S těmi malými dětmi máš pravdu.Těm bych přála aby na to jednou dokázaly přjít,že drogy nic neřeší.A ti co mají zázemí a nudí se,myslím,že za to taky nemůžou.Většinou je to zázemí jen materiální a mají málo lásky,pochopení a času rodičů a jsou nevyrovnaní.Nebo na ně mají rodiče příliš vysoké nároky.atd.
Ono toho hodně pochází z dětství.Člověk se s tím stále musí učit vypořádat a pracovat na sobě.
26.09.2010 20:52:00 | Iv
Máš pravdu, ale třeba "malé" děti, které začnou fetovat ve 14i, o skutečnym životě, o kterém vyprávíš, mnoho nevědí.. Potřebují podporu, vedení a zázemí doma. Na druhou stranu někteří jej mají, začnou se nudit...
26.09.2010 18:28:00 | Wor
Máš pravdu a bůra jsi dostal,protože profesor asi neví která bije.
Napsal jsi to přesně.Jsme takoví slaboši,kterým je milejší utíkat z reálu.Něčím se omámit a vytvořit si náhradní cestu je nejeddnodušší.Ale nejde to tak věčně,čím dřív člověk přijde na to,že si tím trním musí proklestit cestu,tím líp.Nakonec nás to posílí.Ale ne jít cestou sebemrskačtví,ale takovou,která má smysl.
16.09.2010 04:14:00 | Iv
Neřekla bych že o ničem, ale moc se mi to taky nelíbilo... Snad proto, že mi tohle téma neí úplně blízké
06.05.2008 15:56:00 | Cristinne
Ještě jsem zapomněl dodat, že z téhle úvahy jsem na svý průmce dostal bůra. Prej bez obsahu, o ničem...
14.04.2008 15:16:00 | Wor