Vždycky budu takový

Vždycky budu takový

Anotace: Ať si kdo říká co chce

Možná vám přijde moje jednání šílené, možná vám přijdou má slová nemocná a divná a možná, že mě nikdy v ničem nepochopíte a možná, že se moje smýšlení na tenhle svět nehodí. Ale to nevadí, kašlu vám na to, kašlu vám na všechno, klidně jděte všichni do hajzlu, protože já se kvůli vám všem měnit nehodlám. Nebudu o svých pocitech pochybovat, nebudu se jim bránit, klidně mě posílejte do blázince ha ha. Ale já vím, že nejsem nemocný, možná jsem zklamaný, možná jsem zlomený, zničený, ale nejsem nemocný. Všechno, co mě nějakým způsobem trápí má svoje důvody, takže bude lepší řešit přícinu toho všeho, než se marně trápit následky. Asi nevíte o čem tady píšu, no píšu tu tak nějak o všem. Bývám výstřední a vy to nechápete, protože smýšlíte všichni stejně, ale mě je to fuk, je mi jedno, co si myslíte. Myslím si svoje.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 06.04.2008
Přečteno 352x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podle mě tě nikdo měnit nechce, to ani nejde, ale změnit přístup k životu lze, jen člověk musí chtít - chceš?!

30.04.2011 18:12:00 | PIPSQUEAK

nesnáším lidi, kteří se snaží toho druhého změnit... ale jak jsem poslední dobou zjistila... mě by změnil každý, kdo mě aspoň trochu zná... nesnáším přetvářku... a přesto se radši přetvařuju, než abych poslouchala ty kecy... asi nevíte o čem tu píšu... ti, kterých se to týká... ti by to pochopili... jinak, hezká úvaha... ale to všechny od tohohle autora...

06.04.2008 22:17:00 | R.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí