Ať tomu věříš nebo ne, i když se známe jen přez qipa tak už tak tě mám strašně ráda, si hrozně fajn a hodně mi pomáháš a já vím že to zvládneš, jseš skvělá, tak hlavu vzhůru a nemysli na ně , je tostrašně těžký, ale ty to zvládnšs, mám tě ráda, snad to dopadne dobře:-*!!!
29.03.2008 22:05:00 | Danča-frogie
ano vždy tu bude někdo , kdo pro tebe bude oporou někdy je to přítel a někdy i ten do koho by jsi ty v životě neřekla... pokaždé je to jinak:-) tak se obrň proti jejich stupidním kecům a uvidíš nejen že je to brzo přestane bavit(když se ti třeba občas povede jim to vráti taky možnost)ale najdeš si i ty správné přátelé které v tobě uvidí jak si silná že to vydržíš a zastanou se tě.... hlavně se nesmíš bát a musíš v sobě najít ať už hroudu nebo střípeček odvahy.. neboj zvladneš to:-)
28.03.2008 21:47:00 | anima alba
No vim jaký to je... Lidi co někoho šikanujou maj většinou nějaký komplexy a řeší si je takhle. Když to budeš ignorovat i teď, když sis to uvědomila, tak je to dříve nebo později přestane bavit. A na tomhle světě sama nikdy nebudeš... I kdyby všichni přátelé zavřeli dveře, máš pořád svůj domov a svoji rodinu :) Tak si těch grázlů nevšímej, usmívej se na ně a jdi dál... Držím palečky...
27.03.2008 14:42:00 | eery