Anotace: věci se mění a my s nimi...
Ahoj,
před čtyřmi lety jsem ti tento text okomentovala jako Karlička a dnes jsem tu jako LosCarlitos.
Každopádně.. dnes mám pocit, že se ztotožňuji s tím, co jsi psala. Člověk se zkrátka v průběhu života vyvíjí a jeho názory s ním. Životní zkušenosti přichází neustále a je na každém z nás, co si z nich vezme.
Nicméně - teď prožívám tu fázi, kdy jde o fyzický vztah. Ale našlapuju opatrně, protože bych nerada spadla do něčeho, o co ten druhý nestojí.
20.04.2013 23:13:48 | LosCarlitos
:) těší mě taková reakce po tak dlouhé době, je super vidět ten překvapivý vývoj. Ale neboj se nic, ono těch fází bude asi ještě víc.. Příběh, o kterém sem psala, už se mi v paměti skoro vytrácí. je to přeci jen 8 let a přišel krásný vážnější vztah, který po pár letech vystřídal jiný, snad ještě lepší.. Jestli to takhle půjde dál, mám se určitě na co těšit :) Ale ikdyž stále ještě patřím do generace 20-30, už teď se sex v žebříčku životních hodnot hluboce propadá...
05.03.2014 13:31:02 | Cleo_.patra
Neříkám, že s tebou souhlasím, ale bylo to zajímavé čtení.
Láska je zvláštní a může vzniknout všelijak.
03.04.2010 13:20:00 | PPetrushka
Stalo se tobě. Četlo se to hezky!
Avšak já.. u mě pořád platí, že vrcholem lásky s mou drahou polovičkou byl sex! Můj první...
Možná, že to s tím taky nějak souvisí.. ta první sexuální zkušenost - myslím s tím, jak to člověk pak bere.
Ale pěkný, vážně!
18.02.2009 11:50:00 | Karlička
Stalo se mi přesně to samé. Skrze sex jsem začala milovat. zní to strašně, ale je to tak. Život je plný paradoxů.
11.01.2009 14:36:00 | PoeziGirl
Paráda!! Lidi začínají opouštět stereotypy a přitom nedělají nic, co by bylo proti jejich vůli. To je super... Ta úvaha se mi opravdu líbí. Ale ještě kdyby to bylo bez toho alkoholu. Na něj se totiž nakonec vše svede, chybí-li argumenty:)
13.03.2007 14:52:00 | Metcheque