Living is easy

Living is easy

Anotace: with eyes closed...

Chtěla bych se umět vrhnout do neznáma a nedívat se na to, co nechávám za sebou a kolik klacků si pod nohy zároveň házím. Chtěla bych umět zavřít oči a jít, kudy jsem ještě nešla. Zbaběle otvírám oči dokořán a sluníčko mi vhání slzy do očí.
Kam tím mířím? Vrhám se do neznáma... Ale je to složitější, když se mi oči rozšiřují hrůzou a já mám strach je jen na chviličku zavřít. Bojím se je zavřít a bojím se podívat životu do očí. A přitom mě jeho ruka zve k tanci a já se jen bojím, že mi bude šlapat na špičky... Hej Mistře, roztanči svou Markétku a urči takt. Nalij vína, po kterém snad i mě ztěžknou víčka. Nech blázny svým pokojům a ty... Se vrhni oknem do neznáma. Nikdy sám.

Já budu čekat v koutě sálu hledat jiné tanečníky. Snad jednou přijde nějaký, co mi bude dost dobrý. I kdyby mi měl... Šlapat na špičky.
Autor Melitelee, 29.05.2007
Přečteno 416x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Moc pěkná!

Neboj se, děvče! Všechno bude dobré!

Není třeba se do neznáma bezhlavě vrhat, lepší je našlapovat mírným krokem a soustředit se na každý pohyb.. Protože každý ten pohyb vpřed má svůj daný čas a své místo a je nekonečná škoda něco zbytečně přeskočit!! :-)

Neboj se mít oči dokořán, alespoň ti nic neunikne!
Život zve k tanci, tak tanči.. jak se má, jak se dá..
a ten vyhovující tanečník se jednou objeví..

:-)

Vítej zpátky!
:-)

30.05.2007 08:42:00 | La Suneteto

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí