Prázdný a bez chutě.

Prázdný a bez chutě.

Anotace: Co je to vlastně sex?

Co je to vlastně sex?
Jak píše odborná encyklopedie - úkon vložení ztopořeného penisu muže do vaginy ženy pro reprodukci a též pro sexuální radost.
Odborná literatura pro to má jasný výraz, ale duše? Co je to sexuální radost - orgasmus?
Lidé jsou stvořeni k tomu, aby se radovali. Cílem snad každého jedince na této zemi je být šťastný. Nemuset se o nic starat, být svobodný od všech svých starostí. Jenomže je těžké najít na této znetovřené planetě kousek radosti. Ale přece existuje. Je to právě to místo, kde se plodí hřích. Místo, kde se sektají dva odlišní lidé a svým tělem si navozují pocit lásky. Ať už je to postel, auto, palouček v lese, stůl v pracovně, záchodky v obchodě, - všude tady se koná ono smilstvo, kvůli kterému se snadno cítíme šťastní. Je to ale pomíjivé štěstí. Štěstí, které se rychle dostaví, ale ještě rychleji vyprchá. Štěstí, které člověk pocítí jen na těle.
Někteří sex nazývají fyzický akt lásky. Já zcela nesouhlasím s tímto názvem. Láska je dar, který nám byl dán, abychom mohli dosáhnout absolutní radosti. Láska je jako hluboké moře. Každý může plavat na hladině a užívat si vodních her, jezdit na skutru, přeplavávat kanály, plout do nejrůznějších míst. Slouží k přeplavě velkých lodí, trajektů, parníků. Ale málokdo je pozván i hlouběji, do tajmných zákoutí. Tam, kde je všechno neprozkoumané. Tam, kde neplatí všechny nám známé zákony. Tam, kde slovo obyčejné neexistuje. To je láska. Kam ale přirovnat sex? Kdyby to byl fyzický akt lásky, jak se mnozí domnívají, byl by jako delfín. Krásný tvor, veselý a hravý, který proplouvá celým tím celkem. Musí být na hladině, ale může být i na dně. Jenomže dnešní doba toho delfína chytla, zavřený v bazéně, lapený v sítích musí předvádět nejrůznější cviky pro publikum. Lidé si lásku vzali a ochočili. Vnutili ji jistá pravidla. Zamysleme se tedy nad tím, zda-li chceme opravdu toho delfína, který udělá přesně toy co chceme a nebo široké a prostorné moře, plné záhad a tajemství.
Je těžké oddát se citům, o kterých moc nevíme. Citům, které ovládají naše činy. Citům pro nás záhadných. Mnohem snažší je podlehnout sexu podle našich pravidel, sexu s hranicemi, sexu s omezenou fantazii, chvilkové radosti a postupné závislosti.
Už rozumím, proč jsou lidé tak snadno závislý "aktu lásky". Je to jednoduché. Vždyť každá droga, alkohol, mariuhana, - všechno to nám pomáhá uniknout od reality a být chvilku šťastní. Mezi ně patří i sex, orgasmus, na kterém vzniká jak duševní tak i fyzická závislost.
Podle mého názoru by se sexu nemělo říkat fyzický akt lásky, ale chvilkový pocit štěstí. Prázdný a bez chutě.
Autor klajusenka, 11.07.2009
Přečteno 1060x
Tipy 11
Poslední tipující: Desir-ka, PIPSQUEAK, Wor, Isquieasuus, al-pacino, Karlička, Zerkalo, Xindy, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Některé části - dokonalé. Ale proč delfín? V moři je spousty živočichů, tak proč zrovna delfín? Nicméně, je to věc názoru. Někdo třeba si umí prožít sex s chutí a ... Plný.

28.04.2010 11:16:00 | Nine Saturdays Alusia

prostě ho miluju a je nám krásně... proč se nemilovat a nevzlétnout výš... pořád se usmívá, když píšu mu básně... proč nehledat v útržích noci si skrýš... vždyť je to krásné... :)

12.04.2010 19:04:00 | Muchula

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí