Anotace: Člověk nesmí věřit všemu co vidí PS: omlouvám se za případné chyby snažím se jim vyhýbat ale je to těžké.
Možná je to úvaha, možná jen výkřik mnohočetného citového trápení bez sevřené formy a dostatečných argumentů.
Osobně jsem se trochu ušklíbl zmínce o EU, ne tak textu, ale etické rovině vnímání České republiky zeměmi ES/EU. Při jednání se západními investory otevřeně přiznávali dodávky exploatovaných technologických celků. Jejich kvalita a technol.úroveň však byla v letech 1990-94 minimálně o řád výše, spíše však o řády dva, než kde byla tuzemská úroveň (výjimek bylo minimálně). Pro zprovoznění „lehkých hal“ byly víceméně použity lité epoxy podlahy a uklizečky stírali během provozu 2x denně. Naučily domácí dělníky pracovat v čistých montérkách a čistýma rukama. Chápej, byly jsme za „špindíry“. S tím šel souběžně direkt EU vůči ČR (cca 2002-10) na výstavbu čistíren odpadních vod „ČOV“. Typický příklad vesnice 50 RD, pak přistavených 200 chatiček. ČOV ovšem původní, na hranici životnosti, pokud byla vůbec nějaká. O tom, že odsíření energobloků tep.elektráren stálo řády stovek mld.Kč nemá cenu unavovat laickou veřejnost.
Ovšem stav „špindírovatosti“ ČR ještě pokračuje, pominu-li ostatní vyšší položky. Pokud si ŘSD Praha dle vlastního sazebníku účtuje cizím investorům „palby“ za uložení další infrastruktury na svých pozemcích u komunikací i 1.třídy+D, mělo by ŘSD zajistit na dálnicích dost čistých, kulturních domečků s nápisem WC. Alespoň v množství větším, než malém. Zatímní stav= 0, nelze počítat objekty cizích subjektů, např.motorestů, čerpadel PHM.
Není to tak dávno, kdy v budovách státní správy bylo nutno i v úředních hodinách potupně žádat o otevření toalety, tedy o klíč k WC.
A tak doufejme v to, že EU bude dál dohlížet a vodit za ručičku české úředníky všech úrovní jež mají konat. Tedy, že obdrží ČR nikoliv „mnohem více“ ale ročně alespoň v přepočtu 30-60 mld.Kč. Já myslím, že špindírovatost ČR budeme řešit ještě dost dlouho. Máme na to ještě i /rudé/ buňky.
17.03.2018 22:33:04 | Lesan