Anotace: Zarazilo mě, co všechno je vidět na maloměstských ulicích a dala jsem do toho i kousek ze sebe - třeba se v tom někdo taky najde.
Máš pravdu, tohle je už hrozně vohraný téma !
ale i tak ses ho nezhostila vůbec špatně ! ;)
14.09.2007 21:38:00 | anti-HERO
bravo!:o) tohle se děje pořád a bude dít stále, naštěstí jsou tu lidé, kteří jsou z mého pohledu ,,normální". Za to ti patří velký dík
02.07.2007 13:51:00 | její alter ego
Staršně pěkná úvaha! Ačkoliv patřím do tý skupiny 16letých:) ale mám stejný názor..Moc krásně napsané
20.06.2007 16:07:00 | Wohnoutice
Moc hezká úvaha. Ono nejhorší je, že ty holky šu*aj jen proto aby se vytáhly nebo si něco dokazovaly a léčily svoje mindráky, o žádný lásce tu nemůže být řeč..
13.06.2007 16:02:00 | Cerna_tajemna
Teď trochu z jiného soudku.., vzhledem k tomu, že jsem na střední závodně sportovala, neměla jsem vlastně svůj život.., jen z doslechu..., pořád tréninky, zápasy, tréninky, zápasy.. a tak se to střídalo... Pak přišla jedna slečna s týmu s tím, že už není panna a že je to prostě super.. V tu ránu všechny holky do jedné.., tedy bohužel i já, jsme toužily být jako ona.., bylo jí 15... Toužila jsem mít nějakého "playboye", kterého mi budou všechny holky v okolí závidět a sama postoupit na tu svatou příčku dospělosti.., teď se tluču hlavou do zdi, jak jsem mohla být tak hloupá.. Naštěstí mě nikdo z mých idolů "nechtěl" :-) Svého současného přítele jsem potkala před více než rokem.., uměl mě rozesmát, byl milý, něžný a takový zůstal.., s ním to bylo poprvé a téměř nepopsatelné... Tohle prostě žádné 16ti leté holce nikdo nevysvětlí.., láska je úplně o něčem jiném... Skvělá úvaha...
05.06.2007 20:31:00 | Lorellin
..Už jsem si myslela že žiju na jiný planetě!! za měsíc mi bude dvacet, s nikým jsem ještě nespala a teď jsem skutečně ráda že to tak je a bylo protože teprve teď jsem potkala někoho který o To stojí máme společný názor a je na mě moc pyšnej právě kvůli tomu, že jsem ještě s nikým nic neměla..zažívám s ním ráj na zemi přestože sme spolu ještě nezažili "vše" každopádně s tímhle dílken, nazorem, postojem k této "problematice" plně plně souhlasím a držím palce abys názor neměnila
05.06.2007 13:54:00 | pohodářka
Když se tak každý den dívám kolem sebe a poslouchám lidi kolem sebe, tak už jsem ani nedoufala, že natrefím na někoho s takovýmhle názorem:)Nemůžu jinak než souhlasit, vždyť kam se ten svět, proboha, řítí? Spoustu 16iletých holek kolem mě má skoro "mindrák" z toho, že s nikým nespaly a mně je skoro 18 a neřeším to. Proč dělat něco, co ani ve skutečnosti nechceme? Je to blbost. Možná, že jdu až do extrému, ale nesouhlasím ani s tím, když si dva lidi "ulítnou". A i když jde třeba "jen" o líbání, proč se, sakra, líbat s někým, ke komu nic necítím, snad ne jen proto, že se nudím nebo proto, že je to školní playboy?
Asi nepatřím do téhle doby, pro mě je láska posvátná, ale většina lidí kolem mě ji bere jen jako něco, o čem se jenom povídá a co neexistuje, co jsou jen bláboly starých pannen a babiček. Škoda, ale o život se tím ochuzují oni, ne já. Jednou na to možná přijdou, snad to bude brzy. Láska dělá naše životy krásnějšími, tak proč jí takhle degenerovat?...
30.05.2007 13:50:00 | xavian
Tahle úvaha se mi líbí. Já si myslím, že je správné moralizovat, poukazovat na chyby ve společnosti a dávat rady, jak je napravovat. To je OK. Tvoje úvaha je dobrá a držím ti palce, abys nadále zůstala taková, jaká jsi. Abys nepadla za oběť všem těm nagelovaným "lovcům skalpelů", ale opravdu si počkala na toho pravého. Někdo řekne, že je to jen sex. Není to jen sex. Jedná se o propojení srdce, lásky, jednoty s druhým člověkem a až na konci je sex jako dovršení všeho. Takže jsem rád, že to tak cítíš a apeluji tímto na všechny slečny, aby se nenechaly zviklat blbými kecy svých kamarádek a počkaly si na toho pravého. Vyplatí se to.
S požehnáním
27.05.2007 10:27:00 | Hippy