ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-5

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-5

Anotace: Nekončící války a konflikty po celém světě, občanské nepokoje, zhoubné závody ve zbrojení, tohle vše lze připsat na vrub nedostatečné svobodě, která z lidského stvoření učinila zmiňovaného neandrtálce, alespoň z pohledu mimozemských civilizací, takhle něj

Svoboda je volný prostor možností volby


Asterismus je řád, který v podstatě nic nenařizuje, ale zachovává a udržuje. Takovouto společnost mohou stvořit výhradně vyspělé civilizace, které díky pokroku nejsou na zdrojích vlastní mateřské planety závislé. Je třeba si uvědomit jedno: závislost je rovna nesvobodě! Jakmile jste na něčem závislí, tak v tom případě postrádáte svobodu.


Svoboda je nejdůležitějším hlediskem a zároveň průvodcem k univerzálnímu poznání, které stojí za stvořením povznesené bytosti s rozhledem a hvězdnou moudrostí. Svobodomyslný člověk je posilován svým duchem k nebetyčným výšinám, žije v souladu s přírodními zákonitostmi – skromně a zdravě, nezná stres ani trápení, jde o empatického pozorovatele snažícího se porozumět všemu, co souvisí s vesmírem, anebo zázrakem života. V tomto duchu posilněná lidská bytost postrádá ego, neboť vlastní „JÁ“ je pomyslnou zábranou v evolučním vývoji, který směřuje k dosažení cíle, čímž je zrod dokonalejší bytosti.

Lze tedy říci, kde není svoboda, chybí vývoj! Jakmile se rozhlédnete kolem sebe, musíte se dovtípit, že všechno směřuje k dokonalosti. K dokonalosti směřuje vše živé i neživé, čili člověk, rostliny a zvířata, ale i hvězdy nebo dokonce galaxie. Ovšem k dokonalosti lze dojít pouze za předpokladu, že vás nic neomezuje, že máte naprostou svobodu, která vás uhání vpřed. Proto je důležité mentálně pěstovat svobodomyslnost, kterou je nutné šířit do všech sfér obyčejného lidského života.

Svoboda je vskutku odraz vyzařujícího ducha, a to v hmotném prostoru samotné existence. Svobodnou bytost lze přirovnat k jasně zářícímu slunci, protože hvězdy potlačují tmu a vydávají ze sebe teplo, to jest jedna z mnoha podmínek nezbytných pro život. Málokdo si uvědomuje, že ten, kdo svobodu druhým neposkytuje, sám o ní přichází! Nesvobodný člověk se vůbec nevyvíjí, je to evolučně zamrzlá bytost, jejíž charakterové rysy jsou destruktivní povahy.

Tohle výše uvedené naznačuje, že světová společnost postrádá dostatek svobody, proto směřujeme ve všech možných aspektech k úpadku, jehož negace člověku znemožňují dozrát ve vyspělejší stvoření, se schopnostmi nadčlověka!



Ego potlačované dokonalostí


Nekončící války a konflikty po celém světě, občanské nepokoje, zhoubné závody ve zbrojení, tohle vše lze připsat na vrub nedostatečné svobodě, která z lidského stvoření učinila zmiňovaného neandrtálce, alespoň z pohledu mimozemských civilizací, takhle nějak to může vypadat.

Jistota je nástrojem svobody, odbourává veškeré obavy, jež se týkají například strachu o pomíjivé hmotné statky, ale zároveň poskytuje naději, protože jen svobodná bytost může dojít k přesvědčení, že existuje život po smrti! Je zřejmé, že lidé nevěřící v reinkarnace se většinou řídí heslem: „Po nás potopa!“ Kdyby tomu tak nebylo, nejspíš bychom se k této mateřské planetě chovali jinak, tedy s respektem a úctou, jako k vlastní matce!

Svobodný člověk skrze své vnitřní síly, dokáže v sobě odhalit tajemství reinkarnace. Čistě hypoteticky předpokládám, že tajemství převtělování spočívá v tom, že po smrti se nově zrozená - inkarnovaná bytost, rozpomíná na svůj předchozí život a identitu. Cosi takového je možné jen za předpokladu, když bude ego v lidské schránce potlačeno, tak aby duše mohla vyjít ven ze stínu zmiňovaného ega, což je uzamčený zámek, který nám znemožňuje dojít k pravdě poznání!

Duše, která si vzpomíná na své předchozí působení v rámci minulého života, poskytuje svému materiálnímu obalu – tělu, zejména mysli, neskonalý pocit nesmrtelnosti, proto je nutné dovést svět k dokonalosti, čímž je v tomto případě věčnost, protože nadčasovost je nepomíjivou součástí vesmíru. Abychom k tomuto vědění mohli vůbec dojít a duchovně se pozvednout, tak se nejprve musíme vymanit z područí ega, které participuje na obavách, neboť úzkost je sestrou nesvobody, protože stojí všem odvážným myšlenkám a pučícímu evolučnímu zdokonalení v cestě.

Vše výše popisované dokazuje, proč je svoboda světlem ducha a silou vůle, takže by nemělo nikoho překvapit, že tohle uvedené prospívá založení asterismu. Nebraňme se těmto asterickým schématům a idejím, navzdory tomu, že nejsou slučitelné se stávajícím společenským zřízením, protože vše se odvíjí od přetrvávajících zvyků, které můžeme nahradit jinými tradicemi. Abyste těmto myšlenkám dobře porozuměli, dovolil jsem si níže otisknout takzvané - ASTERICKÉ DESATERO, jež v tomto pojetí představuje stavební kámen, z něhož se může pozvednout nová světová společnost, čímž je Hvězdná civilizace a Hvězdné myšlení, které bude energeticky propojené s podstatou kosmického Tvůrce a Jeho projektu.


ASTERICKÉ DESATERO – KODEX ASTER

1. KOLONIZACE - Prioritou člověka je kolonizace vesmíru. Lidská bytost je povinna zkoumat kosmické prostředí, a získávat v tomto prostoru informace, které jednou poslouží k zdokonalení lidské bytosti. Osudem lidského tvora je tím pádem přežití, což znamená, že se musí současná i budoucí civilizace, adaptovat na nehostinné podmínky v kosmu. Kvůli tomu se musíme rozmnožovat, aby se nekonečná kosmická rozloha (prostředí) osadila životem lidským. Objevování, spojené s kolonizací kosmu, tohle lidstvu otevírá okna vesmíru dokořán.


2. RESPEKT - Má-li lidstvo přežít, musí expandovat a osídlit jiné planety ve vesmíru, aby se mohlo sjednotit s univerzální energií, která stála za zrozením veškerenstva, čímž je Duch kosmu, jemuž můžeme říkat Bůh! Stvořitel je altruistické povahy, to dokazuje naše zrození, takže z toho můžeme usoudit, že v asterismu je zabíjení striktně zakázané, protože brát něčemu život není v moderní společnosti přípustné. To se vztahuje na všechny formy života! Asterická společnost je postavena na respektu, neboť respekt je významný způsob lidského vyjádření k jiným osobám, názorům i kulturám, tudíž úcta (respekt) ke všemu živému, patří zcela oprávněně do tohoto desatera.


3. VÝCHOVA - Asterismus musí komukoliv vstoupit svobodně do mysli, protože lidská mysl je oslabena vlastním egem, které je zapotřebí eliminovat, abychom se naučili dávat, nikoliv brát. S altruistickou povahou jsme se všichni narodili, nicméně během dospívání o ní přicházíme, proto musíme tuhle ctnost neustále v sobě podporovat, navíc, když cosi takového není vůbec snadné! V dnešní době, o to více bude platit, že starého psa novým kouskům nenaučíš.

Aby se asterismus úspěšně rozšířil do povědomí veřejnosti, pak mohou tomuto účelu pomoci výchovné metody a kempy (střediska), v nichž každý bude si moct vyzkoušet simulovaný život na kosmické základně, protože není nad vlastní zkušenost. V zájmu zajištění řádné výchovy, lze tímto způsobem uvést asterismus do praxe a společenského života.


4. CHLÉB - V kosmickém prostředí nebudou první kolonisté držet (chovat) hospodářská zvířata, především kvůli energetické náročnosti není chov zvířat za těchto okolností možný. Na těchto základnách lze pěstovat pouze rostliny, proto rostlinná strava představuje základ budoucích potravin, z čehož lze usoudit, že asterická společnost se bude vyživovat výhradně vegetariánsky. Pokud bychom však laboratorně dokázali maso vyrobit, třeba z kmenových buněk, potom už by nebránilo nic tomu, abychom mohli i maso konzumovat, což by nebylo v rozporu s asterickými ideály. To rezonuje s tím, že jakýkoliv život stojí nad vším, tudíž nesmí být ohrožen, natož potom zahuben!


5. CHARAKTER - Lidská mysl musí být v kosmu vždy čirá jako voda, tudíž je konzumace alkoholických nápojů ve vesmírném prostředí nebezpečná, neboť co ohrožuje život jednotlivce, ohrožuje život ostatních, a to je z logiky věci pro kohokoliv nepřípustné! To platí o všech omamujících látkách, které by mohly poškodit duševní čistotu člověka, který musí cítit, slyšet, a v první řadě jasně vidět. Charakter lidskosti musí vzejít z absolutní čistoty, to znamená, že látky oslabující takovou povahu, jsou zdraví škodlivé. Chemie ovlivňující mentální schopnosti člověka, poškozuje jednotlivce, ale i celou společnost. Takže všechny prostředky s obsahem psychotropních látek, které posilují závislost, nemohou se v asterické společnosti uplatnit, jelikož by to bylo v rozporu s tímto učením.


6. ROVNOST - Na kosmických základnách se stává finanční systém zcela nefunkčním, neboť v tomto uzavřeném vakuu, jsou všechny stroje a zařízení, včetně různého příslušenství a také osobního vybavení, nedílnou součástí společné výbavy vesmírných kolonizátorů. Na takové základně totiž patří všechno všem. Tuhle tezi můžete snáze pochopit za předpokladu, že to okusíte na vlastní kůži, což znamená, že skuteční kosmonauti budou tomuto asterickému konceptu nejlépe rozumět, a proto jsou asterické výchovné kempy k prosazení takového řádu, nutné.

Za těchto stížených okolností ve vesmíru, soukromý majetek ztrácí své opodstatnění, pakliže všechno patří všem, takže není žádný důvod shromažďovat aktiva, která jsou z pohledu universa jen virtuální představou. Realita je však jiná, odpovídá skutečnosti v hmyzích koloniích. Kupříkladu v mraveništi nenalezneme vazby na vlastnické poměry, anebo tomu něco podobného, protože vše je podřízeno vyššímu cíli, čímž je přežití. Tím bylo řečeno vše, například, že mimo naši planetu na vybudovaných koloniích, budou panovat jiné hodnoty a pravidla, jež souvisejí se statečností, spolehlivostí, rozumem, ale i jinými ctnostmi povyšující lidskou bytost.


7. EXPANZE - Naše účast ve vesmíru je podmíněná expanzí, neboť rozmach ve hvězdných výšinách zaručuje lidskému rodu to nejcennější, čímž je v tomto příspěvku myšleno, několikrát zde zmiňované - PŘEŽITÍ! A proto musíme pronikat do vesmíru, abychom tam zakládali kolonie, které se stanou důkazem lidského povznesení. Pozn. Například nejbohatší člověk našeho současného světa - Jeff Bezos, zakladatel internetového obchodu Amazon, představil na akci letecké asociace Wings Club v New Yorku - svou vizi, která se shoduje s asterismem v mnohých klíčových parametrech.

Především v tom, že příští generace budou podle miliardáře Bezose, žít v uměle vystavěných vesmírných koloniích, které budou obíhat sluneční soustavu. Obdobné představy o budoucnosti světa, sdílejí i jiní titáni současného byznysu, k nimž nepochybně patří Elon Musk, vynálezce, inženýr a filantrop. Expanze je tudíž jakýmsi záchranným kruhem, který slouží svému účelu, tedy jak ochránit náš živočišný druh před vymřením!


8. POROZUMĚNÍ - Asterismus zastupuje svornou společnost, které není cizí, poznávat dosud nepoznané. Asterická společnost využívá moderního pokroku a přístupu k prosazování svých vlastních zájmů, přičemž se nezříká ani starověkých zkušeností, které lidstvo během věků nastřádalo jako moudrost světa. Asterická civilizace je nábožensky neutrální, což znamená, že veškerá náboženství světa, se stanou součástí jedné jediné víry a lidské rodiny.

Víra v Boha nás přece nerozděluje, ale sjednocuje, takže, kde jinde než ve vesmíru, je možné těmto slovům porozumění, nejlépe porozumět! Na porozumění navazuje pochopení, které je nutné učinit ve vztahu k Vesmíru, ale i Bohu, rovněž k mimozemským civilizacím a entitám, také k vlastnímu živočišnému druhu, aby bylo spravedlnosti učiněno za dost. Porozumění v tomto konceptu hraje stěžejní roli, poněvadž asterismu vytváří opěrný bod, jež se stává domnělým chrámem a tvrzí svobodného ducha.


9. KOOPERACE - Spolupráce a přesvědčení v mimozemský život, to jest další zásadní vlastnost, poskytující funkčnost asterickému zřízení. Proč je zapotřebí, abychom věřili v existenci mimozemského života, pakliže je asterismus o novém světovém řádu, který nijak nesouvisí s bytím a nebytím mimozemského života? Moderní vesmírná společnost by měla vykazovat vysokou mentální úroveň, tudíž se musí umět vyrovnat s jakoukoliv neočekávanou událostí, i kdyby mělo jít o nezpochybnitelný důkaz, usvědčující samotnou existenci mimozemského života!

Každopádně, jen spirituálně vyspělé (galaktické) civilizace mají tu výsadu, že mohou společně mezi sebou komunikovat, činit i patřičná rozhodnutí související s kolonizací a utvářením vesmíru. Výhradně nejvyspělejším vesmírným civilizacím je proto umožněno se přiblížit k energetickým tokům světla Tvůrce kosmu, protože z těchto impresivních rozměrů, vzešlo celé Universum, nad nímž vyčnívá jediný možný element a ukazatel pravdy - čímž je Stvořitel a Velký Architekt Všehomíra!


10. DOKONALOST - Náš současný pohled na vesmír a jeho historii je značně zkreslený, ba přímo zaostalý. Stále hovoříme o tom, že vznik vesmíru, tedy VELKÝ TŘESK, se zrodil z náhody, ale náhoda jinými slovy zastupuje v tomto směru chaos. Avšak zrod vesmíru nebyl doprovázen chaosem, nýbrž přesně vytyčeným záměrem - zadáním, z něhož mohl zažehnout oheň v podobě nekonečného kosmu.

Lidstvo se tím pádem musí vydat po přesně vytyčené cestě, která nás dovede k dokonalosti, protože perfekcionismus je obrácenou zadní stranou věčnosti, což je pravá a necloněná tvář Boha Stvořitele. Z toho vyplývá jedno jediné; čím více dokonalosti dosáhneme, tím blíže se dostáváme k samotným svodům všeho stvoření, to je snad zcela zřejmé. Dokonalost je z tohoto úhlu pohledu nosným pilířem, který je neodmyslitelně spjat s asterickou vizí a idejí, jež se samovolně vyvíjí podle neutuchajících potřeb člověka a evolučního předurčení.


MOUDROST K ZÁVĚRU PATŘÍ

Z toho, co zde bylo napsáno, je naprosto jasné, jak může jeden člověk způsobit svými myšlenkami povznesení, případně pád světa. Je to osvícený zákon vycházející z toho, že Vyšší síla ztělesňuje Nižší síly. A proto je jakýkoliv vyšší stupeň Stvořitelem učiněn ve vztahu k nižšímu. Avšak dospět do stavu duchovního osvobození musí každý člověk osobně. To, že jeden malý člověk může způsobit velké změny a dokonce otřesy ve světě, můžeme vidět z dějin. Je to proto, že existuje zákon, že to obecné a jeho část si jsou rovny jako dvě kapky vody. A všechno, co působí v celkové struktuře, působí i v jejích částech.
Autor Ciconia, 27.08.2022
Přečteno 271x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Ve vesmíru je jen jeden řád a to přírodní. A platí přírodní zákony, svoboda je náš krásný lidský výmysl. Není co nového vymýšlet, stačí žít přirozeně, připustit si, že žijeme v přírodě i přes všechno předstírání, že je lidský umělý svět lepší a my chytřejší. A vyvolení vládnout. To si myslí blbci, řádně namyšlení. Lidé nepotřebují další zhoubnou krásnou ideologii, potřebují lidskost a pokoru, neboli si přiznat, že nemusíme proti přírodě bojoval, protože sami jsme příroda. :-))

28.08.2022 12:39:47 | Lighter

líbí

S tím souhlasím, dobře JSI to napsal.;)

28.08.2022 12:41:29 | jenommarie

líbí

Díky, říkám jen přirozené.

29.08.2022 10:53:38 | Lighter

líbí

no možná až lidé pochopí jen zlomek toho co říkal Krišnamurtí, pak bude posun lidí možný jinak žádný Asterismus ani jiné směry posunu nejsou možné.Nakonec jen opravdu málo lidí pochopilo i Celestýncké proroctví a sílu co je někde uvnitř nás...pokud bude lidi ovládat strach není nikdy možný se posunout dál.Postavit se svým strachům je cesta ven z otroctví

28.08.2022 10:33:43 | xoxoxo

líbí

jáj chyba u mne Celestinské s měkým :) oprava pozdě ale přece

28.08.2022 14:28:03 | xoxoxo

líbí

"nejnásilnější zbraní na světě je vidlička" Mahatma Gandhi

něco odsuzovat nestačí, člověk musí začít sám u sebe a dělat o čem ví, že je správné... nebo se o to aspoň pokoušet... svět můžeme poznat a změnit pouze skrze sebe sama...

28.08.2022 04:51:46 | Sonador

líbí

Člověk nezná sám sebe a chtěl by do vesmíru...zeptám se, trénuješ vegetariánství? Uvádíš do praxe už nyní výše zmíněné?

Pokud jsi měl nějaké vize, mohlo to být klidně tak, že jsi spatřil ,,sám sebe,,

EGO- jaká je tvá definice tohoto výrazu?

27.08.2022 20:20:58 | paradoxy

líbí

Nejsem vegetarián, ani se k tomuto trendu nepřibližuji. Vím, proč se ptáš. Každý člověk se musí ve prospěch dobré věci obětovat, takže pokud s Asterismem uspěji, půjdu příkladem tím, že přestanu jíst maso. Ovšem pokud bude syntetické maso k prodeji, tak se jeho konzumaci nebráním.

EGO, jak ho definovat. Myslel jsem, že je to jednoduchá otázka. Bohužel není! No, musím si vypomoci s kabalou. Myšlenka je nehmotného charakteru, ale když se realizuje, stává se z ní uchopitelná hmota - materie. Čím víc hmoty, tím víc radosti a potěšení. Čím víc máme potěšení a radosti, tím silnější je naše EGO, které oslabuje altruistické myšlenky a vnitřní pochody. Stvořitel nám dal mnoho ega, z důvodu toho, abychom se ho postupně za našeho života snažili potlačit, což je i možný skrytý smysl života.

28.08.2022 00:32:26 | Ciconia

líbí

Sebeobětování se je jenom iluze jako spousta věcí. Kdyby to člověk dělat nechtěl z nějakého jemu známého důvodu, nedělal by to.

Pokud je ti asterismus středem, nečekej a žij jim teď hned.

EGO- tolik definic a pro nic:) ale pro srandu ti napíšu svůj pohled. EGO si člověk vytváří sám svým hodnocením.

28.08.2022 11:20:32 | paradoxy

líbí

***** :-D* ST*

27.08.2022 19:27:40 | Frr

líbí

Co na to říci než, ach, můj Bože, ale ne Asterický bože ;( Stále dokola si tam protiřečíš, chtělo by to více do hloubky, načtené věci ti nezaručí úspěch k jejím porozumění, což přesně z mého hlediska je tento příklad.

