Proč chudí a přehlížení nevyužijí pandemii jako záminku k revoluci?
Stejně jako arabské jaro?
Máme teď aktuálně několik revolučních dynamik:
Greta poukazuje na to, že starší generace předává planetu v dezolátním stavu, což označuje za drzost.
Nebílým obyvatelům U.S.A. a vyspělého západu je líto, že jsou bráni jen jako občané druhé kategorie, že je s nimi zacházeno bez respektu.
Pomyslné nůžky mezi chudými a bohatými se rozvírají, stále menší část lidstva vlastní stále větší sumu majetku.
Kdo bude vládnout v "demokratické" společnosti určují odborníci na politický marketing a jiní pí ár vykukové.
Velké části lidí chybí předcovidová svoboda.
Podle knihy sociologa Daniela Prokopa Slepé skvrny je tak 40% obyvatel ČR chudých nebo ohrožených, a díky opatřením bude hůř.
Takže mám všetečnou otázku: co vás má k tomu, stále se podílet na chodu tohoto invalidního systému?
Když někdo z vlády řekne, že máte omezit volnočasové aktivity (osobní lockdown), což v překladu znamená- choďte jen do práce a pak rychle šup domu, proč se nevzbouříte?
Ztratit nemůžete nic, jen své okovy.
Nejvíc směšní jsou takzvaní dobrovolníci, kteří pracují v plném nasazení v první linii. Máte v hlavě zasazený sebeobraz: " jsem dobrý člověk ", ale vězte, že pro vládnoucí elity jste jen užiteční idioti a pro přemýšlivého člověka jste chátra evoluce, děláte si to moc jednoduchý.
Budete-li chtít udělat něco opravdu užitečného, tak pomozte zničit nemocný starý svět, který drží pohromadě jen velkou námahou.
Hail Discordia!
.
Přečteno 303x
Tipy 5
Poslední tipující: V.N.Losinský, Frr
Komentáře (1)
Komentujících (1)