Souhlasím, protože jakékoliv omezování možností (třeba způsobů jak platit) znamená omezování svobody. Kvůli pár zločincům či teroristům, co hotovost jako anonymní používají k nekalým účelům, nezrušíme hotovost pro všechny lidi. (Když někoho zapíchne žárlivá žena doma kuchyňským nožem, zakážeme používání ostrých nástrojů všem ženám a navěky? Absurdní?) A když vyhraje jedna možnost, jak platit, jistě někdo "mocichtivý" přijde na tisíc způsobů, jak "monopolizaci" zneužít vůči lidem. Takhle začíná totalita, byrokracie a buzerace, ne svoboda.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/kanada-konvoj-protesty-nouzovy-zakon-justin-trudeau.A220215_091101_zahranicni_kha
Ale totalitní záměry už se ukazují i v Česku třeba v tom, jak se stát snaží roky zničit Českou poštu, která platit hotovostí stále umožnuje. Další vyhozený ředitel a nový "krizový manažer", který jí "má zachránit"(haha:-) a povinné zavedení datových schránek pro podnikatele atd. a brzy i pro všechny občany. Neboli snaha vlády o digitalizaci bude znamenat nepotřebnost úředních poštovních služeb(ze zákona dnes daných) a tím i přivedení Pošty k následnému zrušení.
20.03.2023 15:28:10 | Lighter
Raději bych tam viděl proč ještě jsou vůbec peníze. Je asi jedno jakým způsobem se platí, důležité je to, co se z těch informací dá vyčíst a kdo to zneužívá. Je zde použito plno věcí, co s tématem nesouvisí jako to, že je země kulatá a že Čína je na východě, proč to tam vůbec je? .) Dnes jsem měl k snídani chleba s marmeládou, tak proto je rubl slabší? .)
18.03.2023 10:03:55 | Constantine
Liberál, nebo libertarián?
No, každopádně anonym, osočující jen tak, jak mu zrovna klesla hladinka v krvi, celou skupinu z komunistického myšlení.
17.03.2023 21:21:07 | MonoGame