Ahojky, no jo, byla jsem to já, která tě pozdravila :o). Ale ne, žáden trapas, byl jsi prostě "zasněný" :o). Takže do "přištího ahoj" :o) ahoj. Měj se zatím moc krásně. Papatko :o) Nausika
17.03.2007 08:00:00 | Nausika
:) Ta Uganda, to byl příklad. Já mám naopak dojem, že pravice obvykle není schopna argumentovat(tedy zatím jsem neměl tu čest) krom typického "ale ono by to přece nefungovalo"... To, co je nazýváno budováním socialismu je ve skutečnosti státním kapitalismem, takže zas taková změna od kapitalismu soukromnického to není...
03.04.2006 13:23:00 | Metcheque
ODS po zvážení výhodnosti investice skutečně výjimečně návrh Paroubka podpořila. Pokusím se to někde na netu vyhledat. K argumentu o snížení nezaměstnanosti - je samozřejmě dobré, naskytne-li se pracovní příležitost, ale proč nepodpořit menší české firmy? Proč podporovat nadnárodní korporace které se rozlézají jako plevel!!? Kde máme záruku, že po chvíli neodtáhnou na východ? Nejsme přece žádná Uganda, kde si obrovské plochy půdy koupí McDonalds, vykácí je a pěstuje si tam obilí a lidi nemají ani půdu ani obživu. Je třeba podporovat menší podniky, ne takové giganty, které si dělají co chtějí. Mimochodem - Hyundai chystá vyrábět 300 000 aut ročně... Aktivisté Greenpeace samozřejmě používají v rámci možností co nejšetrnější prostředky. Ne vždy je to však možné!
No... myslím že jsme se zamotali do typického sporu levice s pravicí:))
30.03.2006 11:52:00 | Metcheque
Taky mě zarazilo několik protiřečících věcí. Nejvíc snad to,že v tom kraji je velice vysoká nezaměstnanost, tak k čemu by bylo lidem žít v tom kraji, mít své domovy, ale žádné prostředky na přežití, když pomineme tu almužbu sociálních podpor! Tahle možnost zaměstání je pro ně obrovská naděje. Kompenzace za prodané domy, by měla odpovídat hodnotě pro pořízení nového bydlení. Máš snad nějaké řešení pro výhledově několikaleté zaměstnání těmto lidem?
30.03.2006 09:56:00 | Krtica
:o))1.4 se koná v ostravě sraz Literu, nevím, jestli jsi o tom už slyšel. Pokud budeš mít čas, rádi tě uvidíme, navíc jsi nejspíš z Ostravy, neměl bys chybět. A jak bylo na horách:o) co škola:o) Měj se hezky, s životem válčící Sunny
25.03.2006 20:04:00 | Sunny