O SEXU NA POČÁTKU 20. STOLETÍ

O SEXU NA POČÁTKU 20. STOLETÍ

Anotace: Krátké podotknutí k "Sexuální revoluci"

V pojednání o sexuální revoluci jsem dost nezdůraznil, že ta šedesátá léta přinesla nejen volnost a větší svobodu v sexu, ale byla i počátkem, bohužel, zatím ještě nedokončené éry zrovnoprávňování žen s muži. Stále ještě stejná práce žen, není honorována jako stejná práce vykonávaná muži.
V TV pořadu „Hledání ztraceného času“ byly uvedeny sokolské slety na počátku 20. století. Tam cvičební úbor žen silně připomínal běžné oblečení Muslimek, s tím rozdílem, že obličej nebyl zahalený. To mi připomnělo i postavení tehdejších žen a dobový názor na sex, na němž se nejvyšší měrou podílela „bezpohlavní“ církev, i když s častým výskytem homosexuálů a pedofilů.
Cituji: -Nikdy nedovolte muži, aby se před vámi obnažoval a vy před ním taktéž. Je nepřípustné dotýkati se mužského slizkého a odporného údu rukou, prsty či ústy!
- Při svatební noci nastavte své tělo muži tak, aby jste na něj neviděla. Mužské tělo je hrubé a pohled na něj ve vás zůstane. Po celý život bude trpiti nespavostí a navály hrůzy.
-Dívkám mající hříšnou touhu porovnávati svá těla s přítelkyní, je vzkázati, že takové chování je nepřípustné a děva může být vyloučena ze školní docházky, kostela i Sletu sokolů.
Autor RU 82, 13.05.2012
Přečteno 1558x
Tipy 4
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Linzerka, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

ST za zajímavost, jinak bych jen tipoval. Stejně nechápu proč to ta církev lidem zakazovala, jestli lidé posedlí sexem už tolik nevěří v boha. Nebo je to snaha ovládat všechny aspekty života. Tak trochu ta otázka navazuje na úvahu, ale spíš z pohledu církve a náboženství. Na sex jste tu odborník vy. :-)

Ale jedna věc je, co církev doporučovala a druhá, jak se lidé chovali..

13.05.2012 13:00:29 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel