Proč tu jsem?

Proč tu jsem?

Anotace: Nechci tu být

Když tak zase jednou přemýšlím o tomhle životě...proč vlastně žít když tu dělam jenom problámy a všem jsem na obtíž??? Máma mi řekla: nač vyhledávat smrt, když stejne si mě jednou vyhledá sama? Jenže... řídím se tím že.. Šťasten je ten kdo zemře dřív než mu osud nadělil...
Proč mam žít když mě to tu nebaví? Jsem tu nešťastná!!! Tak mě sakra puste ven z toho zamotanýho kola! Chci pryyyyyyč...nestačí to říct jednou??? Utápim se ve vlastních slzách! Už nechci dál, nechci se dál plazit a prosit o milost- o vysvobození z tohodle zaklatého těla!
Už prostě nemůžu dál:( nejde mi to... jsem vyčerpaná, neudělam ani krok v před...ba ani v zad! Jdu klikatou cestou a pomaličku se blížím k mému vysněnému cíly- k smrti. Je to ale ještě dlouhá cesta...chtěla bych si jí zkrátit...jdu moc pomalu nato...abych se jí dočkala, jo dočkám se jí..ale kdy? já chci už teď!!! Před sebou na cestě vidím jen pohazené klacky a jeden uzel vedle druhého...začínam se s tím smiřovat, budu se tu plazi ještě hodně dlouho a sama.... Sama to proto...že nikdo mi nechce pomoct vstát...a jít rychlejš... stát na nohou! Je to něco, jako když jste celoživotně připoutáni na vozíčku...toužíte se postavit na vlastní nohy, ale nikdo Vám nepomůže protože moc dobře ví...že už vám nijak nepomůže...ví..že s vozíčkem umřete, nenaučíte se už chodit. Jste jako mrtvý. Nemůžete nic dělat:( .... cítí te se sami, na vozíčku, na vozíčku kde musíte sedět část svého...končícího života... Tak takhle se cítím já...beznaděje že mě ještě nekdo postaví na nohy a naučí mě chodit...naučí mě se vyhýbat klackům který mi život hází pod nohy...
Autor Sariinek, 03.03.2008
Přečteno 390x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak tebe naprosto chapu, todle si kolikrat taky myslim, hlavu vzhuru a drzim palecky at se ti povede myslet na neco jinyho.

11.03.2008 19:52:00 | Danča-frogie

a vis ze na ty ceste bude jednou tak velkej klacek ze pres nej neprelezes, musis hledat jinou cestu.....cestu premysleni,svobody...

10.03.2008 00:11:00 | Šišmon

Pekne skleslá úvaha.

05.03.2008 17:54:00 | Sarazin Faestred

Tvůj pohled na život je dost pesimistický:-) Zkus se na to podívat z jiného hlediska. Ráno otevřeš oči a žiješ. Do pokoje dopadají sluneční paprsky. Kolem tebe je rodina nebo alespoň přátelé. Máš dostatek jídla i střechu nad hlavou. Chodíš do školy, což mnozí lidé ani nemohou. Ne že by nechtěli, ale nemají k tomu příležitost.

Když se na to díváš takhle, vidíš sama pozitiva. Jistě, občas ti život hodí nějaký klacek pod nohy (někdy je to pořádný strom). Ale právě to dělá život zajímavým. Život je láska a radost, avšak zároveň také pořádně těžké trmácení se do kopce po úzké pěšince. Podívej se na život pozitivně. žij ho radostně. Každý je někdy druhým na obtíž. Ale také jsi určitě pro mnohé lidi požehnáním.

S požehnáním

04.03.2008 09:28:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí