Anotace: nevim co bych k tomu napsala..prostě sem měla depresivní náladu a tak sem psala a psala a tohle vzniklo:o)
To je dokonalý, taky o tom přemýšlím. Iluze je to správný slovo, někdy mám pocit, že někde ležím v komatu....a čekam, než se probudím a že tohle je jen, něco smyšlenýho, co vlastně neni pravda, ale probuzení stále nepřichází...
15.01.2009 12:02:00 | Leonkaaa
Náhodou máš úžasné myšlenky..Taky jsem takhle mockrát přemýšlel, ale nikdy se nikam nedostal. Člověk si nakonec prostě zvykne na to, že žije a musí to brát tak jak to je;-) Ano pomůže práce, protože u té jediné vidíš skutečné hmatatelné výsledky, které Ti dokážou, že To má smysl.
17.02.2008 10:06:00 | Skaja
Má to hloubku a sílu. Je vidět, že jsi člověk, který hodně přemýšlí a hledá. To je správné. Sám za sebe vždycky lituji lidi, kteří nic nehledají. Kteří se spokojí s tím, že to všechno tady prostě je a hotovo. Nehledají odpovědi ani smysl života a tímto už vlastně smysl života ztrácejí.
Hledej dál. Zkoumej, prověřuj, ověřuj. Jak jsi napsala, odpovědi jsou ve tvém srdci. Já jsem je tam našel. Stále více a více jsem hledal, až jsem našel Boha a v něm i všechny odpovědil. Hledej v srdci a nalezneš. Také doporučuji Bibli, v ní je mnoho odpovědí.
Ale tu poslední odpověď musíš najít v sobě, ve svém nitru:-)
S požehnáním
16.02.2008 09:07:00 | Hippy
Rád jsem si to po 01:16 přečetl.Je to zjímavě fajnový,ALE moc zdlouhavé,nepřehledné,místy soukromně zavádějící.Nebude moc lidí,kteří to dočtou a ještě méně, kteří to pochopí(tím nemyslím ty, kteří to nepochopí nikdy).Radu ti nedávám.máš čas to pochopit samosám.
16.02.2008 01:24:00 | WAYWARD