Anotace: Bořím mosty a hrozně me to baví.. ale nesmí být zničeny nenávratně :-))
Taky to znám, existuje spousta důvodů, proč svá díla lidé mažou...
Může to být proto, že litují toho, co napsali;
nebo toho napsali už tolik, že se jim to přestává líbit a chtějí začít znovu, dělají čistku
Nebo se bojí ostatních...jak jsi řekla: "Docela mne děsila představa, že tam přijde kdokoliv z mé třídy a přečte si trapné výlevy své spolužačky."
Bojí se toho, že se ztrapní nebo že si kvůli tomu co napsal, udělá špatnou pověst.
Vymazání písemných památek pomáhá člověku se vzpamatovat, udělá mu to pořádek v hlavě a dá prostor pro nové věci...já tomu říkám "recyklace člověka". Jako pták Fénix - když vše završí, shoří a z popela povstane nový...
Měj se fajn!
26.12.2007 11:48:00 | Chancer
Nevím, co dodat k předešlému komentu, je v něm vše...
Soustřeď se na přijímací zkoušky a piš dál...
25.12.2007 20:40:00 | Bíša
Ahoj:-) Úplně tě chápu, taky jsem měl mnohokrát stejné myšlenky a mazal za sebou cestu světem. Člověka to uspokojí, že už přece není tak hrozný, jako byl... Třebas, že ti tedka uniká smysl tvých děl je tím, že se věnuješ něčemu jinému. Na svá díla je lepší zpětně vůbec nekoukat;-) Napsala jsi je, byl k tomu důvod, každý si prožije určité období života a v něm chápe věci jinak. Umění pak popisuje tvojí cestu životem.
Takže Ti přeju mnoho úspěchů v novém životě, ať se Ti podaří:-)
25.12.2007 20:17:00 | Skaja