Romové, my a exil.

Romové, my a exil.

Anotace: Dva možné scénáře pro vyřešení rasových problémů. Humanisti tohle určitě nečtěte. Nejde jen o zdraví, ale přímo o život.

Romové, my a exil.

Jedna z našich televizí vyrazila na zteč za ochranu svobody a práv našich romských spoluobčanů. Ve večerních zprávách dala slova jednomu z jejich samozvaných mluvčích a on nás mohl oblažit svým projevem.
Pokud se mi Češi rychle, ale skutečně rychle nepolepšíme bude muset on a jeho etničtí bratři a sestry emigrovat. Zřejmě vzhledem k tomu, že onen muž vládne písmem tak neváhal tuto závažnou zprávu oznámit politikům formou otevřeného dopisu.
Za politiky dostal prostor k vyjádření rasista číslo jedna a ďábel v lidské kůži Čunek. Místo aby se vrhl na zem a válel se v bahně potupen romským mravokárcem drze řekl, že každý má právo žít tam, kde se mu zlíbí. To byla první rozumná věc co jsem z úst politika slyšel po velmi dlouhé době. Televize vše završila tím, že Čunkovi omlátila o hubu to jak ze Vsetína odsunul bandu, která nejen, že neplatila nájem, ale dům patřící městu dokonce zničila.
To je teda lump. Pokud si byt zničím já nebo Vy půjdeme pod most, ale to bude tím, že nemáme tu správnou barvu. Prostě ať žije pseudohumanismus v jehož jménu musíme jen tahat, nechat se urážet a držet hubu.
Tady by se dalo skončit, ale jedna věc mi ještě straší v hlavě.
Co by se asi stalo, kdyby ten rom splnil svojí hrozbu a on i jeho soukmenovci by opravdu v duchu svých kočovných tradic odešli o dům dál. Pro ně by se nic nezměnilo. Jde o lidi bez vlasti, historie, tradic a kultury. Jsou doma tam, kde mají svoji maringotku a oheň na němž pečou drůbež. Tak tomu bylo po celé věky a těch pár desítek let, které jsou s námi na tom nic nezměnili. Oni si ani nepolepší a ani nepohorší. Jejich úděl poutníků je prostě daný.
A co mi ?
Vzhledem k tomu, že v romském etniku je asi 95% nezaměstnanost poklesne po jejich exilu celostátní číslo lidí bez práce o několik procent a nám všem zbyde víc peněz, které se každoročně vyhodí z okna ve formě socialních dávek. Janov bude opět klidnou čtvrtí. Chanov srovnají buldozery se zemí a třeba tam po pár letech bude růst zlaté obilí. Tak proč jim bránit ať tedy svojí hrozbu splní a jdou my nic neztratíme. Obyčejní romové taky ne. A ti samozvaní aktividté neboli romové z povolání se upíchnou jinde. Vždyť i kdesi v nové domovině budou ničit život majoritní společnosti a budou na ni parazitovat. Problémy na sebe nenechají dlouho čekat a aktivisté budou muset zasednout do rad a komisí, aby vše dali do pořádku.

Představte si, ale ještě něco jiného.
Co kdybychom se sebrali mi.Vypadalo by to asi takhle Češi už nechtějí snážet útlak ze strany malé a agresivní menšiny a opouští svojí vlast, kde žili od časů praotce Čecha. Většina se tam někde v cizině uchytí. Ponechají si ve svém nitru vlast, ale zároveň se snaží splynout s těmi u koho nyní žijou. Celá země od Aše po Vsetín je nyní čistě romská. Název Čechy mizí a na světovou scenu vyplouvá Romoland. Nejdříve v něm vypuká mohutná veselice. Vše co zůstalo je třeba sežrat. Co není k snědku je třeba rozbít.
Ale poté co zásoby zmyzeli nastává problém. Pět procent pracujících není schopné uživit ten zbytek. Dávky vyschli, dráty na rozvod proudu jsou rozkradeny, vodovodní trubky vytrhány, plynovody odneseny do šrotu, vlaky se zastavili a práce stojí.
Není jídlo.
Není elektrika, voda, teplo, plyn.
Nejsou lékaři, profesoři,učitelé, policisté.
Není prostě nic !!!!
A slunce nad Romolandem zapadne jednou provždy.
Vím, že je to asi zbytečné, ale poradil bych tomu aktivistovi snědé pleti myslet dřív než začne mluvit. My Češi bez romu být můžeme. Nám chybět nebudou. Oni bez nás nemají šanci, když je nebudeme živit tak zaniknou. Tak to prostě je.

P.S. Je totiž rozdíl odejít na rok do exilu a pak se hrdě vrátit a vybrat od našeho státu na socialních dávkách hromadu peněz zpětně za celý rok a odejít navždy.
Tak pozor !!!
Autor Tanula, 22.11.2008
Přečteno 488x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Heleď, ne že bys neměl v něčem pravdu, ale občas bacha na to, co říkáš.
Romové jsou národ bez tradice - to není pravda. Jejich tradice je náhodou slušně bohatá a pestrá. Jen se šíří ústní slovesností. Takže říkat o někom, že nemá tradici a folklór je proto, že to není nikde napsané je trochu nefér.

Další věc - mám v ruce pár čísel... Víš kolik dostavájí Romové jako starobní důchod? Skoro nic. Nemají odpracováno... Viděls někdy Roma v domově důchodců? Kdepak. Jo a když člověk spočítá ty jejic ztráty ze zlodějena porovná to s důchodem, tak nás vyjdou o dost levněji než bílej důchodce... Nemluvě o tom ty nevíš, že i ve firmách se krade? Kolik je lidí, co si tu a tam odvezli pytel cementu, co zkrátili daně a vzali peníze bez lístku? A to neluvím o tunelování. Kolik ukradli za jedno desetiletí bílí tuneláři a kolik ukradli za 50 let romové? Neporovnatelné číslo... a když připočítám všechny ty ukradené cihly, cementy, prohlížení porna v pracovní době a zašívárnám na stavbách, tak jsou romové vlastně laciní. Jen bohužel neumějí krást s takovým taktem jako my. Když cikán ukradne poklop z kanálu, tak nadáváme, ale když vedoucí stavebnin vyveze na svůj dvorek paletu tvárnic, tak mu tleskáme, jak šikovně to zašantročil v účetnictví...
A ještě jedna věc - Romové jsou JEDINÝ národ, který nikdy proti nikomu neválčil, nikdy si nedělal nárok na žádné území, nikdy nikomu nevnucoval svůj styl života a nikdy nestál v čele žádné vzpoury.

Ano, souhlasím, že se musí něco dělat, že je zapotřebí, aby pracovali, že všichni pseudohumanisti svýma kecama o právech jenom způsobili, že zde máme generaci která pracovat vůbec neumí a nechce, která je zvyklá dostávat zadarmo. Ale nesouhlasím s tím, aby se na ně házela špína, která není jejich...

27.11.2008 11:23:00 | Daniel S.

líbí

voedor - a tobě zase doporučuji udělat si výlet do severočeských měst, projdi si, dívej se, ty doby kdy šlo jen o ukradenou slepici jsou dávno pryč, od dob první republiky se lecos změnilo, drogy, gemblerství, takové ty dojemné scénky které rádi ukazují v televizi, kdy hrajou na kytary a zpívají, tančí... všichni se smějí, většinou to bývá jinak, rádio na plné pecky vystrčené z okna, křik, večerka nevečerka, píšeš o lidské důstojnosti, nemám právo na důstojný život? kdy mě neobtěžuje zápach a nepořádek nepřizpůsobivých občanů? a tohle nemám z dělnické strany, tohle mám z vlastních zkušeností

24.11.2008 14:55:00 | Doki

líbí

Nikdo se lynčovat nebude. Autorovi tohoto textu bych doporučila, aby si zašel na doučování z českého jazyka. Co třeba Rom a MY?
Třeba jsem pseudohumanista. To neznamená, že souhlasím s využíváním sociálních dávek. To NEZNAMENÁ, že budu hájit i ty Romy, kteří se dopustili zločinu. Ale co je krádež jedné slepice proti zločinům vůči lidské důstojnosti?
Píšeš, že 95% Romů nepracuje. Studuji, občas dělám referáty, a tak se ptám: Který zdroj toto uvádí? Ministerstvo vnitra či sociálních věcí? Anebo web Dělnické strany?
Píšeš, že souhlasíš s vystěhováním Romů ve Vsetíně. Já vcelku také. Jsi neplatič - padej, a je jedno, zda jsi Rom a nebo Árijec. Dále uvádíš, že Romové nemají vlastní kulturu.
Víš co? Vážně nevím, proč se vlastně s tebou bavím. Ale jednu radu:Khul na garuveha - šaj les učhares the kaľa staďaha(zdroj: Moudrá slova starých Romů. Apeiron, Praha, 1991).

22.11.2008 19:26:00 | voedor

líbí

Máš docela ostře vyhraněnou stranu... Taky mi nejsou sympatičtí nepracující lidé(tím myslím nepracující dobrovolně), a netýká se to pouze romů...
No a svůj názor raději nebudu příliš prezentovat, ještě by mě lynčovali:)

22.11.2008 09:54:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel