Já
Anotace: ..o všech ostatních aneb podle sebe soudím...
Ležím, přemýšlím, snad, nebo ne?, a co, hm.., zajímavé, proč ne?, tak jo, jen pojď, pojď sem, ke mně, to nevadí, že jo??, tak táhni, budu přemýšlet dál, tsss, to je ono, to je tak.., tak nefyzické, podstatné, nonkonformní, cha!, že ne?, ------!!, jdu se opít, k tomu tu sem, jen ty prachy, ty musím mít, no jo no, tak na jedno, stejně mě to nenaplňuje, nuda, o ničem, zato ti ostatní…, fuj, prasata!, vo nic jim jinak nejde, jen chlastat, a… ----, úchyláci, dobytci, feťáci, To já, ha ha, ne. dám se na víru, modlim se, Bože, zachraň jejich duše, ať nezhynou, ať nepropadnou, ať neshoří, v tom věčném ohni, bože, jak já je lituji, neměli tu příležitost se změnit, chudáci, ach, bože, stanu se knězem, ano, ANO! celibát!, to je moje cesta, to je to, už nikdy to, už nikdy, je to hnus, hnus!, hřích, samý hřích, všude kam se podívám, já to ale změním, polepším je, chudáky, vyléčím je, tou – cestou víry, budu kázat svatým písmem, vše se změní, vydám knihu, kde vše popíšu, ano, jo!, vydám jí a stanu se milionářem!!!, chahcacha, budu mocný-slavný-vlivný a všechno ovládnu, všechno si podmaním, stanu se Bohem! To budu - konečně - já.
Přečteno 495x
Tipy 5
Poslední tipující: Iv, Cristinne, neoangin
Komentáře (10)
Komentujících (4)