Anotace: Předem se omlouvam za zařazení, úvaha to přímo není a já nevěděla, kam jinam to dát. Jinak je to spíš takové zamyšlení o tom, jak se člověk chová k přírodě.
Protože soucit se zvířaty je nerozlučně spjatý s dobrotou charakteru, lze věrohodně říci, že ten, kdo je ukrutný ke zvířatům, nemůže být dobrý člověk.
Arthur Schopenhauer
10.03.2009 13:14:00 | Screaming_Symphony
Začalo to zajímavě. Pak to přešlo v úvahu ochránkyně zvířat a přírody. A to je škoda! Těšil jsem se, jak to těm lidem nandáš, jaké jsou svině. A ono nic:-) Znečišťování přírody a zabíjení nebo mučení zvířat je až druhotným efektem. Veškeré zlo pochází z lidského srdce. Je to hněv, nenávist, lež, co člověka vede k takovým věcem. Nejprve odstraňme toto ze svého srdce a pak přestaneme špinit přírodu a zabíjet zvířata. Oddejme se lásce ke všem, k lidem, k přírodě i k Bohu a pak budeme opravdu lepší. Pokud se chceš podívat, jak trpí nejen zvířata, ale především lidé. jdi na www.csi-cr.cz Tam teprve uvidíš, co lidé dělají a proti čemu je třeba bojovat.
S požehnáním
18.05.2007 14:03:00 | Hippy
Mám psici Pegginu. Je z útulku a už je s námi 7 let. Byla nyní dvakrát velmi vážně nemocná, ale doufám, že vydrží ještě alespoň dva roky...
17.05.2007 19:55:00 | Juhunka