Mám ale úctu i k tobě jako k autorovi tohoto článku, tak nebudu přehnaně kritický .) Př; Pokud ty tam v bodě 2. zmiňuješ respekt ke všemu živému, tak jak to, že bys nutil všechny jíst rostliny, ty jako nejsou živé apod? Netrpí? Což je dokázané na rozdíl od těchto bludů, výmyslů a teorií? Big bang a další - je také teorie a ty všude to podáváš jako fakt, což samo o sobě a dalších desítek teorií, co v úvahách uvádíš je klíčové. Na teoriích nemůžeš stavět takto komplikovaný domeček z karet. Život chce fakta a ne pohádky! Jídlo z kmenových buněk si jez sám, když jsi tak sečtělý a znalý, tak tohle už je vrchol .) Se divím, že jsi nezmínil pojídání hmyzu, to je taky asi ve vašich kruzích in anebo se k nim modlíte, když jsi tím hmyzem tak posedlý? Co takhle Rypoši? Jsou nám rozhodně bližší než hmyz, jen tak pro zajímavost ovšem .)

Za mě je to prostě nepropracované natolik, aby to šlo uskutečnit. Neříkám, že se to nakonec nějak takto nestane, ale za to budeme vděčit těm nahoře, až padne poslední svobodný člověk tady dole, protože na svobodě záleží, což tohle rozhodně není, bohužel. Moc to smrdí NWO, sektářstvím, nepochopení antických učení, propagovaní mainstreamů k určitým účelům, ale ne dobrým pro lidi! Ale díky za články..

27.08.2022 18:36:45 | Constantine

líbí

Fakt je mi líto, že Tě nemohu přesvědčit. Věřím, že po telefonu by to určitě šlo, ale já se musím snažit kohokoliv přesvědčit písemně. Všechny ty výtky jsou v podstatě pravdivé, ale netýkají se Asterismu.

Big bang a další - je také teorie a ty všude to podáváš jako fakt, což samo o sobě a dalších desítek teorií, co v úvahách uvádíš je klíčové. - Prosím o jedno, špatně to chápeš. Velký třesk a podobné teorie nejsou klíčové. Nejdůležitější je Asterismus! To, že těmto teoriím nevěříš je chvályhodné, ale když chceš přesvědčit lidi o něčem, tak nemůžeš začít tím, že těmto bludům nevěříš. Proto tedy vycházejme z oficiálních faktů a dat. V tuto chvíli to nemá smysl zpochybňovat.

Pokud ty tam v bodě 2. zmiňuješ respekt ke všemu živému, tak jak to, že bys nutil všechny jíst rostliny, ty jako nejsou živé apod? Netrpí? - To je poprvé, co lze nazvat argumentem. Máš pravdu, ale musíš si položit otázku, co můžeme jíst ve vesmíru? Nic lepšího než rostliny mě nenapadlo, ale pokud víš o lepší alternativě, tak mi to napiš, a já to přidám do asterického konceptu.

Moc to smrdí NWO, sektářstvím, nepochopení antických učení, propagovaní mainstreamů k určitým účelům, ale ne dobrým pro lidi! - Tento závěr fakt zamrzí, protože NWO je snad o něčem jiném. Sektářství? Celý svůj život bojuji proti sektářství, takže jsem z tvého úsudku na rozpacích. Znova se bude opakovat - ASTERISMUS je naopak svobodě, kde nejsou žádné příkazy a zákazy, pokud to neohrožuje posádku ve vesmíru. Taky děkuji

27.08.2022 19:45:07 | Ciconia

líbí

Nemůžeš nikoho přesvědčit, když ani ty sám nejsi, což mi z toho všeho vyplývá. Víš třeba o tom, že člověk defacto nemusí jíst vůbec? Proč to tam nemáš zakomponované, když tolik nabádáš k tomu, aby lidé šli na "vyšší" úroveň, protože i to je možné. (Tolik lidí, co má údajně letět na Mars vlastně vůbec nejí a je jich ještě víc, tak proč do vesmíru neposlat je?) Sem tam se napít jen vody a prostě jen žít po svém? Na co další mantinelový systém, další ismus, další pyramidový systém hodnot. Stačí tedy "přesvědčit" lidi, aby nejedli a vědomě se povznesli na to vyšší bytí? Kdyby odpadla třeba jen rutinní strava, tak lidstvo udělá podle mě mnohem více, než se tady pokoušíš teoriemi osvětlit ( A další věci z toho vyplývají). Stačí ten malý krůček pro lidstvo, ne? Určitě víš, kolik prostředků a jaké znečištění dělá potřeba nucené potravy pro lidstvo? Mohlo by být tady možná stovky miliard lidí na té naší malé modré kouli a všichni by mohli žít v harmonii s přírodou.) Protože jsme to, co jíme a jídlo není zrovna tady "zdravé". Takže proč vlastně jíst? .) A zasírat tím a námi celý vesmír? .)

Prostě je mi líto, ale ten kodex dost připomíná náboženství a dávat kolonizaci na první místo před porozuměním a rovností - je holý nesmysl. A ty tábory dost připomínají jiné tábory a jak to dopadlo. Celý koncept je za mě chaotický a nepropracovaný, opakuji to znovu, protože lidé potřebují něco jiného, tohle je skok do neznáma bez záchranné příčky. Nechvástám se tu, co vím nebo nevím, ale tento proud připomíná poslední směr, kam nás právě ti mocipáni směřují. Myslím, že to řekl Edward Teller a později na to poukazovala jeho dcera, poslední jejich karta jsou ET .) Proč zrovna takový člověk toto hlásal? Měl bys to vědět, když se pohybuješ takovou dobu v těchto kruzích.

Nechme na lidech čemu věří, je to jejich volba. Zasahováním se dopouštíš formy násilí, což máš v kodexu cti .) Píši to jen proto, aby jsi si třeba všiml, čeho se to týká .) Slovo není jen slovo, je to prostředek, vlastně dobře namířená zbraň, které tak nenávidíš .)

27.08.2022 22:00:07 | Constantine

líbí

Mám pocit, že se to pořád netýká toho článku. No budiž, pokusím se odpovědět. Nechápu, opravdu nerozumím tomu, co je špatného na kombinaci Bůh a věda, neboli porozumění? Aha, takže Bůh Stvořitel představuje onen problém, který zastiňuje hlavní myšlenku, jež se zaobírá resetem vesmíru.

Článek není o náboženství ani o víře, i když je tu jakási souvislost. Začnu asi otázkou: Věříš v Boha? ...Asi ne, že? V takovém případě odděl dle tvého slovníku náboženství a vědu a zůstanou jen teorie. Jenže, ty bohužel zaměňuješ teorie a úvahu, tedy zamyšlení, a v tom tkví problém nedorozumění. Úvaha není teorie ani hypotéza, jde jen o zamyšlení v němž jsou uvedeny i vědecké důkazy a myšlenky autora. ZAMYŠLENÍ!

Úvaha, ke které můžeš napsat třeba komentář, anebo svůj názor či osobní odpor. Jo, to téma je obrovské, mnoho otázek k zamyšlení a žádné odpovědi, protože tohle zamyšlení poskytuje jednu jedinou odpověď na primární otázku, čímž je zamyšlení, musím zdůraznit zamyšlení a úvaha nad tím: ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Odpověď jsem v tomto článku srozumitelně napsal, je to odpověď bez důkazů a teorií, protože zamyšlení je zamyšlení. Takže prosím, nezaměňujme tvrzení s úvahou!

12.09.2022 16:47:18 | Ciconia

líbí

Jsem jakým jsem! Prahlad Jani a breathariánství. Výživa pránou apod., velmi dobře tohle téma znám. Kdybych chtěl někoho napodobit, tak bych argumentoval tím, že breathariánství je podvod, nejsou důkazy, že se lze vyživovat světlem. Anebo bych se zeptal, znáš osobně někoho takového. Takto se po celou dobu chováš k Asterismu. Nicméně teď, máš dotazy na které mohu odpovědět, protože se týkají přesně tohoto tématu. Konečně.

Předpokládám, ba přímo k tomu nabádám, aby se asterismus vyvíjel a proměňoval, což vede k dokonalosti. Vyšší úrovně nemůžeš dosáhnout hned, k tomu potřebujeme systém, který nám to umožní. Dnes to není možné, i když vím, že nebudeš souhlasit. Proč posílat do vesmíru lidi, kteří jsou již na vyšší úrovni? Možná tam někdo z nich poletí, i když to nemohu potvrdit ani vyvrátit. Každopádně tito lidé mohou být zde užitečnější víc, než ve vesmíru. Další otázkou zůstává, jestli se lze světelnou stravou vyživovat ve vesmíru. To nikdo neví. Koneckonců si nedokážu představit, jak budou lidé reagovat na Asterismus, který bude založen na světelné stravě. Takže prozatím, nemohu světelnou stravu přidat do kodexu. Díky za nápad!

Jinak, kodex je kodex. Díky němu si člověk přesně udělá představu, o čem to celé je. Nesouhlasím, kolonizace vesmíru, neboli osidlování vesmíru, je oprávněně na prvním místě, protože nás již brzy čeká doba, kdy se Slunce začne měnit na rudého obra, a vinou toho nebude život na Zemi již možný. Budeme se muset přesídlit, třeba na Mars.

Tábory? Raději jsem použil slovo střediska, ale tím jsou myšleny střediska - kempy pro astronauty. V těchto výcvikových střediscích lidé nejlépe porozumí, o čem je Asterismus.

Edwarda Tellera neznám, respektive nic jsem od něj nečetl. Každopádně se nezajímám o lidi, kteří se podílejí na vývoji zbraní, v tomto případě je to otec vodíkové bomby. Dobře víš, že z principu zbraně odsuzuji! V žádných kruzích se nepohybuji, jsem svobodný člověk, duchem i myslí.

Ještě jedno příteli, dobré slovo nepodněcuje násilí, tomu je snad naopak!? V těchto Tvých slovech bohužel cítím tento citát: „Běda těm, kdo říkají zlu dobro a dobru zlo, kdo vydávají tmu za světlo a světlo za tmu, kdo vydávají hořké za sladké a sladké za hořké!“

28.08.2022 00:05:23 | Ciconia

líbí

Stále cítím to protiřečení, měl by jsi si doplnit ty znalosti a nezavrhovat to, co neznáš .) Brown, Teller a jiní vynalezli technologie na kterých stojí ten tvůj systém, jak by se dostali do vesmíru nebýt raket V1 a V2, které zabíjeli lidi? Stále fungují na stejném principu, které navíc zdokonalili Rusové? Musíš jít příkladem ještě před tím, než začneš hlásat! Kázat vodu a pít víno dělají slaboši, po bitvě je každý generál. Takže dokud nezačneš u sebe, nemůžeš to chtít po jiných!

Stále na rozdíl od Newtonovské gravitace a jiných teoriích je dokázaná prána .) ale věř si čemu chceš. Opakuji, že technologie a teoretická věda potřebná k tomuto způsobu života nemůže fungovat! Než se údajně stane něco s naším Sluncem(nebude to zase až tak brzo, co píšeš), tak to tu bude dalších 10 civilizací a dalších tisíce ismů úplně k ničemu .)

Já jsem pochopil ten krásný "Asterismus", ale jsem trošku dále v tomto chápání a shledávám ho stejně jako socialismus absolutně nefunkčním. Pokud není v ismu základním principem člověk jako takový, ale hlouposti daleko ho přesahující a nehmotné, nikdy to neuspěje. Musíš se držet na Zemi, nohama na zemi, řeš problémy jedince, pak skupin a celého systému nakonec. Proč plýtvat zdroji na nesmyslné myšlenky, když miliardy lidí trpí. Prostě bys měl pochopit ještě spousty věcí. Za ty prostředky, co ti blázni mrhají na tomto a jiných věcech by mohl být na Zemi ráj pro všechny, ale není. Nad tímto se zamysli prosím .) a pak fantazírujte nad Vesmírem, Universem, Bohem, Ismem apod.

Oháníš se Kabalou, mystikou, hermetikou, ale významy jsou asi jiné(než je chápeš). Už jsem na to upozornil, že běžný výklad, je stejně jako bible a jiných textů zcela jiný a překroucený, aby lidé neznali pravdu .( Mysli, analyzuj, zkoumej, dělej pokusy, vyvracej ty teorie o všem možném a pak, až dojdeš k poznání, shrň to, v kolika věcech jsi se spletl, to je forma učení.

Nebo vymysli něco, po čem nebudou mít ženy ztvrdlé ruce po práci .) https://www.youtube.com/watch?v=W-GfjYleff4

28.08.2022 09:40:32 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel