Kdybych něco zadal, jen bych opakoval Hippyho ^^
BTW to že nás pak víc drtí realita je nicméně pravda, krutá pravda... stejně pořád dokola utíkám...
20.08.2007 20:13:00 | Sithius
Hippy, děkuju. Máš pravdu. Vím. Tak to prostě chodí. Tvoji přítelkini taky obdivuji, musí být mimořádná. Přeju vám štěstí :)
15.08.2007 00:55:00 | Thuky
Člověk ve svém životě nutně zažívá vrcholy, ale také pády. Mé přítelkyni zemřela celá rodina, mně nezemřel v celém mém životě ještě nikdo opravdu blízký. Dívám se na ni a obdivuji ji. Smrt jejich blízkých ji neuvěřitelně posílila. Dokonce ji přitáhla blíže k Bohu, což je samo o sobě pozoruhodné!
Chci jen říct, že lidi si sami vybrali, že budou lhát, podvádět, krást a podrážet jeden druhého. Sami si vybrali smrt místo života! A tak bolesti a strasti přicházejí, ale po určité době zase odcházejí. A člověk zůstává o něco silnější a odolnější. Vydrž, bolest odezní a ty budeš o něco moudřejší a silnější bež předtím.
Život má smysl právě v tom, že člověk se má snažit dosáhnout dokonalosti lásky a pravdy. Že přitom dojde na nějaké ty vnitřní a vnější boje, je jasné. Bolí to. To je taky pravda. Ale aby se člověk oprostil, aby něco vybojoval, musí prostě projít ohněm!
Držím ti pěsti, abys to zvládla a šla zas dále po dobré cestě.
S požehnáním
14.08.2007 21:38:00 | Hippy