Nenávist je strašná věc.

Nenávist je strašná věc.

Anotace: Anotace není, snad jen to, ať se nerozpoutá jaderné peklo!

Víte co je v dnešní době nejhorší? Nejhorší je, že Putina tahle krutá a nesmyslná válka na Ukrajině hodně baví.Jeho cílem, a to si myslím již hodně dlouho je, aby z celé Ukrajiny udělal tak zvanou spálenou zemi.
Jistě se těší, jak se Ukrajinci rozprchnou po celé Evropě, a i jinam a tím bude s celím národem konec.
Obávám se, že se toto ponuré"vještění"časem stane velmi smutnou realitou.
Jeho nenávist k Ukrajincům je veliká a dlouhodobá.Ta ho ostatně posiluje, aby se tento smutný scénář o Ukrajině naplnil:-(

Pokud však Ukrajinci dostanou rakety dlouhého doletu a jejich použití bude posvěceno Amerikou, pak se můžeme opravdu dočkat atomové války.
Ostatně si myslím, že Putin uvažuje takto - když vy Američané jste použili atomovou zbraň a to hned dvakrát, nevidím důvod proč bychom ji také nemohli použít.

Ať už se stane do budoucna cokoli, Hlavně ať se nerozpoutá atomová válka!
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 30.09.2024
Přečteno 76x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

last for this session:
veVzduchu lidsky to chápu, jaderná anihilace, to je takové naše srdeční téma, a rozjíždí se tak každé dva roky prakticky od začátku, co toho co jsme na literu. A u mě se téma objevuje zhruba od roku 1999, kdy jsem si přečetl Metody řešení konfliktu v jaderném věku od Bertranda Russella. (úvaha je asi tak z 50. let). :-)))
(chápete, jak je to na palici všechno...)

01.10.2024 10:16:03 | ewon

líbí

https://www.youtube.com/watch?v=6B1eyEJcrPo

já mám vždycky tendenci něco napsat, ale pak zjistím, že to nejde.

01.10.2024 10:11:27 | ewon

líbí

Píseň negativně veselá.Co se stane, to se stane, jsem smířen se vším.

02.10.2024 14:17:03 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

Rád bych se pletl, ostatně to zase ukáže čas.

02.10.2024 14:09:49 | Jeněcovevzduchukrásného

1líbí

Já si myslím, že se pleteš prakticky ve všem co jsi napsal:-)

30.09.2024 20:35:36 | Ž.l.u.ť.á.k.

líbí

Rád bych se pletl, ostatně to zase ukáže čas.

02.10.2024 14:10:39 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

a přesně proto mám někdy tendenci reagovat. :-)
A v rámci rozpoutání flamewar: jak to tedy je?

01.10.2024 10:12:27 | ewon

líbí

Až dorazím domů, tak se k tomu pokusím vyjádřit. Ve zkratce: mám naprosto opačný názor než 'Jeněcokrásnéhovevzduchu'. Až na to, že snad nedojde k použití atomovky, samozřejmě.
Autorův nickname zní u tohohle tématu trošku nepatřičně, ale to není jeho vina:-)

01.10.2024 18:39:28 | Ž.l.u.ť.á.k.

líbí

Předpovídal jsem, a to tři měsíce od toho kdy se tak stalo, že v Americe budou hořet mrakodrapy.No, a pak, kdy se to stalo, nijak mě to nepřekvapilo, byl jsem na to tak nějak připraven.Tehdy jsem si jenom myslel, Hlavně, že nezačala jaderná válka.

02.10.2024 14:29:37 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

myslím, že o nějakou Ukrajinu, natož Ukrajince, vůbec nejde. Nesmíš tolik věřit všemu, co ti nakukaj v ČT ;)

30.09.2024 19:08:46 | zase já

líbí

Tahle moje zlá vize není z tv ani od někoho jiného.Vážně si myslím, že dokud Putin bude u moci(a vidím to nadlouho), tak se tato má vize naplní:-((

02.10.2024 14:21:21 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí