Naprosto zbytečné. Jak ten zastaralý úřad, tak jazyk čeština. Uvědomují si lidé vůbec, že už desítky let se oficiálně nepropaguje vlastní jazyk, ale cizí jazyky? Jsme přece světoví a jen pár generací potrvá než z češtiny zbyde místní lidové nářečí, pouliční slang, přestane být pro děti rodným jazykem, protože oficiální jazyk už bude jen "světová verze" angličtiny. Všem bude při vzdělávání záležet, jak dobře děti umí anglicky, čeština bude folklorním koníčkem....Vlastně se to už dlouho děje, "kulturní" amerikanizace pokračuje úspěšně, vždyť žijeme v "atlantické" geopolitické zóně. (Samozřejmě osobně s tím nesouhlasím, jsem ještě z jedné z posledních "českých" generací.)
29.04.2024 12:33:36 | Lighter
S tím, že většina našich dějin je těsně spojena s němčinou, případně latinou. Opravdu není čeština jazyk, kterým by někdy mluvila miliarda lidí.
A geneticky "čistý" Čech/Moravan/Slezan? Mýtus.
29.04.2024 12:59:12 | twisted.wicker
Psal jsem to jako kritiku toho, co se děje, ne že s tím souhlasím...Míchání genů je přirozené, mám v sobě, kromě ještě jiných z dřívějška v rodokmenu, osminu německé krve. Psal jsem o jazyce češtině a jak její význam zanikne, to je smysl multikulturalismu, který se teď propaguje. Cizí kultura jako nástroj k "převychování" národů ve jménu společného trhu...
29.04.2024 15:12:45 | Lighter