O demokracii
Anotace: Hodina Zsv téma politologie
Demokracie rozkvétá byď s kosmetickou vadou
Ti kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou(Karel Kryl-Demokracie)
Demokracie-lid vládne, opravdu a od kdy? Nevládne lid, lae jeho zástupci a upřímně řečeno (ne)máme z čeho vybírat. ti zkorumpovaní tlučhubové, co mají akorát sppustu keců a jsou všeho (ne)schopní-to je reprezentace našeho státu, našeho národa. Jistě je milé mít svobodu slova, dokud si páni poslanci nevymyslí takzvaný ,,Náhubkový zákon,,. Je hrozné, že lidi se spokojí jen s demoverzí demokracie, která se tváří přívětivě, ale jinak je téměř k ničemu. Demokracie je to nejlepší, co člověk vymyslel, tedy hned po kávovaru, ale pořád je to málo. totalitu jsem nezažil a doufám, že nezažiju, ale to, co jsme se učili o demokracii v jejím zrodu, to se tomuhle nepodobá ani omylem. v USA-nejdemokratičtější zemi na světě vládne levicový prezident a jak víme levice má vždy blíž k totalitě(i když). Demokracie je nutné zlo, aaby buď nevládl jednotlivec, nebo aby nezavládla anarchie. A zamyslete se i vy, co jste cinkaly klíčema na náměstí, takhle ste to opravdu chtěli. Myslím, že ne. Tatíček Masaryk se musí v hrobě obracet, když vidí, co se vyklubalo z jeho ideálů a přání. V životě vám demokracie nefunguje. Nehlasovali jste, zda se narodíte a ani nebudeta hlasovat, kdy si pro vás přijde smrt. Zakončím tento dejme tomu text slovy svého dědy. ,,Demokracie je sice nafukovací, ale nedá se nafukovat do nekonečna"
Přečteno 444x
Tipy 2
Poslední tipující: hubape
Komentáře (1)
Komentujících (1)