Anotace: Omluvám se všem proameričanům, ale musel jsem se vypsat. Neházím všechny do jednoho pytle, takže berte toto dílko s malou rezervou.
Orlando Bloom..proboha nestraš:D:D zajímavá úvaha i když nemůžu souhlasit s tím, že by neměli být na co hrdí. Teď naštvu všechny české vlastence: na co máme být hrdí my-češi? myslím historii...ale hlavně můžeme být hrdi na tabule "češi nekraďte" za hranicemi?...všude je něco...to k národní hrdosti
29.02.2008 13:34:00 | soulfire
Musim rict ze mi mluvis z duse kdyz jsem nedavna nekde na netu cetla na jake staty by mela zautocit jeste amerika tak tam padlo ze na Novy zeland ktery podle nich lezi na Blizkem vychode dalsi otazka byla jestli Amerika vyhrala valku ve vietnamu odpoved bylapo dlouhem mlceni byli jsme vubec ve vietnamu ?? To snad staci aby si clovek udela obrazek o Americke mentalite....dalsi velmi dobre ctiva vec od tebe fandim ti snad ti nevadi ze si te pridam do oblibenych autoru
19.05.2007 03:24:00 | Cassandra
WalomMáš dost zajímavá témata myšlenek a myšlenkových pochodů..každopádně rozhodně patříš mezi vyvinutější část lidské populace, což se oceňuje....:-)
Úvaha je hodně dobře napsaná....:D
19.11.2006 18:09:00 | Hejky
No, můj komentář už jednou na tvoje dílo byl delší než sama úvaha, ale pak jsem zjistila, že je povoleno jenom 3000 znaků:D
Máš pravdu, absolutní pravdu a nic než pravdu a k tomu se víc nedá napsat.
Očekávám dokonce film, kde se obě dvě letadla vyhnou WTC a bude z toho národní svátek- je to možná trochu... cynické, ale... v USA je možné všechno...
19.11.2006 12:12:00 | Sirael
Tak mi zas jednou někdo čte myšlenky, které nemám čas hodit na papír (do počítače)...:-) Mám za sebou osm hodin strávených ve vlaku, takže žádné úžasné komentáře nečekej, jsem úplně mrtvá.
Je pravda, že o Americe, abychom byli přesní, tak o USA, by se toho dalo napsat spouta, každý z těch tvých postřehů by se dal rozebrat na samostatnou úvahu, ne-li knihu.
Tvoje postřehy o americké zaslepenosti sama sebou bych dodala ještě jednu krátkou příhodu... Hemingwayovo dílo Stařec a moře v hodinách literatury rozebírají přirovnáváním k hokejovému zápasu (jako Evropance mi souvislosti lehce unikají, ale třeba to tady někdo bude umět vysvětlit) a víc jak polovina dotazovaných středoškoláků tam nemá tušení, kde leží Jižní Karolína (což je jeden ze států té jejich slavné unie).
Nebudu tvrdit, že teroristické útoky, které zabily tisíce lidí, byly v pořádku, to rozhodně ne, ale aspoň megalomanský Bílý dům poznal, že Amerika není tak neporazitelná, jak se snaží tvářit před zbytkem světa.
No, prostě je to tak, jak jsem napsala na začátku - dalo by se o tom napsat hodně, ale já nechci, aby tenhle komentář byl delší než sama úvaha:-).
12.09.2006 16:53:00 | Gina Rocca