby jich bylo hodně: teoreticky jo, vypadá to logicky. Prakticky asi ne - stále těch vrtů je neuvěřitelně málo, jejich výkon je malý. Hypotetizuju z druhé strany - pokud bychom uran nechali v zemi, rozkládal by se miliony let - a v důsledku zahříval zemi. Tím že se rychle "spálí" v elektrárně jakoby ochlazuje zemi. Stručně: nevím to jistě, ale myslím, že toto není a nebude v dohledné době problém.

18.09.2022 12:28:20 | ewon

líbí

S tím kamarádem to byla jen obava, abych náhodou s ním znovu nekomunikoval.

Ještě jsem s věřícím člověkem o asterismu vlastně nemluvil. Ale to je snad jedno, neboť asterismus je pro každého, nevymezuje se vůči ostatním náboženstvím. Jinak, nesouhlasím s tím, že si něčím protiřečím. Uveď příklad?

Bohužel to nechceš nebo nemůžeš pochopit, asterismus není pro nás pozemšťany důvěryhodný. Asterismus je o spolupráci ve vesmíru, také o tom, jak přežít ve ztížených podmínkách kosmu, o ničem jiném to není. A tyto zkušenosti z vesmíru, když se přenesou sem zem, nám mohou pomoci přežít, z čehož může vzniknout nová civilizace a společnost. Jiná cesta není, proto tvrdím, že ASTERISMUS je jediná záchrana pro tento lidský druh.

Ano, pokud to nepochopíme, tak máš pravdu, že zanikneme. Každý má na výběr? A ty kecy, že to nejde atd., nebo že si protiřečím, to můžeš vyprávět holubům. Důkaz, že něco takového jako je asterismus, existuje! Na mezinárodní vesmírné stanici, tam již asterické společenství dávno na těchto principech funguje. Já myslím, že jsem byl dost konkrétní.

13.09.2022 01:03:22 | Ciconia

líbí

Co na to říci, počkejme a uvidíme, co bude. Stále se najde nějaký blázen, co předpovídá konec světa, ale kdo ví, třeba to tentokrát vyjde a sejdeme se třeba v očistci.) Jen tak pro zajímavost, jak víš, že je zrovna rok 2022? Cc, vycházet z datůmů minula, když doba minula a vše je změněno, je složité.

Zvířata a rostliny, či houby nepodceňuj! Vůbec nemusí člověk rozumět principu jejich bytí. Obzvláště poslední zmíněné jsou velmi fascinující.

Opět zopakuji zde svůj názor a to, že se tu stavíš do nějakého člověka nadčlověka, co snědl vtipnou a moudrou kaši. Člověk určitě není nejvyšší inteligent v univerzu. Vzhledem k tomu, že lidé jsou jediný druh, co ničí svoje prostředí, tak napíšu, že jsme ti největší pitomci ze všech tvorů.) a takový tvoři mají létat vesmírem a kazit a ničit dál a dál? Ne, ne, ne, pokud se nepoučíme, což já osobně moc nedoufám, tak bychom nikam neměli létat! A pěkně si sežrat to, co jsme tu udělali, což se taky asi stane. )

10.09.2022 16:31:02 | Constantine

líbí

Zdravím a děkuji za komentář!

V odpovědi cítím negace z asterismu. Tohle je něco jiného! Nejde tu o konec světa, ale spíše o restart vesmíru. Každopádně konec světa jednou nastane, protože už minimálně jednou nastal, alespoň se o tom zmiňuje Bible a jiné starověké prameny. Jako ochránce přírody jsem nikdy nepodceňoval zvířata, v lecčems nás mohou dokonce převyšovat, jako v delfíni v komunikaci, stromy zase komunikují pomocí chemické reakce, pomáhají si vzájemně v růstu atd.

Do roviny NAČLOVĚKA tudíž nepatřím! Nicméně, ať se to někomu líbí nebo ne, zvířata či rostliny nepřemýšlí nad tím, proč a kým byly stvořeny. Pokud ano, tak se fauně a flóře od srdce omlouvám. Svého Stvořitele hledá prozatím jen Člověk, o jiných tvorech prozatím nevím. Možná máš jiné informace?

Jinak si dovolím nesouhlasit s tím, že lidé ničí své životní prostředí. Naše životní prostředí ničí tento systém, nikoliv člověk, dokonce ani lidské myšlenky nejsou tím primárním pachatelem. Cožpak Křováci nebo Aboriginci jsou pitomci, ničí tuhle zemi?! Ne, stále podceňuješ lidského ducha a jeho altruismus, a to je chyba, protože to, co sám kritizuješ, paradoxně svou kritikou podporuješ. Uvedu příklad, píšeš: A pěkně si sežrat to, co jsme tu udělali, což se taky asi stane. Kupříkladu, já jsem světu nic špatného neudělal, odsoudil jsem smrtící zbraně, proto nemusím psát to, co píšeš ty. Promiň, já nemusím nic sežrat!!!

I přesto děkuji za názor.

10.09.2022 22:31:18 | Ciconia

líbí

Znáš to, neexistuje člověk bez viny, když píšeš příklady z bible.) jsi součástí tohoto světa, každý jsme, kdo se odděluje, nic nepochopil.)

Zabíjíš zvířata k jídlu atd, tudíž každý kdo jí - je vrah, ať už jak píšeš o tom vyšším intelektu člověka. Nemáme žádné právo se chovat k *nižším* živým formám takto. Neříkám, že pouze nějaký asketický život musí být k té dokonalosti nebo osvěty, ale musíme mít úctu ke všemu.

Třeba já bych chtěl vidět tady úvahu, jak se říká od srdce, bez nějakých teorií, informacích z druhé ruky, k náboženství atd, jen vyjádření sebe sama,protože takové strojové texty na mě nepůsobí dobře, a troufám si tvrdit, že pro ostatní taky.)

Ještě můžeš použít víc příkladů a empirického výzkumu ze svého života, psát, že nemůžeš kvůli něčemu - je o ničem.)

11.09.2022 08:04:05 | Constantine

líbí

Já se omlouvám, respektuji jakýkoliv názor, ale k tvému poslednímu komentáři se nemohu vyjádřit. Je to takové obecné konstatování, prostě nic konkrétního. Nějak se to netýká této úvahy, proto nemohu reagovat. Pořád máš ten asterismus v hlavě, a nemůžeš ho vytěsnit, v případě mého autorství. Možná, říkám možná, kdybychom se znali osobně, mnohé by se k dobrému vyjasnilo.

11.09.2022 19:38:41 | Ciconia

líbí

Myslím, že jsem někdy konkrétnější víc než ty, ale ty si bereš jen to, co se ti hodí a neodpovídáš na to, co se ti nehodí .) to dělá většina lidí, to je pohodlnost, ale je na každém, co se svým životem dělá a co ne.

Ty asi promiň, ale ten asterismus je pro mě holý nesmysl, psal jsem to. To věřím raději altruismu, že funguje než toto .) každý rád scifi pohádky, ale má to své hranice a nesmí kolidovat s širokým lidským bytím a nesmí ho poškozovat. Bytí záleží na svobodě, pravdě a na určitým pokroku, což technokracie vylučuje, protože je postavená na propagandě různých teorií o ničem, co neexistuje a je vytvořena za určitým záměrem - pro určité lidi k ovládání jiných lidí .)

11.09.2022 20:50:03 | Constantine

líbí

No dobrá, aspoň se shodneme na tom, že na ničem se neshodneme.

12.09.2022 01:17:04 | Ciconia

líbí

To tvrdíš ty a opět žádná reakce .) je to dvousečné .)

12.09.2022 09:11:24 | Constantine

líbí

Znovu se budu opakovat, musíš být konkrétní, zeptej se na co chceš, ale musí se to týkat mého posledního článku. Pokud máš pocit, že jsi byl v něčem konkrétní a já na to nereagoval, máš možnost se znovu dotázat. V opačném případě nebudu už konstatovat, že se na ničem neshodneme, ale že kompaktibilita dvou zařízení neumožňuje vzájemnou komunikaci.

12.09.2022 13:15:19 | Ciconia

líbí

Jak tedy tady kombinuješ vědu a víru? To moc k sobě nejde, pokud nemáš nějakou obsesi ke sloučení boha všemohoucího v podobě stroje? UI? Jak potom v nové společnosti bude hrát roli víra? Víra přesně v co? Koho? Jak se nasytí desítky miliard lidí, když největší problém je maso a lidi rádi maso .) Budeš všechny nutit jíst brouky a umělé maso, pít neživou vodu, a nepotřebný zbytek odstraníš? .) Jak donutíš megakorporace změnit systém závislosti na energiích a znečišťování? Jak přiměješ vlády světa, aby nezabíjely a netrávily vlastní lidi. Bez násilí? Půjdeš do sněmovny a hezky je poprosíš, aby to nedělali a dělali věci jinak? No, hodně lidí se o to už snažilo a je to čím dál horší, ne?

Zabíráš obrovské téma, mnoho otázek a žádné odpovědi. Jestli zde chceš pokračovat nebo jinde, je tam mnoho únavných informacích většinou o ničem. Moc dlouhé, komplikované pro lidi, co o tom nic nevědí nebo se chtějí něco dozvědět. Jen tento článek bych rozdělil do pěti delších takových děl.

Jak jsem psal, podle mého názoru je to neosobní a nedovede to lidi zapojit nebo aspoň nad tím jen tak přemýšlet. Něco udělat, změnit. Ať už to píšeš sám nebo nějaká skupina, či to přejímáš a cituješ, tak mě to nedovede oslovit, spíše ti tu opakuji, že jsou to vycucané a nepodložené informace, jeden člověk a spisovatel jednou napsal za nějakým účelem. Vím, je to těžká práce a člověk musí něco tomu obětovat, nicméně takovou formou to jde těžko. Lidi jsou línější, hloupější, tak jak docílit změny? Ať už společnosti nebo jedince?

12.09.2022 14:08:31 | Constantine

líbí

Mám pocit, že se to pořád netýká toho článku. No budiž, pokusím se odpovědět. Nechápu, opravdu nerozumím tomu, co je špatného na kombinaci Bůh a věda, neboli porozumění? Aha, takže Bůh Stvořitel představuje onen problém, který zastiňuje hlavní myšlenku, jež se zaobírá resetem vesmíru. Článek není o náboženství ani o víře, i když je tu jakási souvislost. Začnu asi otázkou: Věříš v Boha? ...Asi ne, že? V takovém případě odděl dle tvého slovníku náboženství a vědu a zůstanou jen teorie. Jenže, ty bohužel zaměňuješ teorie a úvahu, tedy zamyšlení, a v tom tkví problém nedorozumění. Úvaha není teorie ani hypotéza, jde jen o zamyšlení v němž jsou uvedeny i vědecké důkazy a myšlenky autora. ZAMYŠLENÍ!

Úvaha, ke které můžeš napsat třeba komentář, anebo svůj názor či osobní odpor. Jo, to téma je obrovské, mnoho otázek k zamyšlení a žádné odpovědi, protože tohle zamyšlení poskytuje jednu jedinou odpověď na primární otázku, čímž je zamyšlení, musím zdůraznit zamyšlení a úvaha nad tím: ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Odpověď jsem v tomto článku srozumitelně napsal, je to odpověď bez důkazů a teorií, protože zamyšlení je zamyšlení. Takže prosím, nezaměňujme tvrzení s úvahou!

12.09.2022 16:49:02 | Ciconia

líbí

Opět jsme u toho... Odpověděls? Ne, zase nic jako vždy .) Nemůžeš aktuálně oddělit teoretickou vědu od náboženství, protože věda je teď náboženstvím již pár století ke které se lidi modlí tupě ve slepé víře a ničí tento původně krásný svět, ačkoliv je to další hřebíček do naší rakve .) Myslel jsem opravdu víru v boha, náboženství jako křesťanství a tak. Jestli věřím v něco není důležité a ty by jsi to možná ani nepochopil podle toho, co tu píšeš, důležité je ale to, jestli se tento náš svět dá nějak zachránit a já si myslím, že už ne, takže tu všichni opět zanikneme a to, co vyroste po nás bude otázka pro další bláznivé filozofy, protože ve vesmíru poletuje asi hodně zmatených lidí a civilizací, které si neví rady, co skutečně se životem .)

A na takové fráze jako great *reset* pana pomatence Klause Schwaba nebudu ani reagovat, reset je dost divný slovo a ti, co o tom něco ví - nemají potřebu to šířit dál, protože někteří praktikují klid na duši a srdci a ne totální chaos o ničem .) Pokud tomu věříš, věř si, ale zkus se na to podívat více skepticky a racionálně. Kolik z toho, co popisuješ je podloženo a je evidováno skutečnou vědou pokusem a omyl - a ne pohádkami .)

12.09.2022 17:09:41 | Constantine

líbí

Uff, to mě celkem dostalo. Měl jsem jednoho kamaráda, který argumentoval absolutně stejným způsobem. Nakonec tohle pseudo-přátelství logicky skončilo. Reset či Restart, tyto dva termíny, kdo zná mé články, tak dobře ví, že jsem tyhle dvě slova použil, a to dávno před Klausem Schwabem.

Věda není rozhodně náboženstvím, asi jako Asterismus není nacismem či komunismem. Pokud někdo považuje vědu za náboženství, tak mu to rozmlouvat nebudu. Jedné miliardě křesťanů je to ovšem naprosto jasné, víc k tomu nelze dodat. Souhlasím s tím, že náš svět zanikne, kdyby jsi článek četl pozorněji, tak bys věděl, že o tom píšu, ale také o tom, jak se zachránit. Někdo zachráněn určitě bude, o tom nepochybuji. Tak jest

12.09.2022 17:55:54 | Ciconia

líbí

To je mi líto filtrovat přátele na základě tohoto, něco to vypovídá .) Když jsme u toho, mluvil jsi někdy opravdu osobně s věřícím člověkem? Jak nesl ten asterismus? Je to otázka mimochodem .)

PS: Čtu to pozorně jako vše, co dělám, ale jak jsem ti několikrát napsal - nedává ti to smysl, protiřečíš si častokrát i v odstavci, pak to nemůže působit důvěryhodně, a proto z toho vyplývá, že jsi tomu skutečně neporozuměl. Tj. celému konceptu lidského bytí a co do toho patří .) Filozofie, či úvahy atd. to je pěkný, ale štěstí to lidem dát nemůže, spíše to vyvolává chaos, strach a neporozumění. Vrať se do základů, co lidé opravdu potřebují, co jim dá ty pilíře svobody, štěstí a zdraví. Pak se na to může stavět něco víc. Potřebujeme tu systém funkční a ne utopistický.

12.09.2022 18:12:59 | Constantine

líbí

S tím kamarádem to byla jen obava, abych náhodou s ním znovu nekomunikoval. Ještě jsem s věřícím člověkem o asterismu vlastně nemluvil. Ale to je snad jedno, neboť asterismus je pro každého, nevymezuje se vůči ostatním náboženstvím. Jinak, nesouhlasím s tím, že si protiřečím. Uveď příklad? Bohužel to nechceš nebo nemůžeš pochopit, asterismus není pro nás pozemšťany důvěryhodný. Asterismus je o spolupráci ve vesmíru, také o tom, jak přežít ve ztížených podmínkách kosmu, o ničem jiném to není. A tyto zkušenosti z vesmíru, když se přenesou sem zem, nám mohou pomoci přežít, z čehož může vzniknout nová civilizace a společnost. Jiná cesta není, proto tvrdím, že ASTERISMUS je jediná záchrana pro tento lidský druh. Ano, pokud to nepochopíme, tak máš pravdu, že zanikneme. Každý má na výběr? A ty kecy, že to nejde atd., nebo že si protiřečím, to můžeš vyprávět holubům. Důkaz, že něco takového jako je asterismus, existuje! Na mezinárodní vesmírné stanici, tam již asterické společenství dávno na těchto principech funguje. Já myslím, že jsem byl dost konkrétní.

13.09.2022 01:04:16 | Ciconia

líbí

To je právě ono, měl bys mluvit o tomto se všemi skupinami lidí, abys pochopil, jak to funguje. Jak budou reagovat a zda vůbec to chtějí. Lidská rasa má mnoho skupin lidí, kteří spolu nebudou spolupracovat ani za cenu přežití, tak se to zde nastavilo a lidé to vzali za své, tak nemůžeš chtít teď pravý opak. Argumentuješ tu, že to funguje, ale to je kontrolovaná skupina lidí s výcvikem, či naprogramováním, ale co by dělali jiní lidé z různých částí lidského spektra.

Příklad ti opět uvedu jen z tvé reakce, nebudu hledat desítky věcí z tvých předchozích děl:

Mluvíš o spolupráci nebo kooperaci různých lidí, ale sám odepíšeš kamaráda za názor, co bys dělal v uzavřené skupině lidí daleko od domova? Zabili byste se? Zavřeli na záchodě? Nemluvil jsi s dostatkem lidí, ale tvrdíš, že i pobožní lidé to pochopí a přijmou v zájmu vyššího dobra? To je přece naprostá blbost.

Ze zkušenostmi z vesmíru nic vzniknou nemůže, jen další kult nějakých teorií o ničem. Mohl bych to přirovnat třeba ke sportu, máme, tedy měli jsme plno skvělých sportovců, chytrých lidí se zkušenostmi, kteří se pak nacpali do vedení svých klubů a asociací a výsledek? Jsme na tom čím dál tím hůř.(NEPLATÍ JEN O SPORTU) Takže tohle nefunguje, protože nemáš dostatečnou předvídavost a data k tomu koncipovat takovou teorii. Takže tvrdit, že nějaký nový systém je jediný k přežití je naprostý nesmysl. Každý má na výběr nejsou kecy, je to smysl svobody a rozhodování a to, že to lidé nedělají je jejich volba. Jako to, že tě už nechám na pokoji, protože podle mého názoru tomu vůbec nerozumíš a slepě věříš konceptu nám předkládaného tam ze shora. Takovými teoriemi děláš jen z dalších lidí hlupáky, protože to je stále stejná omývačka dokolečka dokola. Drž se na zemi a základů .) Pokud chceš něco pochopit, přihlas se do jejich programu a uvidíš, čím tě to překvapí, když tomu nerozumíš .)

13.09.2022 08:29:18 | Constantine

líbí

Constantine, je to trochu složitější! Opět nebudu souhlasit ani v jednom v bodě. Tak především příklad s mým kamarádem je mimo mísu, protože jsme naše přátelství neukončili kvůli asterismu, anebo kvůli jednomu názoru,
ale z jiných důvodů, které tady nebudu rozebírat. Pokud je na tom něco divného, tak se to stává, že si lidé přestanou rozumět. A tomu říkáš argument?

Ale já vím jak Asterismus funguje! Promiň, ale tebe něco v životě strašného ranilo, proto nevěříš lidem a podceňuješ základní genetickou výbavu života, čímž je přirozený pud sebezáchovy. Samozřejmě se budeš vymlouvat, že pud sebezáchovy funguje jen v extrémních případech, jinak ne. Nicméně, pobyt ve vesmírném prostředí je extrémní případ, kdy jsou lidé (posádka) sami na sebe odkázáni.

Kontrolovaná skupina lidí s výcvikem? Co je tohle za hloupý argument? Ve vesmíru nelze předem nic odhadnout, naplánovat a určit vývoj, to vypadá, jako když slyšíš o kosmonautice poprvé. Apollo 13 je dobrým příkladem, jak můžeš vše dopředu naplánovat, ale pokud posádka narazí či zažije problém ohrožující celou kosmickou misi, musí všichni cestovatelé v rámci zachování života, táhnout za jeden provaz, čímž se aktivuje pud sebezáchovy. A to je ASTERISMUS!

Ze zkušenostmi z vesmíru nic vzniknout nemůže? To je další blbost a hloupý argument. Už jen ten fakt, že je ve vesmíru člověk blíže Bohu, to je vskutku povznášející zážitek. Jinak kosmický výzkum přináší lidstvu nové technologie, například srdeční pumpy, GPS, modernější mikroskopy atd. A ještě něco. Když se zmiňuješ o pránické stravě, kterou mimochodem nemůžeš u každého člověka aplikovat, tak ve vesmírném prostředí se zesilují u lidí telepatické schopnosti, takže se nějakým způsobem lidská bytost evolučně povznáší. Pravda, někde jsem to četl, teorie - nemohu to dokázat, možná je to hloupost, ale já tomu věřím.

Nemluvil jsi s dostatkem lidí, ale tvrdíš, že i pobožní lidé to pochopí a přijmou v zájmu vyššího dobra? To je přece naprostá blbost. Já jsem řekl, že jsem nemluvil s věřícími lidmi, nikoliv, že jsem o tom s nikým nemluvil. Špatně či záměrně interpretuješ má slova. Kdybys to dobře přečetl, tak bys věděl, že Asterismus náboženství sjednocuje, proto není vůbec podstatné, s kým jsem o něm mluvil nebo nemluvil. Je velmi důležité se k němu připojit, a šířit nebo vylepšovat asterické myšlenky.

Takovými teoriemi děláš jen z dalších lidí hlupáky, protože to je stále stejná omývačka dokolečka dokola. Drž se na zemi a základů .) Pokud chceš něco pochopit, přihlas se do jejich programu a uvidíš, čím tě to překvapí, když tomu nerozumíš. Čím dělám z lidí hlupáky? Třeba tím, že jim říkám, že nemusí umírat ve válkách, že mohou žít svobodně, když tomu budou věřit. Anebo, aby nikdo nevěřil kecům, že je lidská bytost zkažená, že nemůžeme žít lépe atp. Špatný je systém, nikoliv lidská bytost. Nejdřív musíme, každý sám za sebe odmítnout zbraně, a pak přijde ASTERISMUS. Nemusím se nikam hlásit, protože dobře vím, že program včel je povznášející pro jakoukoliv civilizaci. Sbírejme med a bude nám všem dobře!

14.09.2022 13:05:22 | Ciconia

líbí

Nechme toho, přeji ti hodně síly a štěstí, podle mě jsi úplně se vším vedle, ale když jsi tak sečtělý, tak si zjisti alespoň, jak GPS funguje jako všechno o čem nevíš, ty vesmírná technologie, protože na wiki se to nedozvíš .)

14.09.2022 15:01:38 | Constantine

líbí

Ahoj, hele, co se týče toho GPS, tak to byla odpověď na Tvou kritiku (Ze zkušenostmi z vesmíru nic vzniknou nemůže). Já jen oponoval, že již vzniklo spoustu užitečných věcí včetně GPS. Samozřejmě, díky vesmírnému průmyslu vzniklo i mnoho různých materiálů, anebo optika či lasery, které jsou kvalitnější. To nám dal vesmír a jeho výzkum. Tak nevím, co chceš slyšet víc? Jistě chápeš, že proto se nemusím do hloubky zabývat tím, jak funguje GPS.

Jen mne tak napadlo, když víš, že na wiki je špatně popsán funkční princip GPS, což by málokoho napadlo, jestli náhodou nepatříš mezi ty takzvané - OSVÍCENÉ!? Protože oni údajně řídí tento svět, respektive ovládají tento systém, a pokud je tomu tak, pak nemůžeš nikdy asterismus kladně hodnotit, protože to je jiný systém, než je ten stávající!

Jistěže, k tomu se nemůžeš nikdy přiznat, nicméně, všechno by tím bylo vysvětleno.

Dobrá, tak to uzavřeme, i když jsme nikoliv mou vinou sklouzli na jiné téma, které se vůbec netýká výše zveřejněného článku.

Zdar a sílu, přeji

15.09.2022 13:00:39 | Ciconia

líbí

Srandista by poznamenal; u mě se sice svítí, ale nikdo není doma .) Jediný světlo mám v prázdné ledničce .)

Nech už vesmír vesmírem, více věcí vzniklo třeba díky válce a honbě za bohatstvím, ale ty jsi proti násilí, takže jsi to možná ani nepostřehl a připisuješ to téhle utopii postavené na násilí a iluzi .)

PS; můžeš poprosit vstřícné NASA, aby zaměřili Hubbleův teleskop třeba na měsíc, aby už se vyvrátily pochybnosti o různých konspiračních fámách .)

Objektivně si ten Asterismus nemůžeš zhodnotit, protože jsi do toho velmi zainteresován a neudržuješ si odstup, zdáš se v tom už jako fanatik, což je chyba. Pro mě je to nepřijatelné, a jak jsem psal, tak neuchopitelné pro běžné lidi, tak to prostě je. Nejde o mě, ale o běžného člověka.

15.09.2022 15:32:29 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel