Nespravedlnost

Nespravedlnost

Anotace: Zrušte odpustky & poplatky ani korunu za vaše životy!!! Jsme pouhou kolonií západu. Evropské unie. Solíme jako Indie pod nadvládou britských královských vojsk. Pane primátore zvedám k tobě půlitr a to za pražské umělce jen si mě vyslechni.

Mudr Pudr

Budu prostě makat u pána podnikatele, přes chřipku angínu 3 dny za mizernej peníz, až z toho budu mít problémy se srdcem a se zdravím svým chatrným. Až se můj zdravotní stav zhorší zaplatím za každý den v nemocnici 80 kč a třeba 50 kč za každou položku na receptu. Holt zdražovat se bude berte to tak.Mudr Hrabálek jich napíše třeba 50 krát a samozrřejmě krát 50 kč. Za pouhý týden si Pudr vydělá na skvělou dovolenou v ráji. Protože zdravotní polpatky nejdou do státní kasy ale pánům podnikatelům nejvíce. A to je od monarchistů velice ubohé. Řídí se podle pánů kolonistů západních. Ohánějte se pak vládnoucí savými volebními letáčky.

Taky bych chtěl prožít nádhernou dovolenou v Thajsku ale né tímto asociálním způsobem.
Autor Básník lásky, 16.06.2008
Přečteno 295x
Tipy 1
Poslední tipující: anti-HERO
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí