Život-sen
Anotace: Úvaha o životě, aneb jak to vidím já
Jednou jsem přemýšlel, jak by to mohlo být se životem, a napadlo mě: není život jenom jeden velký sen ?
Každý si určitě pamatujete aspoň jeden sen, který se vám zdál; víte, že se lidem zdají různé sny - se špatným koncem, sen o lásce, o sobě a svém osudu, o druhých, o lidech, které vůbec neznáte, ale přesto se vám o tom zdá.
A nemůže být život jeden takový sen ?
Než jsme se narodili, žili jsme „život“, byl to normální den – no, asi se nedá říct normální, ale byl to den. A večer, unavení svým životem, jsme si šli odpočinout, spát. Zaspali jsme. Začal se nám zdát sen; sen, jemuž dáváme jméno život - život na zemi. Žijeme ho (sníme ho), a tak v našem životě nastávají různé situace – bolesti, strasti, radosti. Je faktem, že v životě nás ještě nepotkalo všechno, čeká na nás spousta nástrah. Je to příběh - sen, který žijeme. Až přijdem na konec příběhu (pohádky, hororu), kde nás čeká SMRT, které se celý svět tak strašně bojí. A my se probudíme z našeho snu - života a nastane nový den.
Ti co věří na reinkarnaci možná zažívají den a noc (sen - život)"každý den"
A proto - NEBOJTE SE SMRTI, CO KDYŽ JE TO NEJVĚTŠÍ VYSVOBOZENÍ?
Přečteno 634x
Tipy 1
Poslední tipující: Emily Winnacott
Komentáře (3)
Komentujících (3)