Anotace: ...moudra zkušených lidí i závěr jednoho průzkumu
Martine, ty ses tu rozjel, co jsem pryč... :)
12.07.2017 22:35:16 | Philogyny1
Rozjel jsem se?
Kdepak, pro nedostatek vlastnich uvah jsem jen shrnul cenna moudra jinych zkusenych lidi.
A prave jejich zkusenosti ukazuji jak je zivot rozmanity, muze byt krasny i obohacujici, kdyz pomineme zakony, prudernost, predpisy civilizovane spolecnosti.
Lide jsou zivocichove do znacne miry, ale ne zcela.
Stasten ten, kdo ma chut a udela to co uzna za vhodne, bez zabran, bez vycitek svedomi.... Ach,,,
13.07.2017 05:58:58 | kudlankaW
...lidová moudrost se musí ocenit...;-)
12.07.2017 22:26:31 | bogen
V kazdem pripade.
Jak mi v detstvi rikaval jeden bystry starsi muz:
Co jsou zkusenosti?
To jsou jen chyby, kterych jsme se v zivote dopustili...
A jiny mi rikal:
clovek v zaveru zivota lituje toho, co neudelal, nevykonal.
13.07.2017 06:03:02 | kudlankaW
ono v podstatě dost záleží na výběru... :-)
12.07.2017 21:27:08 | zelená víla
Výběru muže? Vždyt v minulosti se lidi poznavali intimne az po svatbe, takze az posleze dochazelo k rozcarovani nebo zjisteni, ze si nevyhovuji
12.07.2017 21:56:48 | kudlankaW
ano ve výběru partnera... to funguje i dnes... tak jasně, že k tomu může dojít k rozčarování, ale ono je také o tom, že vše chce čas se poznávat i v té intimní hladině, nic není hned... :-)
12.07.2017 22:01:16 | zelená víla
Řekla bych, že je náročné skákat z jednoho pole do druhého. Ale nejsem oráč,tak nevím.
12.07.2017 21:13:23 | adaj
Ale ten stařeček to myslil i z pohledu ženy, že se o její lůno stará za života více mužů nežli jen jeden...Více i současně, jen to kdysi tajili před sebou
12.07.2017 21:54:01 | kudlankaW
Moc hezky napsané Martine. Škoda, že jsi nepoužil i nějakou svou zkušenost. Dost by mě zajímalo, jak ty to vidíš. Každé napsané moudro má svou pravdu. Doba se určitě zrychlila, takže dřív ženám i mužům stačilo dobré jídlo a vyprázdnit pytel...i když co se dělo ve vznešených síních???kde nebyl člověk opotřebovaný denní robotou...asi zase jiné taškařice...proto mohla vzniknout učebnice sexu...Jde o to, zda člověk musí jen dřít, a pak na vášeň nemá čas nebo zda může považovat spojení muže a ženy (určitou neřest) za něco tak geniálního a neskutečného, že se tomu nic ve světě nevyrovná...Prosím jen mě zase někde neparafrázuj. Já opravdu jen hledám odpovědi na mé otázky...
02.11.2017 12:36:33 | Šípková Růženka