Anotace: ...včera jsem byl darovat krev...asi to není úvaha, ale vem to čert
Krasne povidání , nad kterym se clovek musi zastavit i kdyby nechtel. Vim jak je dnes krev i kostni dren cenna a take ne kazdy je vhodnym darcem. Jiste se postestilo Tvoji zasluhou zachranit nekolik lidskych zivotu a to je moc krasne, vim a citim ze mas dobre srdce, tak takovy zustan.
Darovat krev, to je casto i druha sance pro zivot.
14.11.2008 13:20:00 | carodejka
Nevím, jestli se taková úvaha vůbec dá otipovat..Ale kdybych mohla, těch tipů bych ti dala 10000. :-) Ne, vážně, moc krásná úvaha. Já, bohužel, krev ze zdravotních důvodů darovat nemůžu, mrzí mě to a po přečtení tvého dílka ještě víc..
02.03.2008 00:17:00 | Princezna.Smutněnka
Já půjdu na začátku října... A mám nulu negativní... a v registru jsem taky. Jednou už mi dělali další srovnávcí testy, ale nakonec jsem se neshodl.
Měj se hezky
24.08.2007 06:38:00 | Daniel S.
Ano, krev je zivota ten venuj tomu koho milujes.... krasne jsi to napsal..
24.08.2007 00:13:00 | carodejka
taky bych chtěla takhle někomu pomoct... nemůžu. mám alergie atd. a to se krví přenáší =( je mi to líto.
p.s.: skupina O už se nepovažuje za univerzální, páč se někdy nemusí vůbec shodnout... ;o)
23.08.2007 23:14:00 | Ágnes
Je to krásná úvaha a ještě krásnější čin. Je skvělé že se mezi námi najdou lidé kteří dokáží být nesobečtí, dokáží se bez jakékoliv myšlenky na zisk anonimně podílet na štěstí těch ostatních. Nejsou lhostejní i přes své vlastní životní prohry nebo smutky. Je to skvělé. Tvojí úvahou jsem si něco uvědomila. Asi před třemi roky jsem kvůli zdravotním problémům potřebovala transfůzi krve - krve někoho kdo dobrovolně a s nadšením jel třeba autobusem nebo šel pěšky darovat krev. Vůbec o tom neví ale nejspíše mi zachránil život. Tenkrát mě to nenapadlo, ale teď po přečtení tvé úvahy mě napadá, že bych toho úžasnýho človíčka chtěla poznat. Podat mu ruku, poděkovat a třeba poozvat ho na paňáka. Nikdy se nedozvím kdo to byl. Nevím jestli mi předal něco ze sebe, ale teď mě to tak nějak hřeje u srdce. A protože jemu poděkovat nemůžu, děkuju tobě Petře, za všechny ty kterým jsi daroval to nejcenější co máš.
23.08.2007 19:05:00 | Lucie Teru
... splním svůj slib, zůstanu vedle Tebe v dobrém i zlém, věřím, že to zlé - zmatené tak rychleji uteče, dávej nám i dále tu šanci "... že přijde po životě ráj, kde Ti suchou deku daj, a čistý záchody to má rád .."
23.08.2007 18:53:00 | Joseline
Je to netradiční úvaha,ale má moc dobré téma!Takových dárců krve je málo.Dokážu si asi představit ty pocity,že někomu cizímu koluje v žilách moje krev...Moje krevní skupina je 0.Jsem tedy univerzální dárce.Normálně bych krev asi nedaroval,kdyby nešlo o akutní případ.Za tuhle vůli pomoci někomu,kdo pomoc potřebuje a darovat přitom i svou krev,si lidí jako jsi ty,moc vážím!Můžeš být na sebe hrdý,Petře! ;-) Zachránil si něčí život...
23.08.2007 17:25:00 | Chancer