Anotace: * Ale zas na druhou stranu -lepší pozdě, než nikdy... pokud to jde! Nechci nikomu mluvit do svědomí atd... nechci nic!:o) Názor si udělejte sami, za hodnocení děkuju a na komenty se těším... zdravím!:o)
Kolik ti je? Mě je 361 a pořád se učím životu, ale ty mi fest šlapeš na paty. :-)
24.04.2008 19:03:00 | kouzelníček
To vapiti:
Zdravím tě,
Teď tu tak akorát přemýšlím, co si představit pod pojmem vražedně!:-D Doufám, že to s tebou třeba neseklo. Jn..asi nejspíš úvaha, ale já jsem si oblíbila povídky a nějak to netřídím..pšt!:-D Jinak odpověď na dostavení kritiky i díků máš u odpovědi k Bíšovi!
I tobě hezký den!
25.07.2007 17:24:00 | Barunka=o)
To Bíša: Dík za koment, já...prostě jsem to musela napsat. MUSELA !:o) Třeba to počítat přestanu, ale v tu chvíli mi to přišlo...prostě přišlo...Zdravím tě a děkuju, že čteš úplně všechno!:-D
25.07.2007 17:20:00 | Barunka=o)
To derrry: Protože...? Teď se mi ty tečky vůbec nelíbí! :-D Jo, určitě...až to nějak setřeseš, tak napiš...těším se!:o)
25.07.2007 17:19:00 | Barunka=o)
hmmm ... píšeš vražedně ... tohle bych dal spíše mezi úvahy než povídky, ale na tom asi nesejde ... jak se zamýšlíš nad tím, že jednou nám to "někdo" spočítá ... já bezmezně věřím, že každému se v životě dostane toho co si zaslouží a že každý zlý skutek bude potrestán ... nevím proč, ale jsem o tom přesvědčený, možná ty tresty přichzejí trochu pozdě, ale přijdou... a odměny, ty chodí možná ještě později, ale také se dostaví ... :-)
hezký den ...
24.07.2007 23:17:00 | vapiti
Až se to ve mě trochu utřese, tak ti napíšu pořádnej koment, zatím z toho mám v hlavě jenom zmatek, protože....(Ha ha tečky :-D něco na nich bude)
24.07.2007 22:06:00 | derrry