Anotace: Reakce na stále se protahující situaci kolem slibovaných státních maturit...
Především sy myslím, 6e když státní maturity, tak na tvrdo a za čtyři roky. Jestliže někdo studuje podle školních norem, na školní maturitu, tak mu přece nemůžeme ve čtvrťáku říct: "no víš bude to trochu jnak tak promiň a douč se to jak chceš." To je první kámen úrazu. Druhým je neslučitelnost toho, že nějkých padesát procent lidí má mít maturitu, A jestli má být jednotná, znamená to dvě varianty. Buď jí nikdy nemůže udělat dost lidí, aby jsme se dostali na 50 %, nebo rapidně klesne úroveň kvalitních škol, protože jim bude stačit dostat se na úroveň pseudoškol a továren na maturitu, kterých je o poznání více než škol, které mají stále ještě alespoň nějakou úroveň.
Je to prostě celé blbost, už teď školství stojí za prd, maturitu maj i těžce podprůměrně chytří lidé a v učení sou totálně nepoužitelná individua, které bych nezaměstnal ani jako kopáče. Takže sice budem mít všichni maturity ale stavbivedoucí si budou semi zedničit, strojní manažeři sami soustružit a obchodníci sami prodávat hlavně že budou mít všichni papír na nemakačenka... a zaměstnávat budem křováky z afriky
12.04.2010 11:43:00 | Hérakleitos
:D tak to je ta jedna cesta..ale zas si myslím, že to nebude nijak těžké, zvlášť napoprvé (a po té zkušenosti už to třeba nebude znovu, viz Polsko)..
07.04.2010 20:27:00 | Ludvyx
Proboha živého, nech zůstanou dál u ledu a v tichosti zetlí. V naší rodině potřebujeme, aby od nich byl ještě 3 roky klid...
07.04.2010 20:20:00 | pamp_elka