Anotace: Možná to byl sen nebo jak se říká haluška.Prožito den před pohřbem mé družky.
Smrt tvojí družky je jistě bolestná zkušenost,ale zároven´úžasná příležitost, vydat se na cestu k poznání toho,co smrt vlastně je,věřit něčemu-čemukoliv je sice utěšující, ale nikam tě to nedovede,strach a bolest jen přelepíš dalším problémem,víra ti na nic neodpoví,jen tě utěšuje že snad někdy něco..Jen přímé porozumění a pochopení tě zbaví strachu a bolesti,protože jen nevědomost způsobuje utrpení..ale je na tobě co si uděláš ze svým životem..
15.11.2007 09:22:00 | Weylin
Ztráta milované osoby je hrozná,jednou se s podobnou ztrátou setkají všichni i já.Něco na tom bude že duše nemůže umřít,já tomu tedy věřím.
Je mi líto co se stalo,je to nevyhnutelný osud všech lidí,bohužel...
07.08.2007 02:18:00 | mobo
Mezi nebem a zemí je spousta zatím nezmapovaných oblastí... Toto tam jistě patří...
Jako věřící Ti chci jen říct, že si myslím, že to není oblast, kde bychom dokázali díky logice a myšlení najít zákonitosti... a tak to ovládnout... Snadno se pak stává že z výletu do neznáma se stává boj o život...
A vyjadřuji Ti upřímnou soustrast. Ztráta milované bytosti, s tím se těžko vyrovnává...
18.06.2007 13:29:00 | Daniel S.