Anotace: Nejsem si jistá, jestli je to úplně úvaha. Spíš takové krátké zamyšlení nad situací dnešního moderního člověka. Vzniklo jako alternativa k úkolu do angličtiny se zadáním „What we should and shouldn’t do“. Nemusíte to ale brát moc vážně...
uz nevim jestli jsem ti psala komentar na blog... ale kazdopadne jsem se bavila :D
08.03.2008 09:27:00 | Renatka
"Čím méně toho víte, tím punkovější jste!"
Ha, v tom případě znám fůůůru pankáčů, ani vlastně nedokážu takhle z fleku jmenovat toho největšího. Je dobře, že je jich tolik, protože pak platí punk's dead, ehm pardon, punk's not dead :-D
jinak, už sem to možná někde říkala: vtipný, výstižný, ironický...nedivím se, že to tolik lidí nechápe:)
29.02.2008 14:24:00 | paranoidandroid
Děkuji za komentáře, obávám se ale, že můj přispěvek nebyl v jednom případě úplně správně pochopen. Samozřejmě, že by člověk měl být sám sebou ne nepřizbůsobovat se žádným "předpsaným" vzorcům. A právě prot, jsem tenhle článek napsala, protože mám pocit, že spousta lidí se právě těmto vzorcům snaží přizpůsobit a ztrácí svou vlastní identitu.
Jinak, s tím mlčením naprosto souhlasím!
17.02.2008 16:35:00 | Aranael
je to dobrý, ale v hodně věcech nesouhlasím! člověk má být sám sebou a ne se přizpusobovat okolí!
17.02.2008 14:52:00 | PoeziGirl
Docela se mě to líbilo. V mnoha věcech souhlasím. Zvláště mi to nadhazuje myšlenku, že my lidé v poslední době jenom tlacháme, aniž bychom vlastně cokoli řekli.
Mluvíme o globálním oteplování, ačkoli naše informace o tomto jevu jsou téměř nulové (pokud nejsme odborníci). Snažíme se hrát na punk nebo emo, ale jenom když jsme venku. Doma se normálně chováme, normálně žijeme a maminka nám uvaří a vypere. Ale venku mám na sobě dvacet řetězů a pyramidový pásek a v hubě cígo a jsem ten největší borec.
A nikdo nechce přiznat, že nemá pravdu. Každý má pravdu. Vždyť, jak se říká v jedné nejmenované soutěži: "Je to můj názor!"
Takže s tebou vcelku souhlasím a vlastně i navrhuji, abychom někdy spíše mlčeli, než nakecali spoustu blbostí, které nemají žádný význam.
16.02.2008 09:00:00 | Hippy