Anotace: jak se dají netradičně navýšit platy v resortu školství. Přísně tajné!
Já bych řekla, že napsané je to vcelku dobře... ve smyslu, že takhle nějak je to od našich vyšších myšleno, ale realita je víc než smutná... stále si stojím za tím, ať nejdříve ukrajují sobě. ať zkusí život nás obyčejných, vyjít s našimi platy.... hned to bude lepší a peněz se nande pro všecky dost.
10.08.2011 18:17:00 | NikitaNikaT.
Zasmála jsem se. Jen si nejsem jistá jestli je to k smíchu...
Naštěstí mám doma učitele a né školníka. I když, mohla bych mu poradit, aby použil sonické mučení vybuzeným lampovým kombem. Ale mám takový pocit, že na ZUŠ se tahle vyhláška nevztahuje. Mohli by ho za to zavřít... Tak mu radši nic řikat nebudu ;-)
10.08.2011 16:23:00 | ZUMKA
že nic moc nepřidávám? Ono se to má tak: vždycky jsem něco napsal, dal na Liter, poslal tam i fakturu, pak zase něco napsal, dal tam, poslal fakturu a tak pořád dokola. Na kontě přibývaly pořád nové částy a tak se zdálo všechno v pořádku. Po nějaké době jsem ale zjistil, že z Literu nepřišlo asi nic, ty částky, které tam přišly, byly normální platy od zaměstnavatele, nájmy z mých nemovitostí, dividendy, odměny za práci v dozorčích radách, různá dědictví, dary od sponzorů milujících literaturu, a sociální dávky. Od Literu nic! Tak jsem se odmlčel. Uvidíme, třeba se toho lekli a už budou platit :-)
10.08.2011 13:21:00 | Zbyněk.2
Letos jsi toho na Liter moc nepřidal. Proč? Myslím, že přišel čas to napravit - a nás pobavit!
10.08.2011 10:48:00 | bameka