Anotace: co je to deprese, jaké pocity u toho jsou a proč?
Jinak strašně moc bych chtěla poděkovat autorce článku... Pomohlas mi zase si uvědomit jak jsem vlastně šťastná. To je strašně moc... vážně strašně moc... Víc než si mnozí dokáží představit... Děkuju
22.10.2007 20:59:00 | TerA
Já se kdysi utápěla v depresích... všechno bylo takové šedivé, nic mně nebavilo... nic nemělo cenu... nikomu jsem se nelíbila, byla jsem bezcená. Tedy myslela jsem si to... Pak jsem si řekla, že takhle se nedá žít... takhle se člověk bál hlasitěji nadechnout... aby neměl trapas a tak... Rozhodla jsem se, že takový život nemám za potřebí a začala makat na svém pochroumaném sebevědomí.. možná je to vidět i z mých literárních dílek... Naučila jsem se vztát... vztyčit hlavu a být hrdá... stálo mně to asi dva roky šílené dřiny... ALe jsem na to hrdá... Už se nebojím říct co si myslím, nebojím se být sama sebou, nebojím se podívat nádhernýmu klukovi do očí... pro někoho by to možná byla blbost... ale pro mně je to jeden z životních úspěchů... Jo můžu říct miluju život a vše co přináší... Už vím že nikdy nějak nebylo aby nějak nebylo.. Už vím, že mám svou cenu... Už jsem šťastná ... Omlouvám se za tohleto vylívání se... ale ten článek na mně zapůsobil tak, že jsem chtěla všem říco že, člověk se může změnit a být docela obyčejně šťastný... vlastně neobyčejně.
22.10.2007 20:50:00 | TerA